abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2004 @ 20:00:15 #276
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22913443
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef Adnan het volgende:
Wat zei hij nou op het einde toen hij haar omhelsde in haar oor?
Als ik jou was zou ik je geluidsinstallatie gewoon keihard zetten op het moment dat ie het zegt, want dat is een of andere fout in het geluid van de film.
Op een of andere manier hoor je juist op het moment dat ie iets in haar oor fluistert niks, maar wel als je je volume gewoon voluit zet.

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_22918967
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 20:00 schreef Hare het volgende:

want dat is een of andere fout in het geluid van de film.
Hoe kom je daar nou bij? Dat is echt wel opzettelijk gedaan!
pi_22919409
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Het was vast een grapje van Hare

kreun
  donderdag 28 oktober 2004 @ 20:19:27 #279
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22919485
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Nee maar! Echt!?!?!

Dat had ik nou gaar niet door
pi_22929394
Oh sorry, is me dat schateren.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 11:25:06 #281
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22929857
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 10:59 schreef rooierooie het volgende:
Oh sorry, is me dat schateren.
Ja he, dat jij erin trapt
pi_22933829
Ik geef onmiddellijk toe dat ik te dom ben om een dergelijk briljant gevoel voor humor te kunnen begrijpen.

De humor in Lost in Translation daarentegen vond ik
  dinsdag 19 april 2005 @ 01:34:27 #283
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_26339357
Ik ben helemaal verliefd op deze film En hij is perfect voor een Japanofiel als ik Ik vind het verhaal mooi, de hoofdrollen mooi, ik kan me erin vinden, ik vind de plaatjes mooi, alles.

Weet iemand of er nog een mooie special edition is/ komt?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29942323
ik mis de verhaallijn in deze film. sorry
Extremistisch gematigd.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:28:51 #285
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29942419
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef P8 het volgende:
ik mis de verhaallijn in deze film. sorry
dan heb je m toch OF niet begrepen, OF je hebt niet opgelet
pi_29942493
Ik vond het een zeer mooie film...zit nog met een warm gevoel na te genieten
Prepare, O little town! Uh prepare for the greatest supervillain you've ever seen! Professor Chaos!
pi_29942815
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef Timo20 het volgende:

[..]

dan heb je m toch OF niet begrepen, OF je hebt niet opgelet
wat was het dan?

voor mijn gevoel had dit net zo goed een soapaflevering kunnen zijn. al was het wel wat beter geacteerd en beter camerawerk etc.. Het verhaal kwam voor mijn gevoel alleen niet verder dan dat
Extremistisch gematigd.
pi_29942955
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef P8 het volgende:

[..]

wat was het dan?

voor mijn gevoel had dit net zo goed een soapaflevering kunnen zijn. al was het wel wat beter geacteerd en beter camerawerk etc.. Het verhaal kwam voor mijn gevoel alleen niet verder dan dat
Ik kijk geen soaps, maar als dit dan een gemiddelde soap aflevering is....dan stop ik nu met mijn baan
Prepare, O little town! Uh prepare for the greatest supervillain you've ever seen! Professor Chaos!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:49:10 #289
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29943179
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef P8 het volgende:

[..]

wat was het dan?
het verhaal: Scarlett Johansson en Bill Murray zijn beide in Tokio. Zij samen met haar man, die professioneel fotograaf is, hij als uitgerangeerd acteurt die opnamen heeft voor een whiskey reclame. Beide hebben ze t er totaal niet naar hun zin (understatement). Als ze van elkaar ontdekken dat ze allebei in dezelfde zijn maar daar eigenlijk helemaal niet willen zijn, zoeken ze troost bij elkaar en trekken steeds meer met elkaar op.

That`s it! dat had je er toch zelf ook wel uit kunnen halen??
pi_29943703
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef Timo20 het volgende:

[..]

het verhaal: Scarlett Johansson en Bill Murray zijn beide in Tokio. Zij samen met haar man, die professioneel fotograaf is, hij als uitgerangeerd acteurt die opnamen heeft voor een whiskey reclame. Beide hebben ze t er totaal niet naar hun zin (understatement). Als ze van elkaar ontdekken dat ze allebei in dezelfde zijn maar daar eigenlijk helemaal niet willen zijn, zoeken ze troost bij elkaar en trekken steeds meer met elkaar op.

That`s it! dat had je er toch zelf ook wel uit kunnen halen??
jah dat heb ik er ook uitgehaald. maar om dat nou een mooie verhaal lijn te noemen? Het enige wat je ziet is hoe die 2 steeds closer worden. verder gebeurd er niks. en op het eind gaat bill weer naar huis om verder te gaan met zijn leventje.

ik vind dit serieus geen verhaallijn. maargoed, drama is ook niet een filmsoort waar ik veel verstand van heb.
Extremistisch gematigd.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:12:27 #291
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29944157
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 01:00 schreef P8 het volgende:

[..]

jah dat heb ik er ook uitgehaald. maar om dat nou een mooie verhaal lijn te noemen? Het enige wat je ziet is hoe die 2 steeds closer worden. verder gebeurd er niks. en op het eind gaat bill weer naar huis om verder te gaan met zijn leventje.

ik vind dit serieus geen verhaallijn. maargoed, drama is ook niet een filmsoort waar ik veel verstand van heb.
t gaat zich ook niet zo zeer om de verhaallijn, als wel om de prachtige uitwerking van dit eigenlijk simpele verhaaltje. Het verhaal is idd niet echt speciaal maar er wordt wel een prachtfilm van gemaakt. Met geweldig acteerwerk, mooie muziek, prachtig gefilmd etc. etc. etc.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:57:20 #292
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_29945324
net gezien en moet zeggen: prachtige film
The more debt, the better
pi_41882804
Gisteravond was deze film te zien op de NDR (Duitsland). Helaas nagesynchroniseerd, maar ondanks dat erg mooi.
pi_41883878
Hmmja, vanwege het nasynchroniseren waar die Duitse zenders zo bekend om staan, heb ik niet gekeken naar Lost In Translation gister. Ookal word er niet zo superveel in gezegd o_O
pi_41893768
"aber rocky, du bist doch der champ? Oder..."
dat nasynchroniseren levert wel geweldige one-liners op

anyway, misschien dat ik die film nog maar eens moet gaan zien. Zoals hierboven te lezen is vond ik em 2 jaar geleden niet goed. Misschien dat ik de film nu wel kan waarderen
Extremistisch gematigd.
pi_41966924
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef P8 het volgende:
"aber rocky, du bist doch der champ? Oder..."
dat nasynchroniseren levert wel geweldige one-liners op

anyway, misschien dat ik die film nog maar eens moet gaan zien. Zoals hierboven te lezen is vond ik em 2 jaar geleden niet goed. Misschien dat ik de film nu wel kan waarderen
Ik kan het wel begrijpen, hoor. Het is echt ontzettend sloom en het verhaal gaat eigenlijk gewoon amper vooruit. Daar moet je van houden.
pi_42052480
Het is moeilijk om deze film te beschrijven, maar naar mijn mening niet moeilijk om op waarde te schatten, het gaat niet om een heftig verhaal. Het gaat om realisme, het gaat om sfeer. En die 2 elementen weten ze perfect te vertalen en je te laten voelen. Bij mij lukte dat. Ik denk dat als je je ooit eenzaam hebt gevoeld, in een dip hebt gezeten, of in alleen maar by yourself in een vreemd land hebt rondgelopen........dat je deze film missschien beter begrijpt. Het zijn universele thema's. Dit is een gevoelsfilm. Je pikt dit gevoel op of helemaal niet. Want na het lezen van dit topic ik moet concluderen dat de meningen over Translation enorm uit elkaar lopen.

En wat betreft bill & scarlett. Je mag er je eigen fantasie voor aan zwengelen. Of ik hem gebruikt heb? Nou en of...

[ Bericht 2% gewijzigd door Jeanne_Darc op 22-09-2006 23:47:42 ]
pi_42053748
eens ^ Ik kan deze film keer op keer bekijken, omdat dat gevoel wat je ervan krijgt zo sterk is Het is mijn favoriete film aller tijden.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_42208265
Binnekort wederom te zien op TV, deze keer op een Belgische zender meen ik..
pi_42213640
Na aanraden van een vriendin opgepikt in de videotheek, snel daarna de dvd gekocht. Pas weer gekeken en: wow!

De sfeer die de film geeft en de twee hoofdpersonen in die omgeving is adembenemend goed. Ik kan me zo goed voorstellen hoe zij zich voelen. Ik kan ook erg veel voorstellen bij de titel van de film, ze lopen daar in een bepaalde wereld. En zonder een woord te gebruiken weten ze (Murray & Johansson) precies dat ze op een totaal andere golflengte leven dan hun totale omgeving.

Ik vind het prachtig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')