Ze wisten dus verdomd goed waar die kluis was, beetje raar vind je niet? Kluis beter opbergen..
quote:Dat wisten ze niet 1 of 2 gasten zijn gewoon op zoek gegaan want alle deuren stonden los en overal was rommel.
Op zondag 11 januari 2004 22:04 schreef portier het volgende:
-3 Dom.Ze wisten dus verdomd goed waar die kluis was, beetje raar vind je niet? Kluis beter opbergen..
Ik hoop voor je (pa) dat de verzekering wat dekt.
ik heb op ebay.de een advertentie geplaatst, ik wil een ouwe ss veteraan met een duitse herder inhuren om rond ons huis te lopen
quote:Kluis beter opbergen. Als er 9000 euro inzit dan ben je toch verdomd voorzichtig. Ik vind het sowieso al raar dat ze er überhaupt konden komen.
Op zondag 11 januari 2004 22:05 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Dat wisten ze niet 1 of 2 gasten zijn gewoon op zoek gegaan want alle deuren stonden los en overal was rommel.
Ze hebben dus even een kluis gejat, dat is balen zeg. Ik hoop dat jullie er tegen verzekerd waren. Anders hoop ik dat je het kentekennummer hebt weten te noteren. Zitten jullie met de gebakken peren. Verder is het natuurlijk ook nalatendheid van jullie kant, jullie laten alle deuren open, terwijl er ergens 9000 euro zit.
quote:Ja weet ik veel hoe je dat schrijft. het zijn Ka U Tee Marokanen.
Op zondag 11 januari 2004 22:06 schreef Dominicaanse het volgende:
Weet je zeker dat het Marokkanen waren?
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:11 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Ja weet ik veel hoe je dat schrijft. het zijn Ka U Tee Marokanen.
quote:Mja je weet hoe het werkt he, je pa is in het cafe ja ma gaat ff snel naar de bakker brood halen en om de hoek. Dan ga je niet alles meteen op slot doen. En vooral niet op het platteland. Maarja blijkbaar kan dat dus niet.
Op zondag 11 januari 2004 22:10 schreef Cajun het volgende:
Ja, Turken en Marokkanen lijken ook zo ontzettend op elkaar, afgezien van het feit dat ze op twee verschillende continenten leven. Ik heb zelf ook al moeite om het verschil te zien tussen een Nederlander en een Eskimo.Ze hebben dus even een kluis gejat, dat is balen zeg. Ik hoop dat jullie er tegen verzekerd waren. Anders hoop ik dat je het kentekennummer hebt weten te noteren. Zitten jullie met de gebakken peren. Verder is het natuurlijk ook nalatendheid van jullie kant, jullie laten alle deuren open, terwijl er ergens 9000 euro zit.
quote:Ja en dat meeprofiteurs en uitkering ontvangende mensen ff je hard verdiende geld in een paar minuten mee nemen.
Op zondag 11 januari 2004 22:11 schreef MacDweal het volgende:
Heb je de waarschijnlijk gestolen nummerbord nog kunnen noteren. Ik kan hier echt kwaat om worden dat hard werkende mensen worden bestolen
quote:Offtopic: Het lijkt nu net of je ouders iets hebben gestolen
Op zondag 11 januari 2004 22:02 schreef Aeroxie het volgende:Mijn ouders hebben een cafe en een slijterij en vanmiddag hebben ze een kluis gestolen met een inhoud van rond de 9000 euro.
Ontopic: Klote inderdaad, maar uhm.. beveiligingscamera's oid.. en kenmerken onthouden ?
quote:In een cafe kun je niet pinnen dan krijg je veel klein geld of kom je nooit in een cafe
Op zondag 11 januari 2004 22:16 schreef XiChico het volgende:[..]
Offtopic: Het lijkt nu net of je ouders iets hebben gestolen
![]()
![]()
Ontopic: Klote inderdaad, maar uhm.. beveiligingscamera's oid.. en kenmerken onthouden ?
quote:Marokko -> Marokkanen maar toch is het lullig wat ze gedaan hebben
Op zondag 11 januari 2004 22:11 schreef Aeroxie het volgende:
quote:Dat is een retorische vraag geloof ik.
Op zondag 11 januari 2004 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic gaat NIET verzanden in een Allochtonen bash topic he??.
En aangezien het allemaal wel op een typische manier brengt denk ik zelfs dat het helemaal niet gebeurt is. Als je het zo brengt krijg je gewoon het nadeel van de twijwel
quote:Allochtonen op het platteland???? Dat vond je al aan het begin niet opvallend?
Op zondag 11 januari 2004 22:13 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Mja je weet hoe het werkt he, je pa is in het cafe ja ma gaat ff snel naar de bakker brood halen en om de hoek. Dan ga je niet alles meteen op slot doen. En vooral niet op het platteland. Maarja blijkbaar kan dat dus niet.
quote:Ehmmm, natuurlijk. Maar volgens de beginpost zouden het ook Turken geweest kunnen zijn. Je hebt trouwens ook niet gezegd of je een kenteken heb kunnen noteren.
Op zondag 11 januari 2004 22:11 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Trouwens, al woon je op het platteland of niet, het blijft nog steeds nalatendheid.
Die man lijkt me toch slim genoeg om te weten dat een kluis vast moet staan in ene kast of in de grond aangzien hij ook een café kan runnen.
Sorry, maar volgende keer beter oplette dus en toch ietsje minder wantrouwig zijn.
quote:Why not???
Op zondag 11 januari 2004 22:27 schreef Cajun het volgende:
Dus met andere woorden, er klopt niet veel van je verhaal als ik het zo eens teruglees.
quote:of prikkeldraad spannen
Op zondag 11 januari 2004 22:29 schreef Stacheldraht het volgende:
voortaan maar een bordje ophangen waarop staat: maximaal 2 turken/marokkanen tegelijk naar binnen
Hoeveel geld zijn we er jaarlijks aan kwijt?. Beetje heel erg toevallig
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:02 schreef Aeroxie het volgende:Mijn ouders hebben een cafe en een slijterij en vanmiddag hebben ze een kluis gestolen met een inhoud van rond de 9000 euro. Er waren 5 Turken of Marokkanen in het cafe en waren met mijn pa aan het praten. 1 ging er weg en die andere 4 gingen allemaal vragen stellen van, is het hier druk enzo in het weekend. Opeens kreeg er een van die lui een sms en opeens moesten ze snel afrekenen. Mijn pa vond al dat ze zich verdacht gedroegen. Dus hun opeens snel naar buiten en toen zag hij ze met slippende banden weg rijden met nog een auto erachteraan met 2 mensen erin. Nu is de kluis plus inhoud van 9000 euro dus weg.
quote:Deze twee dingen zijn tegenstrijdig. Zoals in jouw topicstart beschreven staat, heeft je vader duidelijk kunnen onderscheiden dat er nog een auto was met twee inzittenden. Dan denk ik, nou, dan kan hij ook makkelijk het nummerbord onderscheiden.
Mijn pa heef het kenteken niet genoteerd hij stond gewoon achter de bar. Hij kwam er later pas achter toen ik thuis kwam en overal rommel zag. Ik ben toen naar pa toe gerend en gevraagd wat er was gebeurt wij dus met een paar stamgasten binnen in huis kijken bleek dat de kluis weg was.
quote:Als je niet weet dat er iets is gestolen dan ga je niet zomaar een kenteken van een auto die met slippende banden weg rijd noteren.
Op zondag 11 januari 2004 22:33 schreef Cajun het volgende:[..]
[..]Deze twee dingen zijn tegenstrijdig. Zoals in jouw topicstart beschreven staat, heeft je vader duidelijk kunnen onderscheiden dat er nog een auto was met twee inzittenden. Dan denk ik, nou, dan kan hij ook makkelijk het nummerbord onderscheiden.
quote:Wat hierboven al staat over het wegrijden van de auto plus dat zijn moeder 'toevallig' een brood aan het kopen was maakt het verhaal nog spannender
Op zondag 11 januari 2004 22:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
en meer en meer twijfel ik aan het verhaalHoeveel geld zijn we er jaarlijks aan kwijt?. Beetje heel erg toevallig
quote:Van dat brood kopen was een voorbeeld aars. Ze was gewoon ff weg. Als jullie het toch neit geloven gooi hem maar dicht dan.
Op zondag 11 januari 2004 22:36 schreef portier het volgende:[..]
Wat hierboven al staat over het wegrijden van de auto plus dat zijn moeder 'toevallig' een brood aan het kopen was maakt het verhaal nog spannender
.
quote:Pleonasme?
Op zondag 11 januari 2004 22:02 schreef Aeroxie het volgende:
Er waren 5 Turken of Marokkanen in het cafe en waren met mijn pa aan het praten. Mijn pa vond al dat ze zich verdacht gedroegen.
[Dit bericht is gewijzigd door Stacheldraht op 11-01-2004 22:39]
quote:Blijkbaar niet, ik had het wel gedaan. Nu maar eens zien wat de verzekeringsmaatschappij ervan maakt. Ik hoop dat je ze dan een beter lulverhaal voorhangt, want ik zou er geen letter van geloven als ik het zo lees. Je zegt het zelf, je vader vond dat ze zich vreemd gedroegen. Ze moeten opeens weg, een van de gasten is er op het moment dat hij wordt afgeleid niet. Even later zijn ze foetsie en hoort hij piepende banden. Terwijl je weet dat er in het pand 9000 euro ligt, niet eens zo heel goed verborgen. Dan zou ik zelfs als Turkzijnde enige argwaan krijgen.
Op zondag 11 januari 2004 22:35 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Als je niet weet dat er iets is gestolen dan ga je niet zomaar een kenteken van een auto die met slippende banden weg rijd noteren.
Bij de weg, uit welk gehucht komen jullie eigenlijk? Kan ik misschien gelijk controleren of daar wel 'medelanders' wonen.
quote:Dan zou ik gewoon mn broer opbellen dat hij het terug moet geven.
Op zondag 11 januari 2004 22:39 schreef Cajun het volgende:
Dan zou ik zelfs als Turkzijnde enige argwaan krijgen.
quote:Grappig.
Op zondag 11 januari 2004 22:40 schreef portier het volgende:[..]
Dan zou ik gewoon mn broer opbellen dat hij het terug moet geven.
quote:Politie en verzekering is al geweest. Getuigeverklaringen van de gasten in het cafe zijn afgenomen en sporenonderzoek naar vingerafdrukken en dergelijken. We zijn goed verzekerd dus volgens de verzekerings zouden we al het geld dat toegevoegd was aan de boekhouding na de laatste geldstorting terug krijgen.
Op zondag 11 januari 2004 22:39 schreef Cajun het volgende:[..]
Blijkbaar niet, ik had het wel gedaan. Nu maar eens zien wat de verzekeringsmaatschappij ervan maakt. Ik hoop dat je ze dan een beter lulverhaal voorhangt, want ik zou er geen letter van geloven als ik het zo lees. Je zegt het zelf, je vader vond dat ze zich vreemd gedroegen. Ze moeten opeens weg, een van de gasten is er op het moment dat hij wordt afgeleid niet. Even later zijn ze foetsie en hoort hij piepende banden. Terwijl je weet dat er in het pand 9000 euro ligt, niet eens zo heel goed verborgen. Dan zou ik zelfs als Turkzijnde enige argwaan krijgen.
Bij de weg, uit welk gehucht komen jullie eigenlijk? Kan ik misschien gelijk controleren of daar wel 'medelanders' wonen.
quote:Wat is dus het probleem?
Op zondag 11 januari 2004 22:43 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Politie en verzekering is al geweest. Getuigeverklaringen van de gasten in het cafe zijn afgenomen en sporenonderzoek naar vingerafdrukken en dergelijken. We zijn goed verzekerd dus volgens de verzekerings zouden we al het geld dat toegevoegd was aan de boekhouding na de laatste geldstorting terug krijgen.
Het is heel vervelend maar de gelegenheid maakt de dief. Ik kan ook een meiertje op de stoep leggen en dan de volgende ochtend heel hard zeiken als het weg is. Maarja... eigenlijk ben ik dan een beetje dom he?
Als ik het zo hoor had je pa het in dit geval iets slimmer aan kunnen pakken. Misschien lullig om dat zo te zeggen... maar welcome to the real world.
PS. Ook dit is van alle tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |