quote:Heb je ook argumenten daarvoor? Ik heb deze gekocht omdat ik m als eerste zag, maar waarom zou een andere beter zijn?
Op zaterdag 24 januari 2004 17:28 schreef Mischa_NL het volgende:
die lijkt me echt niks doed....
quote:omdat deze 't slag dingetje rechtop heeft staan zodat je horizontaal moet meppen om em dicht te krijgen. Kweenie maar ik drum nooit horizontaal dus 't is alleen maar onhandig in overgangen... DW heeft er een met horizontaal ding.. dus kun je ff tussen de tel door je hi hats dicht meppen... van boven naar beneden dus...
Op zaterdag 24 januari 2004 18:15 schreef WurM het volgende:[..]
Heb je ook argumenten daarvoor? Ik heb deze gekocht omdat ik m als eerste zag, maar waarom zou een andere beter zijn?
quote:zo een hebbik ook weet alleen niet welk merk. staat er toevallig niet op
Op zaterdag 24 januari 2004 18:40 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:[..]
omdat deze 't slag dingetje rechtop heeft staan zodat je horizontaal moet meppen om em dicht te krijgen. Kweenie maar ik drum nooit horizontaal dus 't is alleen maar onhandig in overgangen... DW heeft er een met horizontaal ding.. dus kun je ff tussen de tel door je hi hats dicht meppen... van boven naar beneden dus...
quote:Opzich wel een goed argument
omdat deze 't slag dingetje rechtop heeft staan zodat je horizontaal moet meppen om em dicht te krijgen. Kweenie maar ik drum nooit horizontaal dus 't is alleen maar onhandig in overgangen... DW heeft er een met horizontaal ding.. dus kun je ff tussen de tel door je hi hats dicht meppen... van boven naar beneden dus...
quote:daarom was 'k ook heel snel over gegaan naar DW dropclutch
Op zaterdag 24 januari 2004 18:54 schreef WurM het volgende:[..]
Opzich wel een goed argument
quote:Idd, keihandig, gaat ie ook niet dicht als ik het niet wil, en dat slagje opzij is hardstikke relaxed.
quote:bij mij gaat ie ook nooit dicht als 'k 't nie wil
Op zondag 25 januari 2004 14:41 schreef search64 het volgende:[..]
Idd, keihandig, gaat ie ook niet dicht als ik het niet wil, en dat slagje opzij is hardstikke relaxed.
quote:Ik verkoop ze liever allebei want aan 43 euro heb ik niets. Dan verkoop ik er liever geen. Het was meer met een doel dat ik daarna een nieuwe kon kopen...
Op vrijdag 23 januari 2004 16:32 schreef B_BOY het volgende:je verkoopt ze ook los neem ik aan.
das dan 78:2 = 39 euro
ik zal er een over nadenken.
Een dropclutch waar je horizontaal tegen moet slaan wie heeft dat verzonnen?!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 25-01-2004 21:10]
quote:drummers zijn ook altijd op zoek naar beter materiaal he:P
Op zondag 25 januari 2004 21:00 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik verkoop ze liever allebei want aan 43 euro heb ik niets. Dan verkoop ik er liever geen. Het was meer met een doel dat ik daarna een nieuwe kon kopen...
Een dropclutch waar je horizontaal tegen moet slaan wie heeft dat verzonnen?!
quote:Je kunt best op het gehoor meespelen, dat is veel beter voor je gevoel volgens mij. Lezingen kun je best apart doen. Enkel voor ritmes te lezen kun je best gewoon drumstudies studeren... Die zijn 'solo' en dus veel beter om je lezerscapaciteiten te verbeteren.
Op donderdag 29 januari 2004 21:19 schreef Maidenfan het volgende:
Om maar eens te kicken: Heeft iemand het drumboek van metallica al eens van dichtbij bekeken? Zijn de partituren 100% perfect en is de cd een beetje bruikbaar? Meespelen al was het in vereenvoudigde vorm lijkt mij wel leuk.
quote:Volgens mij geldt dat voor mij nog het minst.
Op maandag 26 januari 2004 22:11 schreef B_BOY het volgende:
drummers zijn ook altijd op zoek naar beter materiaal he:P
Ik vind alleen mijn toms kut, en over die 2 Alpha bekkens ben ik dus niet tevreden, over de rest wel eigenlijk. Besteed niet zoveel aandacht aan het kopen van nieuwe onderdelen.
Maar ik moet nu constant mijn ride bespelen tijdens dubbelbass, ik wil ook een dropclutch. Welke is dus de beste die ik kan nemen? Het liefst sla ik er natuurlijk verticaal op En hoe duur kosten die dingen? Zal wel weer hardstikke veel zijn voor een paar van die kuttige metalen stukjes met prielzooi. Kut hardwareprijzen. De kostprijs van die zooi is volgens mij echt laag.
quote:Metallica kun je inderdaad bij 95% van de nummers op gehoor naspelen. Ghostnotes zijn taboe, etc.
Je kunt best op het gehoor meespelen, dat is veel beter voor je gevoel volgens mij.
De DW vind ik er net een beetje flitsender uitzien en is 5 euri goedkoper (40 ongeveer)
Ikzelf heb de yamaha
quote:Wat is dan het nut van een dropclutch.....
Op zondag 25 januari 2004 19:20 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
bij mij gaat ie ook nooit dicht als 'k 't nie wilwant als 'k met m'n hi hats "open" speel heb 'k m'n voet op 't pedaal dus áls 'k dan per ongeluk op de clutch zou slaan dan gaat ie nie dicht... want 'k heb m'n pedaal dicht
quote:8 euro, valt mee! Denk dat ik even ga rondzoeken op musikproktiv.de
Op vrijdag 30 januari 2004 01:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
de DW (die heb 'k ook) kost bij Musik produktiv 29euro... komt dan nog 8 euro verz. kosten bij (moet je wel vooruit overmaken via bank, maar dat is geen probleem, anders vraag je me maar) dus 37euro totaal... perfect dingetje...
Deze dus?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-01-2004 13:15]
quote:Ja die DW ja
Op vrijdag 30 januari 2004 13:20 schreef Yokozuna het volgende:
Komen jullie trouwens nooit nieuwe nummers tegen met leuk/aardig drumwerk? Gewoon hier posten!
leuk drumwerk: Iced Earth - Disciples of the Lie (Alive in Athens versie)
En het nut van een dropclutch hoef ik toch niet uit te leggen hoop ik maar jij zegt dat als je vertikaal erop moet slaan je er soms op slaat en dat ie per ongeluk dicht valt, dus jij speelt vaker met totaal open hi-hats?
want als 'k m'n clutch geklemt heb dan heeft dat alleen maar nut om m'n hi- hats dicht te houden met m'n voet dus als 'k er dan op zou slaan gebeurd er nix omdat ie vast staat!!!
quote:A custom new beat bestaat niet....gewone A wel natuurlijk
Op vrijdag 30 januari 2004 17:03 schreef fetcher het volgende:
Upgrade van de maand:
1x Pearl boom stand
1x Ziljian 14" A custom new beat hi-hat die ERG lekker klinkt
quote:Hebben we volgens mij op drumles ook, dat zijn die dingen die zo'n geweldige rebound geven, dacht/ vind ik.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:03 schreef fetcher het volgende:
Upgrade van de maand:
1x Pearl boom stand
1x Ziljian 14" A custom new beat hi-hat die ERG lekker klinkt
Wombat, als je trouwens tegen Search64 praat, moet je 'm ff quoten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |