Meer kan ik er nu niet over zeggen. Prachtig!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 03:12 schreef California het volgende:
Ik zag in de Volkskrant advertenties van A-Film voor Lost in Translation; hij gaat 19 februari draaien!
Als één film het verdient dan is het Lost in Translation wel
quote:Normale release of alleen in filmhuizen?
Ik zag in de Volkskrant advertenties van A-Film voor Lost in Translation; hij gaat 19 februari draaien!
quote:
quote:Ik ook niet
Op maandag 12 januari 2004 01:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vond er werkelijk helemaal niets aan!!!
quote:Het begrip 'limited release' is er niet in Nederland, een film wordt gewoon uitgebracht. We zullen moeten afwachten in welke zalen de film gaat draaien, dat staat er uiteraard niet bij in een advertentie 5 weken van tevoren...
Op dinsdag 20 januari 2004 10:45 schreef Hare het volgende:[..]
Normale release of alleen in filmhuizen?
quote:Hear hear.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
3 februari komt-ie al uit op DVD in R1. Ik denk dat ik hem maar gewoon bestel, en lekker thuis ga kijken.
quote:ow, ok. Maar heb wel het idee dat dit zo'n film is die niet in onze plaatselijke bios (D'chem) komt te draaien. Adaptation bv draaide hier ook niet.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:27 schreef California het volgende:[..]
Het begrip 'limited release' is er niet in Nederland, een film wordt gewoon uitgebracht. We zullen moeten afwachten in welke zalen de film gaat draaien, dat staat er uiteraard niet bij in een advertentie 5 weken van tevoren...
Maarrr. weet iemand ook wat Murray nou op het eind tegen haar fluistert? het is echt onverstaanbaar..
quote:Heb em gister gezien in Metropolis in Antwerpen! echt heel goed inderdaad! ze noemden het daar ook wel een "dramedy"
Op zaterdag 24 januari 2004 01:07 schreef BdR het volgende:
hele goeie feel-good moviezeg maar een soort drama/comedie. Ook grappig; het begin (openings scene) in combinatie met de songtekst aan het eind "the girl with the honey dripping behind"
Maarrr. weet iemand ook wat Murray nou op het eind tegen haar fluistert?
het is echt onverstaanbaar..
maareh ben ook wel benieuwd wat ze in het laatste stukje tegen elkaar fluisteren... zit daar nog een clou in ofzo?
quote:misschien een tip voor de liplezeres bij kopspijkers
Maarrr. weet iemand ook wat Murray nou op het eind tegen haar fluistert?het is echt onverstaanbaar..
quote:Ja he, was echt een supermooie, leuke vrouw, had haar volgens mij nog nooit eerder ergens in zien spelen.
Op vrijdag 30 januari 2004 01:18 schreef Tweek het volgende:
Erg leuke film, en een verschrikkelijk mooie vrouw.
Maar echt een toppertje
-Ghost world
-The man who wasn't there
-The horse whisperer
En wat is ze mooi, damn. Echt een supermooie vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |