quote:Men leest het topic door en ziet:
Op zondag 1 februari 2004 19:33 schreef Georges het volgende:
Wanneer komt hier in de bios? Heb er veel goede dingen over gehoord en Bill Murray is sowieso erg goed.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 03:12 schreef California het volgende:
Ik zag in de Volkskrant advertenties van A-Film voor Lost in Translation; hij gaat 19 februari draaien!
quote:Dank u.
Op zondag 1 februari 2004 19:36 schreef Gorro het volgende:[..]
Men leest het topic door en ziet:
[..]
quote:nee, zit geen clou achter. was eigenlijk mn enige puntje van kritiek, het lijkt zo makkelijk om t zo af te maken. maar ik heb t idee dat t bedoelt was om hun privacy te geven.
Op donderdag 29 januari 2004 19:56 schreef dethoom het volgende:
maareh ben ook wel benieuwd wat ze in het laatste stukje tegen elkaar fluisteren... zit daar nog een clou in ofzo?
quote:Het zorgt er voor dat je er over blijft napraten. Als hij daar gezegd had van "ik zie je volgend weekend in LA in hotel huppelepup" dan was je het na 5 seconden alweer vergeten.
Op zondag 1 februari 2004 21:38 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
nee, zit geen clou achter. was eigenlijk mn enige puntje van kritiek, het lijkt zo makkelijk om t zo af te maken. maar ik heb t idee dat t bedoelt was om hun privacy te geven.
quote:En niet zozeer over blijft napraten, maar dat je alles zelf kunt invullen. Blijft het bij de ontzettend mooie momenten die ze in Japan samen hebben beleefd, zien ze elkaar nog eens in Amerika en is het dan net zo? of klikte het alleen omdat ze beide in zo'n vreemde situatie waren.
Op zondag 1 februari 2004 22:02 schreef Tokus het volgende:[..]
Het zorgt er voor dat je er over blijft napraten. Als hij daar gezegd had van "ik zie je volgend weekend in LA in hotel huppelepup" dan was je het na 5 seconden alweer vergeten.
Dat wordt natuurlijk niet allemaal in één zo'n zinnetje duidelijk, maar het houdt de film wel mooi, wel fris. Niet alles hoeft duidelijk te worden.
Net zoals misschien niet helemaal duidelijk is wat die twee nu voor elkaar voelen. Iets wat ik heel mooi vind, maar niet precies kan omschrijven...
quote:ik denk dat het alleen bij een mooi moment in japan blijft. ik denk dat ie tegen dr zegt dat ze maar gelukkig moet worden met dr mannetje of niet. dat ze maar niet in een huwelijk zoals de zijne moet stappen ofzo.
Op maandag 2 februari 2004 00:22 schreef Hare het volgende:[..]
En niet zozeer over blijft napraten, maar dat je alles zelf kunt invullen. Blijft het bij de ontzettend mooie momenten die ze in Japan samen hebben beleefd, zien ze elkaar nog eens in Amerika en is het dan net zo? of klikte het alleen omdat ze beide in zo'n vreemde situatie waren.
Of gaan ze lekker samen verder.Dat wordt natuurlijk niet allemaal in één zo'n zinnetje duidelijk, maar het houdt de film wel mooi, wel fris. Niet alles hoeft duidelijk te worden.
Net zoals misschien niet helemaal duidelijk is wat die twee nu voor elkaar voelen. Iets wat ik heel mooi vind, maar niet precies kan omschrijven...
so many scenarios. zullen we het bij de dvd extras toevallig te weten komen?
quote:Ik hoop het niet.
Op maandag 2 februari 2004 18:32 schreef releaze het volgende:
so many scenarios. zullen we het bij de dvd extras toevallig te weten komen?
quote:Juist, dat verpest het hele einde, misschien wel de hele film. Maar zullen ze vast niet doen
Op maandag 2 februari 2004 18:49 schreef Joppe het volgende:[..]
Ik hoop het niet.
zal later wel wat meer van mijn bevindingen over deze film posten
quote:19 februari komt de film hier uit.
Op zondag 8 februari 2004 16:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil 'm ziehien.
quote:Welke films geven ze dan wel? Wereldwijd wordt er met awards naar deze film gegooid.
Op zondag 8 februari 2004 16:16 schreef Duiveltja het volgende:[..]
19 februari komt de film hier uit.
Ik denk niet dat hij in veel bioscopen te zien zal zijn
Helaas begonnen er tijdens de film wat lui te kutten omdat ze het dus een rukfilm vonden, wat toch wel behoorlijk irritant was. . Maar jaah, sneak he.
quote:Het is geen commerciele film.
Op zondag 8 februari 2004 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Welke films geven ze dan wel? Wereldwijd wordt er met awards naar deze film gegooid.
quote:Al het bovenstaande
Op zondag 8 februari 2004 19:50 schreef blieblie het volgende:
Vorige week gezien in de Sneak...
Ik vond het zelf een erg rare film.
Der gebeurt geen zak in die film, maar achteraf zeggen "het was een kutfilm".. dat lukte me ook weer niet. De film had wat, maar ik ben er nog steeds niet achter wat.
Vond het een trage, saaie film...
In de bios liepen een mannetje of 7 tijdens de voorstelling al weg
Ik moet toch echt een regiovrije dvd speler gaan kopenquote:Op maandag 23 februari 2004 03:06 schreef Lamon het volgende:
De dvd viel gisteren op mijn deurmat. Soms weet ik gewoon dat ik een film goed ga vinden, en bestel ik hem ongezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |