foetre | maandag 12 januari 2004 @ 00:23 |
 MG ZR 160 PRIJZEN laatste nieuwprijs ¤ 23.200 nieuwprijs 2003 ¤ 23.200 nieuwprijs 2002 ¤ 23.200 nieuwprijs 2001 ¤ 22.900 wegenbelasting/3mnd ¤ 78 - ¤ 93 afleveringskosten ¤ 480 occasionprijs 2003 ¤ 17.500 (20.000km) occasionprijs 2002 ¤ 15.000 (40.000km) occasionprijs 2001 ¤ 12.900 (60.000km) wegenbelasting/jaar ¤ 300 - ¤ 360 ALGEMEEN carrosserie 3-deurs, hatchback transmissie 5 v, hand brandstof benzine algemene garantie 2 jaar, onbeperkt carrosserie garantie 6 jaar introductie oktober 2001 einde nog leverbaar MOTOR aantal cilinders 4, in lijn kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 1796 cm3 boring x slag 80,0 x 89,3 mm compressieverh. 10,5:1 max. vermogen 118 kW (160 pk) 6900tpm max. koppel 174 Nm 4700tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening dohc turbo nee katalysator geregeld ONDERSTEL aandrijving voor remmen voor gev. schijven, 282 mm remmen achter schijven, 260 mm bandenmaat 205/45R17 draaicirkel 10,0 m MATEN & GEWICHTEN lengte 4,01 m breedte 1,69 m hoogte 1,40 m wielbasis 2,50 m massa leeg 1090 kg laadvermogen 460 kg aanhanger geremd 1000 kg aanhanger ongeremd 500 kg kogeldruk 70 kg dakbelasting 65 kg inh. bagageruimte 304 - 1086 l inh. brandstoftank 55 l PRESTATIES topsnelheid 210 km/h acceleratie 0-100 km/h 7,8 s verbruik binnen b.k. 10,4 l/100km verbruik buiten b.k. 5,8 l/100km verbruik gecombineerd 7,5 l/100km CO2 uitstoot 179 g/km VEILIGHEID ABS-remsysteem ja remkrachtverdeling ja remassistentie nee airbag bestuurder ja airbag passagier ja zij-airbags nee hoofdairbags voor nee tractiecontrole nee stabiliteitsregeling nee COMFORT centrale deurvergrendeling ja, met afstandbediening elektrische ramen ja, voor stuurbekrachtiging ja cruise control nee airconditioning ja, handbediend parkeersensor nee INTERIEUR hoogteverst. stoel ja, bestuurder elektr. stoelverstelling nee verwarmde stoelen nee sportstoelen ja leer bekleed stuurwiel ja verstelbaar stuur ja, hoogte leren bekleding nee hoofdsteunen achter nee neerklapbare achterbank ja, in delen middenarmsteun nee leeslampje(s) nee toerenteller ja buitentemperatuurmet. nee boardcomputer nee stereoinstallatie nee navigatiesysteem nee EXTERIEUR interval ruitewisser ja lichtmetalen velgen ja schuif/kanteldak nee metallic lak ¤ 460 bumpers in carrosseriekleur ja elektrische spiegels ja, en verwarmd mistlampen voor ja xenon koplampen nee koplampsproeiers nee inbraakalarm ja |
Manweth | maandag 12 januari 2004 @ 00:25 |
kan die ook nog rijden? |
Spyder | maandag 12 januari 2004 @ 00:27 |
Alle familiebakken hebben voorwielaandrijving. |
Remizon | maandag 12 januari 2004 @ 00:27 |
een bometje hoor! en de 2e hans prijs is erg interesant is deze te koop? |
Manweth | maandag 12 januari 2004 @ 00:30 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 00:27 schreef Remizon het volgende: een bometje hoor! en de 2e hans prijs is erg interesant is deze te koop?
Nee sorry, deze staat er voor niets.  [Dit bericht is gewijzigd door Manweth op 12-01-2004 00:30] |
foetre | maandag 12 januari 2004 @ 00:30 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 00:27 schreef Remizon het volgende: een bometje hoor! en de 2e hans prijs is erg interesant is deze te koop?
ja deze is te koop voor 16000 met 6 maanden garantie bij bmw dealer 3 maanden fabrieksgarantie 23000 km op teller |
foetre | maandag 12 januari 2004 @ 00:31 |
is rood trouwens nog een slechte kleur word het nog steeds dof door de zon en is MG een goed merk???/ |
Remizon | maandag 12 januari 2004 @ 00:31 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 00:30 schreef Manweth het volgende:[..] Nee sorry, deze staat er voor niets. 
oke mooi |
Bigs | maandag 12 januari 2004 @ 00:32 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 00:27 schreef Spyder het volgende: Alle familiebakken hebben voorwielaandrijving.
Ford Focus RS  MG's zijn koel trouwens. |
PeuRac | maandag 12 januari 2004 @ 00:47 |
Ultimora weet veel van die dingen, hij heeft ze een half jaar lang verkocht.  Ik weet alleen dat ik ze super bruut vind, en dat er iem hier op Fok! is geweest welke er eentje had gekocht. |
foetre | maandag 12 januari 2004 @ 00:55 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 00:47 schreef PeuRac het volgende: Ultimora weet veel van die dingen, hij heeft ze een half jaar lang verkocht.  Ik weet alleen dat ik ze super bruut vind, en dat er iem hier op Fok! is geweest welke er eentje had gekocht.
vertel wat er allemaal zo goed is aan die mg's heb er zelf niet echt verstand van ben meer iemand van golf 4 gti turbo |
PeuRac | maandag 12 januari 2004 @ 00:59 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 00:55 schreef foetre het volgende:[..] vertel wat er allemaal zo goed is aan die mg's heb er zelf niet echt verstand van ben meer iemand van golf 4 gti turbo
Van golfje's heb je dus ook niet veel verstand  Ik weet het zelf niet, moet je Ultimora vragen, ik spreek em morgen op msn, wel, k zal em vragen om hier ff te kijken. |
Spyder | maandag 12 januari 2004 @ 01:13 |
http://www.autoweek.nl/myreviewdata.php?cache=no&myreviewID=2008&merk=MG&serietotaal=ZR&bouwjaar= http://www.autoweek.nl/myreviewdata.php?cache=no&myreviewID=3273&merk=MG&serietotaal=ZR&bouwjaar= http://www.autozine.nl/text/106.html |
Jofunu-kun | maandag 12 januari 2004 @ 01:36 |
Hier in de straat staat er eentje, ik wacht nogsteeds tot ik een keer zie wie van de buren er nou bij de auto hoort om te vragen of ik eens wat rondjes erin mag rijden.. |
Xtreem | maandag 12 januari 2004 @ 08:38 |
De (britse) pers is er iig niet enthousiast over. 't is idd een bommetje, maar het interieus is oud. het hele model is vrij oud. Qua comfort, geluid verfijning etc zul je dat gaan merken, maar als je daar minder waarde aan hecht, is het volgens mij zeker geen slechte... |
Tjabbo | maandag 12 januari 2004 @ 08:43 |
Mooi modelletje. dat zeker. Maar of het de looks ook waarmaakt, dat weet ik niet.  |
-Muse- | maandag 12 januari 2004 @ 09:47 |
Moet je aan Utiluc vrage, die liep stage bij mg// [Dit bericht is gewijzigd door -Muse- op 12-01-2004 09:53] |
ook_gek | maandag 12 januari 2004 @ 10:02 |
Ik vind het zeker wel een mooie auto  |
VinnyTheDuke | maandag 12 januari 2004 @ 10:22 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 10:02 schreef ook_gek het volgende: Ik vind het zeker wel een mooie auto 
Geweldige auto, heb deze op de autorai gezien en vondt hem echt de moeite waard. |
foetre | dinsdag 13 januari 2004 @ 01:14 |
enige nadeel aan deze auto is de kleur de rest perfect voor mij snel en speciaal |
Goodluck | dinsdag 13 januari 2004 @ 01:30 |
quote: Op maandag 12 januari 2004 00:23 schreef foetre het volgende: [afbeelding]MG ZR 160 PRIJZEN laatste nieuwprijs ¤ 23.200 nieuwprijs 2003 ¤ 23.200 nieuwprijs 2002 ¤ 23.200 nieuwprijs 2001 ¤ 22.900 wegenbelasting/3mnd ¤ 78 - ¤ 93 afleveringskosten ¤ 480 occasionprijs 2003 ¤ 17.500 (20.000km) occasionprijs 2002 ¤ 15.000 (40.000km) occasionprijs 2001 ¤ 12.900 (60.000km) wegenbelasting/jaar ¤ 300 - ¤ 360 ALGEMEEN carrosserie 3-deurs, hatchback transmissie 5 v, hand brandstof benzine algemene garantie 2 jaar, onbeperkt carrosserie garantie 6 jaar introductie oktober 2001 einde nog leverbaar MOTOR aantal cilinders 4, in lijn kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 1796 cm3 boring x slag 80,0 x 89,3 mm compressieverh. 10,5:1 max. vermogen 118 kW (160 pk) 6900tpm max. koppel 174 Nm 4700tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening dohc turbo nee katalysator geregeld ONDERSTEL aandrijving voor remmen voor gev. schijven, 282 mm remmen achter schijven, 260 mm bandenmaat 205/45R17 draaicirkel 10,0 m MATEN & GEWICHTEN lengte 4,01 m breedte 1,69 m hoogte 1,40 m wielbasis 2,50 m massa leeg 1090 kg laadvermogen 460 kg aanhanger geremd 1000 kg aanhanger ongeremd 500 kg kogeldruk 70 kg dakbelasting 65 kg inh. bagageruimte 304 - 1086 l inh. brandstoftank 55 l PRESTATIES topsnelheid 210 km/h acceleratie 0-100 km/h 7,8 s verbruik binnen b.k. 10,4 l/100km verbruik buiten b.k. 5,8 l/100km verbruik gecombineerd 7,5 l/100km CO2 uitstoot 179 g/km VEILIGHEID ABS-remsysteem ja remkrachtverdeling ja remassistentie nee airbag bestuurder ja airbag passagier ja zij-airbags nee hoofdairbags voor nee tractiecontrole nee stabiliteitsregeling nee COMFORT centrale deurvergrendeling ja, met afstandbediening elektrische ramen ja, voor stuurbekrachtiging ja cruise control nee airconditioning ja, handbediend parkeersensor nee INTERIEUR hoogteverst. stoel ja, bestuurder elektr. stoelverstelling nee verwarmde stoelen nee sportstoelen ja leer bekleed stuurwiel ja verstelbaar stuur ja, hoogte leren bekleding nee hoofdsteunen achter nee neerklapbare achterbank ja, in delen middenarmsteun nee leeslampje(s) nee toerenteller ja buitentemperatuurmet. nee boardcomputer nee stereoinstallatie nee navigatiesysteem nee EXTERIEUR interval ruitewisser ja lichtmetalen velgen ja schuif/kanteldak nee metallic lak ¤ 460 bumpers in carrosseriekleur ja elektrische spiegels ja, en verwarmd mistlampen voor ja xenon koplampen nee koplampsproeiers nee inbraakalarm ja
Mooi, beetje een wolf in schaapskleren. |
ddZ | dinsdag 13 januari 2004 @ 15:35 |
Geinig bakkie, maar een beetje outdated inmiddels. Dat krijg je als je een model baseert op een, op dat moment al, verouderd Rover-model  |
Piro | dinsdag 13 januari 2004 @ 19:25 |
Hij is dik, alsof iemand hem heeft opgeblazen, of lijkt dat maar zo? |
idiotforaliving | dinsdag 13 januari 2004 @ 19:32 |
mooie auto, alleen mooi in het zwart met groene striping. |
Spyder | dinsdag 13 januari 2004 @ 19:35 |
quote: Op dinsdag 13 januari 2004 19:25 schreef Piro het volgende: Hij is dik, alsof iemand hem heeft opgeblazen, of lijkt dat maar zo?
Bedoel je dat ie er eigenlijk zo hoort uit te zien?
|
StefanP | dinsdag 13 januari 2004 @ 19:42 |
Prachtige auto hoor! Vrij 'uniek' ook. Je ziet ze vrijwel niet vergeleken met 206'jes, golfjes, enz. |
Classic-PC | dinsdag 13 januari 2004 @ 19:43 |
Ik vind het totaal geen MG meer. We hebben zelf MG B GT gehad en een normale MG B en MG staat gewoon bekend om z'n mooie sportwagens en niet de Seat Ibiza klonen. Ik vind het niks. |
foetre | dinsdag 13 januari 2004 @ 23:28 |
quote: Op dinsdag 13 januari 2004 19:42 schreef StefanP het volgende: Prachtige auto hoor!Vrij 'uniek' ook. Je ziet ze vrijwel niet vergeleken met 206'jes, golfjes, enz.
daarom koop ik hem ook ik hou van speciale auto'sss ik d8 verkocht te zijn aan snelheid golf 4 1.8t of ibiza curpra vanwege de turbo'sss maar ga nu voor uniek en snel |