quote:wereldwijd dus.
Op maandag 12 januari 2004 00:08 schreef geinig het volgende:
Check http://www.norman.com/ eens voor je wat post.
quote:Het datarecoverybedrijf Norman bestaat naar ik meen sinds 1982. Ik weet niet wanneer Peter Norton begonnen is met z'n bedrijf, maar een goede kans dat dat na 1982 was.
Op maandag 12 januari 2004 00:11 schreef mohabo het volgende:[..]
wereldwijd dus.
Maar het ging om de naam en niet om de locatie. Origineler mag ook, anders kom je over als een loser.
quote:En daar komt bij dat 'Norton' officieel Symantec heet
Op maandag 12 januari 2004 00:11 schreef Swolly het volgende:
Norman is een van oorsprong Noors bedrijf en niet Nederlands.
Onoriginele namen kom je in je omgeving toch genoeg tegen? Vabn die namen van bedrijven waarvan je je afvraagt of de oprichter zo debiel is of dat het zoontje van 5 de naam heeft verzonnen?
Voorbeelden:
Electronicazaak -> Diode
Computerwinkel -> PCX of Byte
Cadeauwinkel -> De verrassing
Snoepwinkel -> De zoetekauw
(enz...)
quote:Vooral met 1 n
Op maandag 12 januari 2004 00:13 schreef Kontiki het volgende:
Een jaar of 3 geleden werd ik echt kotsmisselijk van bedrijven die zichzelf 'Millenium' noemden, of dit woord in hun naam gebruikten.
quote:Symantec Norton is van 1982, Norman van 1984
Op maandag 12 januari 2004 00:17 schreef qltel het volgende:[..]
Het datarecoverybedrijf Norman bestaat naar ik meen sinds 1982. Ik weet niet wanneer Peter Norton begonnen is met z'n bedrijf, maar een goede kans dat dat na 1982 was.
[Dit bericht is gewijzigd door Tichelaar op 12-01-2004 00:40]
quote:Een beetje onduidelijk history van beiden..Aangezien de eerste virus pas in 1986 ontdekt werd en er toen dus nog geen antivirussoftware bestond, zijn ze pas veel later aan dergelijke software begonnen.
Op maandag 12 januari 2004 00:17 schreef qltel het volgende:[..]
Het datarecoverybedrijf Norman bestaat naar ik meen sinds 1982. Ik weet niet wanneer Peter Norton begonnen is met z'n bedrijf, maar een goede kans dat dat na 1982 was.
van Norton:
quote:Het bedrijf Norton werd toen aangekocht, maar het betekent dat deze al veel langer bestond.
Founded in 1982 (Symantec dus)
August 1990 Peter Norton Computing, Inc. Acquisition
quote:Aangezien IBM een grote speler is kun je zeggen dat Norton dat toen ook was (op wereld niveau). Maar ik weet niet hoe lang ze al met virussen bezig waren.
May 1998 Acquisition of IBM's antivirus business and immune system technology.
van Norman:
quote:Het gaat er eigenlijk om wie de eerste was die internationaal opereerde, omdat er natuurlijk vele bedrijven bestaan (op de achtergrond) die een gelijkende naam hebben.
The company is founded October 1, 19841992 Change of name to Norman Data Defense Systems AS.
The company sets the goal of growing internationally. (voordien enkel in Noorwegen)
En voor de rest...who cares...Als ik nu deze twee namen voor ogen krijg, dan lach ik Norman uit omdat ik ze niet ken (net als velen).
'k ga slapen.
quote:Begrafenisondernemer "Zand erover"
Op maandag 12 januari 2004 00:16 schreef onetouch het volgende:
autorijschool "kort door de bocht"
quote:Die is wel heel droog
Op maandag 12 januari 2004 10:01 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:[..]
Begrafenisondernemer "Zand erover"
quote:Ik ken een uitvaartbedrijf (zo heet dat tegenwoordig
Op maandag 12 januari 2004 10:01 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:Begrafenisondernemer "Zand erover"
Ik snap em niet
quote:Ja eh, je begrijpt de boodschap toch of niet?
Op maandag 12 januari 2004 00:38 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Vooral met 1 n
quote:Zal wel een begrafenisvereniging zijn (geweest). Zie je veel in kleine dorpen.
Op maandag 12 januari 2004 10:09 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik ken een uitvaartbedrijf (zo heet dat tegenwoordig
) dat 'Eendracht maakt macht' heet.
Ik snap em niet
quote:Dat is toch van dezelfde fabrikant?
Op maandag 12 januari 2004 13:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
allways en alldays
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |