Ik ook. Ben net terug van de bioscoop. Opzich een mooi verhaal, en goed geacteerd, maar die glappenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond hem tegenvallen
die waren juistquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik ook. Ben net terug van de bioscoop. Opzich een mooi verhaal, en goed geacteerd, maar die glappen.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heb hem gisteren gezien en heb hem een 8 gegeven op imdb.com.
Maar zó prettig nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:47 schreef Ifyafeelme het volgende:
vond deze film een dikke 10 waard!
Frappant idd dat Japanner het woord 'rip' niet uit hun strot krijgen, terwijl 'Bob Harris' er foutloos uit komt rrrrollen..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Japanners kunnen echt wel de "R" uitspreken...
hehe, wat mij betreft geven ze Billy Crystal een oscar voor zijn presentatiequote:Op zondag 7 maart 2004 04:39 schreef Cheese het volgende:
Wat ze fluisterden:
Bill: You're standing in my light!
Bill: No, to YOUR right!
(Billy Crystal tijdens de oscars, als ik mij het precies herinner)
Ik heb hem gisteren gezien in Tuschinsky Amsterdam en ik moet zeggen dat ik je helemaal gelijk geef. De hele film zit je eigenlijk op dat ene moment te wachten wat:quote:Op maandag 12 januari 2004 20:16 schreef Capetown het volgende:
Ik heb hem in Amerika in de bioscoop gezien (ja, tegen betaling mag je me aanraken :p ) en ik vond het een heel erg mooie film. Hartverwarmend en op een vreemde manier melancholiek. En met een erotische spanning die bijna voelbaar is. Ik ga hier niet aan spoilers doen, maar het einde was erg mooi en passend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de lading die eraf komt maakt het echt helemaal compleet. Ik vond (aan de reakties te peilen van de medefilmgangers) dat je deze film helemaal het einde vind of juist niet. Ik heb echt zitten genieten van deze film. Mooie beelden, mooie mensen (Bill meegerekend), mooie muziek en de lokatie was natuurlijk ook schitterend (wat zou zo'n kamer kosten voor een weekje? ).
In mijn ogen zit er geen minuut te veel in waardoor de spannig tussen de twee er goed in blijft.
Deze gaat zeker in mijn DVD collectie binnenkort.Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
Wel een leuke reactie van iemand die ooit dit zei:quote:Op zondag 7 maart 2004 22:30 schreef ook_gek het volgende:
ik heb hem al een tijdje geleden gezien. Wat een ongelofelijke bagger film zeg.
Er zit totaal niks leuks in. Het gaat nergens over. Dit soort films zijn niet aan mij besteed.
Ik heb hem nog net niet uit gezet.
Maar wat een slechte film.
quote:...ik ben nog steeds van mening dat je een film niet met persoonlijke meningen moet gaan beoordelen. Juist door niet je eigen mening te geven kan je de film goed beoordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
Alle Japanners in deze film worden afgebeeld zoals westerse mensen over Japanners denken.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:07 schreef Hik het volgende:
By the way: op imdb loopt een hele discussie over het feit of deze film beledigend is ten opzichte van Japanners. Vréémd....
Maar mijn punt is dus dat het helemaal niet gáát om een realistische weergave van Japanners! Het zijn slechts figuranten, zoals ook de echtgenote van Bob een figurante is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Alle Japanners in deze film worden afgebeeld zoals westerse mensen over Japanners denken.
Dit strookt dus niet met de werkelijkheid.
Dat klopt, iedereen word overdreven neergezet. Zoals ook het domme blondje (quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Maar mijn punt is dus dat het helemaal niet gáát om een realistische weergave van Japanners! Het zijn slechts figuranten, zoals ook de echtgenote van Bob een figurante is.
je moet de film nog maar eens kijken denk ik.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:36 schreef victorinox het volgende:
Zoals ook het domme blondje (Cameron Diaz
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |