abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16167798
Mijn ouders hebben een cafe en een slijterij en vanmiddag hebben ze een kluis gestolen met een inhoud van rond de 9000 euro. Er waren 5 Turken of Marokkanen in het cafe en waren met mijn pa aan het praten. 1 ging er weg en die andere 4 gingen allemaal vragen stellen van, is het hier druk enzo in het weekend. Opeens kreeg er een van die lui een sms en opeens moesten ze snel afrekenen. Mijn pa vond al dat ze zich verdacht gedroegen. Dus hun opeens snel naar buiten en toen zag hij ze met slippende banden weg rijden met nog een auto erachteraan met 2 mensen erin. Nu is de kluis plus inhoud van 9000 euro dus weg.
  zondag 11 januari 2004 @ 22:04:51 #2
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16167892
-3 Dom.

Ze wisten dus verdomd goed waar die kluis was, beetje raar vind je niet? Kluis beter opbergen..

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16167926
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:04 schreef portier het volgende:
-3 Dom.

Ze wisten dus verdomd goed waar die kluis was, beetje raar vind je niet? Kluis beter opbergen..

Dat wisten ze niet 1 of 2 gasten zijn gewoon op zoek gegaan want alle deuren stonden los en overal was rommel.
  zondag 11 januari 2004 @ 22:06:25 #4
79999 Dominicaanse
27 februari, Onafhankelijkheid
pi_16167955
Weet je zeker dat het Marokkanen waren?
27 februari, Onafhankelijkheidsdag
  zondag 11 januari 2004 @ 22:06:30 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16167958
Klinkt niet bepaald slim nee .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 11 januari 2004 @ 22:08:18 #6
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_16168025
En die kluis kun je gewoon meenemen? Sorry, maar het lijkt mij het beste dat je pa de kluis eens wat beter gaat verbergen en monteren zodat niet zomaar iemand er mee naar buiten kan wandelen.

Ik hoop voor je (pa) dat de verzekering wat dekt.

[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_16168033
dat is de reden dat we een alarm systeem krijgen, onze kluis zit goed verstopt maar toch,

ik heb op ebay.de een advertentie geplaatst, ik wil een ouwe ss veteraan met een duitse herder inhuren om rond ons huis te lopen

zondag 11 januari 2004 @ 22:09:09 #8
20641 portier
pi_16168059
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:05 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Dat wisten ze niet 1 of 2 gasten zijn gewoon op zoek gegaan want alle deuren stonden los en overal was rommel.

Kluis beter opbergen. Als er 9000 euro inzit dan ben je toch verdomd voorzichtig. Ik vind het sowieso al raar dat ze er überhaupt konden komen.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16168103
Ja, Turken en Marokkanen lijken ook zo ontzettend op elkaar, afgezien van het feit dat ze op twee verschillende continenten leven. Ik heb zelf ook al moeite om het verschil te zien tussen een Nederlander en een Eskimo.

Ze hebben dus even een kluis gejat, dat is balen zeg. Ik hoop dat jullie er tegen verzekerd waren. Anders hoop ik dat je het kentekennummer hebt weten te noteren. Zitten jullie met de gebakken peren. Verder is het natuurlijk ook nalatendheid van jullie kant, jullie laten alle deuren open, terwijl er ergens 9000 euro zit.

pi_16168132
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:06 schreef Dominicaanse het volgende:
Weet je zeker dat het Marokkanen waren?
Ja weet ik veel hoe je dat schrijft. het zijn Ka U Tee Marokanen.
pi_16168162
Heb je de waarschijnlijk gestolen nummerbord nog kunnen noteren. Ik kan hier echt kwaat om worden dat hard werkende mensen worden bestolen
  zondag 11 januari 2004 @ 22:12:17 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16168184
Dit topic gaat NIET verzanden in een Allochtonen bash topic he?? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_16168207
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:11 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

!
  zondag 11 januari 2004 @ 22:12:43 #14
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_16168211
Denkt aan PIM
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_16168223
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:10 schreef Cajun het volgende:
Ja, Turken en Marokkanen lijken ook zo ontzettend op elkaar, afgezien van het feit dat ze op twee verschillende continenten leven. Ik heb zelf ook al moeite om het verschil te zien tussen een Nederlander en een Eskimo.

Ze hebben dus even een kluis gejat, dat is balen zeg. Ik hoop dat jullie er tegen verzekerd waren. Anders hoop ik dat je het kentekennummer hebt weten te noteren. Zitten jullie met de gebakken peren. Verder is het natuurlijk ook nalatendheid van jullie kant, jullie laten alle deuren open, terwijl er ergens 9000 euro zit.

Mja je weet hoe het werkt he, je pa is in het cafe ja ma gaat ff snel naar de bakker brood halen en om de hoek. Dan ga je niet alles meteen op slot doen. En vooral niet op het platteland. Maarja blijkbaar kan dat dus niet.
pi_16168302
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:11 schreef MacDweal het volgende:
Heb je de waarschijnlijk gestolen nummerbord nog kunnen noteren. Ik kan hier echt kwaat om worden dat hard werkende mensen worden bestolen
Ja en dat meeprofiteurs en uitkering ontvangende mensen ff je hard verdiende geld in een paar minuten mee nemen.
pi_16168329
In hoeverre is dat verzekerd?
of zitten jullie er nu zelf in....
pi_16168353
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:02 schreef Aeroxie het volgende:
Mijn ouders hebben een cafe en een slijterij en vanmiddag hebben ze een kluis gestolen met een inhoud van rond de 9000 euro.
Offtopic: Het lijkt nu net of je ouders iets hebben gestolen

Ontopic: Klote inderdaad, maar uhm.. beveiligingscamera's oid.. en kenmerken onthouden ?

pi_16168425
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:16 schreef XiChico het volgende:

[..]

Offtopic: Het lijkt nu net of je ouders iets hebben gestolen

Ontopic: Klote inderdaad, maar uhm.. beveiligingscamera's oid.. en kenmerken onthouden ?

In een cafe kun je niet pinnen dan krijg je veel klein geld of kom je nooit in een cafe
pi_16168428
quote:
Marokko -> Marokkanen maar toch is het lullig wat ze gedaan hebben
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_16168490
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Dit topic gaat NIET verzanden in een Allochtonen bash topic he?? .
Dat is een retorische vraag geloof ik.

En aangezien het allemaal wel op een typische manier brengt denk ik zelfs dat het helemaal niet gebeurt is. Als je het zo brengt krijg je gewoon het nadeel van de twijwel

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16168521
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:13 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Mja je weet hoe het werkt he, je pa is in het cafe ja ma gaat ff snel naar de bakker brood halen en om de hoek. Dan ga je niet alles meteen op slot doen. En vooral niet op het platteland. Maarja blijkbaar kan dat dus niet.

Allochtonen op het platteland???? Dat vond je al aan het begin niet opvallend?
quote:

[..]

Ehmmm, natuurlijk. Maar volgens de beginpost zouden het ook Turken geweest kunnen zijn. Je hebt trouwens ook niet gezegd of je een kenteken heb kunnen noteren.

Trouwens, al woon je op het platteland of niet, het blijft nog steeds nalatendheid.

pi_16168656
Mijn pa heef het kenteken niet genoteerd hij stond gewoon achter de bar. Hij kwam er later pas achter toen ik thuis kwam en overal rommel zag. Ik ben toen naar pa toe gerend en gevraagd wat er was gebeurt wij dus met een paar stamgasten binnen in huis kijken bleek dat de kluis weg was.
  zondag 11 januari 2004 @ 22:26:22 #24
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16168737
wel raar denk je vader denkt dat alles op het platteland nog "normaal" is.

Die man lijkt me toch slim genoeg om te weten dat een kluis vast moet staan in ene kast of in de grond aangzien hij ook een café kan runnen.

Sorry, maar volgende keer beter oplette dus en toch ietsje minder wantrouwig zijn.

pi_16168775
Dus met andere woorden, er klopt niet veel van je verhaal als ik het zo eens teruglees.
pi_16168821
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:27 schreef Cajun het volgende:
Dus met andere woorden, er klopt niet veel van je verhaal als ik het zo eens teruglees.
Why not???
pi_16168864
voortaan maar een bordje ophangen waarop staat: maximaal 2 turken/marokkanen tegelijk naar binnen
pi_16168989
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:29 schreef Stacheldraht het volgende:
voortaan maar een bordje ophangen waarop staat: maximaal 2 turken/marokkanen tegelijk naar binnen
of prikkeldraad spannen
pi_16168996
en meer en meer twijfel ik aan het verhaal

Hoeveel geld zijn we er jaarlijks aan kwijt?. Beetje heel erg toevallig

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16169034
quote:
Mijn ouders hebben een cafe en een slijterij en vanmiddag hebben ze een kluis gestolen met een inhoud van rond de 9000 euro. Er waren 5 Turken of Marokkanen in het cafe en waren met mijn pa aan het praten. 1 ging er weg en die andere 4 gingen allemaal vragen stellen van, is het hier druk enzo in het weekend. Opeens kreeg er een van die lui een sms en opeens moesten ze snel afrekenen. Mijn pa vond al dat ze zich verdacht gedroegen. Dus hun opeens snel naar buiten en toen zag hij ze met slippende banden weg rijden met nog een auto erachteraan met 2 mensen erin. Nu is de kluis plus inhoud van 9000 euro dus weg.
quote:
Mijn pa heef het kenteken niet genoteerd hij stond gewoon achter de bar. Hij kwam er later pas achter toen ik thuis kwam en overal rommel zag. Ik ben toen naar pa toe gerend en gevraagd wat er was gebeurt wij dus met een paar stamgasten binnen in huis kijken bleek dat de kluis weg was.
Deze twee dingen zijn tegenstrijdig. Zoals in jouw topicstart beschreven staat, heeft je vader duidelijk kunnen onderscheiden dat er nog een auto was met twee inzittenden. Dan denk ik, nou, dan kan hij ook makkelijk het nummerbord onderscheiden.
pi_16169094
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:33 schreef Cajun het volgende:

[..]

[..]

Deze twee dingen zijn tegenstrijdig. Zoals in jouw topicstart beschreven staat, heeft je vader duidelijk kunnen onderscheiden dat er nog een auto was met twee inzittenden. Dan denk ik, nou, dan kan hij ook makkelijk het nummerbord onderscheiden.

Als je niet weet dat er iets is gestolen dan ga je niet zomaar een kenteken van een auto die met slippende banden weg rijd noteren.
  zondag 11 januari 2004 @ 22:36:17 #32
20641 portier
pi_16169130
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
en meer en meer twijfel ik aan het verhaal

Hoeveel geld zijn we er jaarlijks aan kwijt?. Beetje heel erg toevallig

Wat hierboven al staat over het wegrijden van de auto plus dat zijn moeder 'toevallig' een brood aan het kopen was maakt het verhaal nog spannender .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_16169196
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:36 schreef portier het volgende:

[..]

Wat hierboven al staat over het wegrijden van de auto plus dat zijn moeder 'toevallig' een brood aan het kopen was maakt het verhaal nog spannender .

Van dat brood kopen was een voorbeeld aars. Ze was gewoon ff weg. Als jullie het toch neit geloven gooi hem maar dicht dan.
pi_16169210
quote:
Er waren 5 Turken of Marokkanen in het cafe en waren met mijn pa aan het praten. Mijn pa vond al dat ze zich verdacht gedroegen.
Pleonasme?

[Dit bericht is gewijzigd door Stacheldraht op 11-01-2004 22:39]

pi_16169229
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:35 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Als je niet weet dat er iets is gestolen dan ga je niet zomaar een kenteken van een auto die met slippende banden weg rijd noteren.

Blijkbaar niet, ik had het wel gedaan. Nu maar eens zien wat de verzekeringsmaatschappij ervan maakt. Ik hoop dat je ze dan een beter lulverhaal voorhangt, want ik zou er geen letter van geloven als ik het zo lees. Je zegt het zelf, je vader vond dat ze zich vreemd gedroegen. Ze moeten opeens weg, een van de gasten is er op het moment dat hij wordt afgeleid niet. Even later zijn ze foetsie en hoort hij piepende banden. Terwijl je weet dat er in het pand 9000 euro ligt, niet eens zo heel goed verborgen. Dan zou ik zelfs als Turkzijnde enige argwaan krijgen.

Bij de weg, uit welk gehucht komen jullie eigenlijk? Kan ik misschien gelijk controleren of daar wel 'medelanders' wonen.

zondag 11 januari 2004 @ 22:40:30 #36
20641 portier
pi_16169277
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:39 schreef Cajun het volgende:
Dan zou ik zelfs als Turkzijnde enige argwaan krijgen.
Dan zou ik gewoon mn broer opbellen dat hij het terug moet geven.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_16169333
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:40 schreef portier het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon mn broer opbellen dat hij het terug moet geven.

Grappig.
pi_16169380
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:39 schreef Cajun het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, ik had het wel gedaan. Nu maar eens zien wat de verzekeringsmaatschappij ervan maakt. Ik hoop dat je ze dan een beter lulverhaal voorhangt, want ik zou er geen letter van geloven als ik het zo lees. Je zegt het zelf, je vader vond dat ze zich vreemd gedroegen. Ze moeten opeens weg, een van de gasten is er op het moment dat hij wordt afgeleid niet. Even later zijn ze foetsie en hoort hij piepende banden. Terwijl je weet dat er in het pand 9000 euro ligt, niet eens zo heel goed verborgen. Dan zou ik zelfs als Turkzijnde enige argwaan krijgen.

Bij de weg, uit welk gehucht komen jullie eigenlijk? Kan ik misschien gelijk controleren of daar wel 'medelanders' wonen.

Politie en verzekering is al geweest. Getuigeverklaringen van de gasten in het cafe zijn afgenomen en sporenonderzoek naar vingerafdrukken en dergelijken. We zijn goed verzekerd dus volgens de verzekerings zouden we al het geld dat toegevoegd was aan de boekhouding na de laatste geldstorting terug krijgen.
pi_16169429
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:43 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Politie en verzekering is al geweest. Getuigeverklaringen van de gasten in het cafe zijn afgenomen en sporenonderzoek naar vingerafdrukken en dergelijken. We zijn goed verzekerd dus volgens de verzekerings zouden we al het geld dat toegevoegd was aan de boekhouding na de laatste geldstorting terug krijgen.

Wat is dus het probleem?
Nog snel gedaan ook, in een middagje, puik werk mr. de agent. Ik wou dat u hier ook zo snel uw werk deed. Hier duurt het een aantal maanden voordat een schadeclaim uberhaupt in acht wordt genomen. Misschien moet ik ook maar eens naar dat plaatsje verhuizen.
  zondag 11 januari 2004 @ 23:19:11 #40
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_16170611
Ja hoor en weer allemaal zeiken en janken....

Het is heel vervelend maar de gelegenheid maakt de dief. Ik kan ook een meiertje op de stoep leggen en dan de volgende ochtend heel hard zeiken als het weg is. Maarja... eigenlijk ben ik dan een beetje dom he?

Als ik het zo hoor had je pa het in dit geval iets slimmer aan kunnen pakken. Misschien lullig om dat zo te zeggen... maar welcome to the real world.

PS. Ook dit is van alle tijden.

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_16170738
9ooo duizend euro
ziewel het bier wordt duur betaalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')