Zekerquote:Op maandag 23 februari 2004 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jep, ik heb 'm dan ook meteen de 19e gezien.
Geweldige film!
Jij hebt dus een verschrikkelijk goed leven met veel sociale en intelligente vrienden en je zit dus lekker in je vel, begrijp ik hieruit...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:15 schreef Clyde96 het volgende:
lang verhaal
Wij zijn het weer eens ouderwets van harte met elkaar eens, Lamon.quote:Op maandag 23 februari 2004 03:06 schreef Lamon het volgende:
De sfeer, de acteerprestaties, de karakters waar je meteen iets voor voelt, de muziek, de humor. Een fantastische film.
Inderdaad, dus ik snap niet zo goed waarom je het zoveel over romcoms hebt in je review. Ik vind het helemaal geen romantische komedie en zou 't daarmee zou weinig mogelijk willen vergelijken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef Joppe het volgende:
Lost in Translation
Daaruit:
Sofia Coppola verdient in ieder geval alle lof voor het schrijven en regisseren van deze romcom die geen romcom is.
Exact.quote:Want Lost in Translation is geen film geworden die je moet zien, maar eentje die je moet voelen.
ja, het is wel duidelijk dat deze film niet voor jou is weg gelegd. ooit in je eentje op reis geweest? misschien zou je t daardoor eerder kunnen voelen..quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:15 schreef Clyde96 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er zo fantastisch aan is?
Ik kan een trage film appreciëren maar hier zit toch echt niets in.
Ik zie een meisje dat zich verveelt omdat haar boyfriend haar geen aandacht geeft... big deal.
Dan een veertiger die in een soort van midlife crisis zit en bij iedere situatie een 'grapje' bedenkt.
De twee ontmoeten elkaar een paar keer in de bar, wat enkele simpele conversaties en meer grapjes teweeg brengt. Dan lopen ze samen met een paar chinezen door tokio en zingen karaoke, en schijnbaar amuseert de veertiger zich wel met die weirdos. Veel word er niet gezegd. En somehow, in dat alles, for some reason, worden ze verliefd op elkaar. Ondertussen zat ik al aan 90 min of zoiets en er was nog altijd geen klop gebeurt tussen de twee. En wat fluistert hij dan in haar oor op het einde? Wat stelt dat einde nu voor? Ok we zijn verliefd, forget it en we gaan naar huis want daar wachten een paar oscars?
Aan datgene wat jij vindt, heb ik in mijn review natuurlijk weinig boodschapquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:40 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, dus ik snap niet zo goed waarom je het zoveel over romcoms hebt in je review. Ik vind het helemaal geen romantische komedie en zou 't daarmee zou weinig mogelijk willen vergelijken.
Volgens mij heb jij een andere film gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:15 schreef Clyde96 het volgende:
Ondertussen zat ik al aan 90 min of zoiets en er was nog altijd geen klop gebeurt tussen de twee.
Een beproefde methode om een film af te kraken: gewoon droog vertellen wat je te zien krijgt, zonder in te gaan op hoe dat gebeurt, of wat er onder de oppervlakte gaande is. Lekker makkelijk, zo kan ik The Godfather ook nog wel reduceren tot een veredelde aflevering van As The World Turns...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:15 schreef Clyde96 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er zo fantastisch aan is?
Ik kan een trage film appreciëren maar hier zit toch echt niets in.
Ik zie een meisje dat zich verveelt omdat haar boyfriend haar geen aandacht geeft... big deal.
Dan een veertiger die in een soort van midlife crisis zit en bij iedere situatie een 'grapje' bedenkt.
De twee ontmoeten elkaar een paar keer in de bar, wat enkele simpele conversaties en meer grapjes teweeg brengt. Dan lopen ze samen met een paar chinezen door tokio en zingen karaoke, en schijnbaar amuseert de veertiger zich wel met die weirdos. Veel word er niet gezegd. En somehow, in dat alles, for some reason, worden ze verliefd op elkaar. Ondertussen zat ik al aan 90 min of zoiets en er was nog altijd geen klop gebeurt tussen de twee. En wat fluistert hij dan in haar oor op het einde? Wat stelt dat einde nu voor? Ok we zijn verliefd, forget it en we gaan naar huis want daar wachten een paar oscars?
Daar heb je wel gelijk in. Vind het gewoon een beetje ongeloofwaardig dat die twee verliefd worden op elkaar, ik zie niet in waarom. Maar ja het zit misschien wel anders in elkaar als je alleen in een vreemd land bent, dat kan ik niet weten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:22 schreef BTM het volgende:
[..]
Een beproefde methode om een film af te kraken: gewoon droog vertellen wat je te zien krijgt, zonder in te gaan op hoe dat gebeurt, of wat er onder de oppervlakte gaande is. Lekker makkelijk, zo kan ik The Godfather ook nog wel reduceren tot een veredelde aflevering van As The World Turns...
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:25 schreef Clyde96 het volgende:
Als de meerderheid het een goede film vind, dan zijn die waarschijnlijk niet op hun kop gevallen en zullen ze wel gelijk hebben.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |