Tenks!quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:42 schreef Atreidez het volgende:
Dat nummer wat je bedoelt heet Girls van Death in Vegas. Althans zo heet ie op mijn soundtrack
Death in Vegas - Girlsquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:50 schreef speknek het volgende:
Dat steeds terugkerende liedje met die zacht hummende vrouwenstem, weet iemand of dat als nummer is uitgebracht?
Ik ben het er eigenlijk helemaal mee eens. Dit is duidelijk de rode draad van de film. Mooi gezegd!quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:07 schreef Hik het volgende:
Ik zag de film meer (zie ook mijn post hierboven) als een film over twee mensen die zich niet verbonden voelen met de wereld om zich heen. Het feit dat ze in een land zijn dat ze niet begrijpen draagt daar nog toe bij, maar ze hebben net zoveel moeite met Westerlingen, zoals de mensen in de bar, de actrice en hun eigen partners. Behalve met elkaar....
In mijn ogen gaat het over dat gevoel dat we allemaal wel eens (of vaak hebben): dat je overal buiten staat, van buiten naar binnen kijkt en denkt: Ik zou hierbij moeten horen maar ik snáp deze mensen helemaal niet! En dát maakt dat de film (mij) nu juist zo raakt!
Nog iemand gedachtes hierover?
Ik wel, ergens halverwege de film.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb hem nog net niet uit gezet.
Ja, eigenlijk wel. Je moet leuk alleen niet te letterlijk nemen.. Je moet het toch enigszins leuk vinden om te kijken. Iets met tegenzin kijken werkt ook niet..quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:53 schreef k_man het volgende:
Ja, want films moeten 'leuk' zijn...
'Leuk' kan echt zoveel betekenen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:53 schreef k_man het volgende:
Ja, want films moeten 'leuk' zijn...
Tnx 2!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenks!
Prachtig!.
Met een drankje erbijquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:33 schreef Stretto het volgende:
Feel good movie op en top. Lekker onder de deken kruipen en 's nachts laat Lost in Translation kijken. Heerlijk........:)
ik vind dat ze wel degelijk anders de film "uitstappen" dan "ingaan". ze zijn allebei een leuke ervaring rijker. dat kan ze dus positief aan terug denken als ze weer in een dip ofzo zitten.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:12 schreef SilverGun het volgende:
Lost in Translation heeft geen kop en geen staart. Het doet er niet toe wat er gebeurt in de film, of in welke volgorde de gebeurtenissen zich afspelen, zolang alles maar aansluit op het thema "eenzaamheid". Dat moet de gedachte zijn geweest bij het maken van deze rolprent, want er zit geen lijn in. Wanneer de personages zich nog significant zouden ontwikkelen en de film zich dáár op zou focussen, was dat nog niet eens zo'n probleem geweest. Maar Murray en Johanson zijn op het einde van de film niet wezenlijk veranderd. Ze hebben kunnen delen in elkaars leed en zijn vrienden geworden, meer niet. Natuurlijk komen scènes zonder dialoog begeleid door dromerige muziek al snel sfeervol over, maar uiteindelijk is Lost in Translation een vrij holle film.
5/10
Ik zou het zelfs ongeloofwaardig hebben gevonden als er wel sex bij was komen kijken... zij is 18 (lijkt het) en hij achter in de 40, begin 50. Dat had ik een beetje ziek gevonden eigenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:57 schreef The-Puck het volgende:
[..]
ik vind dat ze wel degelijk anders de film "uitstappen" dan "ingaan". ze zijn allebei een leuke ervaring rijker. dat kan ze dus positief aan terug denken als ze weer in een dip ofzo zitten.
ik vind het leuk dat ze een band hebben waar geen sex bij komt kijken. ze zeggen niet veel, maar kunnen elkaar wel opvrolijken als ze ook toegeven dat ze het niet altijd even makkelijk hebben.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:21 schreef Adnan het volgende:
Wat zei hij nou op het einde toen hij haar omhelsde in haar oor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |