quote:Wrom?
Op zondag 11 januari 2004 22:51 schreef PatrickM het volgende:[..]
Hierbij verklaar ik de oorlog aan de supersports. Haat en nijd hoort het te zijn tussen de sjoppers en de supersports
![]()
P.s.: ik zit nu weer sterk te denken aan een all-road a la V-Strom... hoe bedoel je zo veranderlijk als het weer
Ik heb je toch niets gedaan? ![]()
over hokjes gesproken....
quote:Tja... de Neerlandsche hokjesgeest he
Op maandag 12 januari 2004 00:57 schreef ZX9R het volgende:[..]
Wrom?
Ik heb je toch niets gedaan?
over hokjes gesproken....
quote:Pakken zullen niet wezenlijk anders gaan worden, op misschien wat ventilatie na. Er zijn namelijk geen revolutionaire veranderingen geweest.
Op maandag 12 januari 2004 07:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zoals gezegd was ik van plan om een Revit jack en broek te kopen deze week, dat wordt 2 weekjes uitgesteld. Een kennis werkt in een motorzaak en vertelde mij dat de nieuwe collectie eind januari er aan zit te komen en dat de pakken die daarbij zitten mooier en beter zijn. Nog even geduld dus voor mij, wat een kwelling!
Wat wel "verstandig" is om te doen is shoppen in de oude collectie. Goede pakken voor weinig!
quote:ja klopt, als de nieuwe collectie komt gaan de oude in de aanbieding natuurlijk. voordeel bij die kennis is dat ik 25 % (of meer als het kan) korting krijg
Op maandag 12 januari 2004 07:48 schreef generalist het volgende:[..]
Pakken zullen niet wezenlijk anders gaan worden, op misschien wat ventilatie na. Er zijn namelijk geen revolutionaire veranderingen geweest.
Wat wel "verstandig" is om te doen is shoppen in de oude collectie. Goede pakken voor weinig!
quote:Als je niet op de meet geweest bent dan neem je dat soort uitspraken letterlijk.
Op maandag 12 januari 2004 07:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... de Neerlandsche hokjesgeest he![]()
alle roodharige doen we in het ene vakje, de dikkerds moeten ff omlopen, want die passen niet in het hokje (om Najib Amhali te quoten)
quote:
Op zondag 11 januari 2004 23:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
beschouw woon-werk ook niet als rijden, maar als een overlevingstest
quote:Ging het gesprek een beetje goed?
Op maandag 12 januari 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Net weer 40 kilometer door de wind en regen.
Even solliciteren (gesprek duurde bijna 2 uur!) in een net pak. Dat ook.
Ik ga trouwens zaterdag ff mn klepspeling controleren...
In theorie hoor ik te weten hoe dat moet, echter nog nooit gedaan ![]()
Dit is toch het plan een beetje:
-Tank eraf
-Kleppendeksel eraf
-Bougies eruit
-Cilinder in ODP zetten tussen arbeid en compressie slag, dan voelermaatje er tussen steken om het aantal op te meten
Aan de info ben ik gekomen:
klepspeling inlaat koud 0,10-0,15 mm
klepspeling uitlaat koud 0,18-0,23 mm
de uitlaatklep zit aan de uitlaatkant en de inlaatklep aan de carburaterkant.
quote:Prima, morgenochtend een tweede gesprek, ergens anders een tweede gesprek in de middag. Bij een ander bedrijf waar ik afgelopen vrijdag een tweede gesprek heb gehad ben ik al aangenomen.
Op maandag 12 januari 2004 15:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ging het gesprek een beetje goed?
Edit: klepspeling lijkt mij niet moeilijk, maar je kan het beter samen doen met een ander die het vaker gedaan heeft. (not me) Misschien een leraar van school.
Ben vanmiddag om 1500 naar Amstelveen gereden, op dat moment was het al hels honden weer, maarja dacht "alleen mietjes rijden nu niet" ![]()
Om 1600 aangekomen in Amstelveen, echt NET voor de spits. Overal waren ongelukken gebeurd dus had nog behoorlijk geluk dat ik op tijd in Amstelveen was om de motor op naam te zetten.
De oude eigenaar had het er duidelijk een beetje moeilijk mee, maar goed hij had dan ook aardig wat prive uurtjes in de motor gestoken.
Na het opnaam zetten nog even wat gebabbeld en maar besloten om richting huis te gaan.
Zo gezegd zo gedaan, mezelf in mijn leren pakkie gehezen, helm op mijn knar, handschoenen aan en rond een uur of 1700 weer richting dordt.
Alleen op de snelweg begon de ellende, wat een TYF*S weer zeg hee. Was echt niet normaal meer, was binnen 5 minuten genezen van mijn binken uitspraak "Alleen mietjes rijden nu niet". Het was alsof je met 120 km oer uur met een deken voor je hoofd rond reed, zag werkelijk geen zak! Leuke was ook wel dat er overal file stond. Opzich mijn redding want dan kon mijn vizier naar boven en zag ik weer wat.
Maar goed 1,5 later eindelijk thuis, wat een bagger rit zeg hee!
In Dordt was het droog, motor gelijk afgeboed en behandeld met WD40. Hij staat nu lekker onder zijn dekentje en als het weer het een beetje toe laat gaan we morgen maar is in de "Power Band" blazen 9:~
Hij nog een paar recente fototjes: 

Al met al kunnen we stellen dat ik me aardig blij voel
quote:Mooi spul! Ik heb zelf ook een Rev'It leren combi en hij bevalt me erg goed, vooral de opvallende kleuren in combinatie met dito shark helm doen slaperige koekblokkers opletten
Op maandag 12 januari 2004 07:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zoals gezegd was ik van plan om een Revit jack en broek te kopen deze week, dat wordt 2 weekjes uitgesteld. Een kennis werkt in een motorzaak en vertelde mij dat de nieuwe collectie eind januari er aan zit te komen en dat de pakken die daarbij zitten mooier en beter zijn. Nog even geduld dus voor mij, wat een kwelling!
quote:En dat is terecht.
Op maandag 12 januari 2004 20:33 schreef Makster het volgende:
Al met al kunnen we stellen dat ik me aardig blij voel![]()
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:33 schreef Makster het volgende:--knip--
Al met al kunnen we stellen dat ik me aardig blij voel![]()
quote:Ziet er goed uit, alleen beetje veel stickers, dat vind ik zelf wel jammer, maar anderen vinden dat juist weer mooi.
Op maandag 12 januari 2004 20:33 schreef Makster het volgende:<knip>
Al met al kunnen we stellen dat ik me aardig blij voel
![]()
Welk jaar is deze?
Heb trouwens vandaag voor het eerst in NL een fiets gezien die gelijk is aan mijn motor! En dan bedoel ik qua kleuren.
Mijn fiets is namelijk nogal zeldzaam omdat deze combinatie niet in NL verkocht is.
Wel leuk om te zien moet ik zeggen!!
quote:Hij is heeel mooi
Op maandag 12 januari 2004 20:40 schreef ZX9R het volgende:[..]
Wat is tie mooi hè!
quote:Uit 1993. 31600 op de teller. En bomvol leuke en vooral erg nuttige accesoires
Op maandag 12 januari 2004 20:42 schreef generalist het volgende:[..]
Ziet er goed uit, alleen beetje veel stickers, dat vind ik zelf wel jammer, maar anderen vinden dat juist weer mooi.
Welk jaar is deze?
De stickers van het voorscherm gaan er zo ei zo af. Moet nog even kijken wat ik met de "fuchs" stickers doe.
De vlag is helemaal prof. gespoten en koste 3500 Euro
De vorige eigenaar was wat je noemt een echte liefhebber.
quote:shit, gaaf ding man!! alhoewel ik niet van kawa-groen houd is het toch altijd mooi om te zien!!
Nou mensen, de ZXR400 staat in mijn achtertuinBen vanmiddag om 1500 naar Amstelveen gereden, op dat moment was het al hels honden weer, maarja dacht "alleen mietjes rijden nu niet"
Om 1600 aangekomen in Amstelveen, echt NET voor de spits. Overal waren ongelukken gebeurd dus had nog behoorlijk geluk dat ik op tijd in Amstelveen was om de motor op naam te zetten.
De oude eigenaar had het er duidelijk een beetje moeilijk mee, maar goed hij had dan ook aardig wat prive uurtjes in de motor gestoken.
Na het opnaam zetten nog even wat gebabbeld en maar besloten om richting huis te gaan.
Zo gezegd zo gedaan, mezelf in mijn leren pakkie gehezen, helm op mijn knar, handschoenen aan en rond een uur of 1700 weer richting dordt.Alleen op de snelweg begon de ellende, wat een TYF*S weer zeg hee. Was echt niet normaal meer, was binnen 5 minuten genezen van mijn binken uitspraak "Alleen mietjes rijden nu niet". Het was alsof je met 120 km oer uur met een deken voor je hoofd rond reed, zag werkelijk geen zak! Leuke was ook wel dat er overal file stond. Opzich mijn redding want dan kon mijn vizier naar boven en zag ik weer wat.
In Dordt was het droog, motor gelijk afgeboed en behandeld met WD40. Hij staat nu lekker onder zijn dekentje en als het weer het een beetje toe laat gaan we morgen maar is in de "Power Band" blazen 9:~
[afbeelding]
[afbeelding]Al met al kunnen we stellen dat ik me aardig blij voel
![]()
begint weer te kriebelen hier...
quote:Nog geen afspraken gemaakt voor proefritten ?
Op maandag 12 januari 2004 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]begint weer te kriebelen hier...
quote:nee, eerst kleding kopen. nog 2 weken gekriebel...
Op maandag 12 januari 2004 21:46 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Nog geen afspraken gemaakt voor proefritten ?
quote:Nieuw pak en helm, of het pak 2'de hands ?
Op maandag 12 januari 2004 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, eerst kleding kopen. nog 2 weken gekriebel...
quote:nee, alles nieuw. voor het lessen had ik een nieuwe helm gekocht, nieuwe handschoenen (met binnenhandschoen) en een nieuwe coll. kleding kreeg ik toch van hun dat goed zat.
Op maandag 12 januari 2004 21:57 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Nieuw pak en helm, of het pak 2'de hands ?
Waarom heb je dat niet tijdens het lessen al gekocht.
nu hoef ik alleen nog een jack, een broek en laarzen te kopen. wordt wel eind januari pas (dat houd ik nooit uit) vanwege de eerder genoemde nieuwe collectie.
quote:Ik zou als ik jou was de Pirelli en dat poppetje op je voorwiel-kap eraf halen. Die vlag vind ik juist wel mooi, goed gespoten!
Op maandag 12 januari 2004 20:55 schreef Makster het volgende:[..]
Hij is heeel mooi
![]()
[..]Uit 1993. 31600 op de teller. En bomvol leuke en vooral erg nuttige accesoires
De stickers van het voorscherm gaan er zo ei zo af. Moet nog even kijken wat ik met de "fuchs" stickers doe.
De vlag is helemaal prof. gespoten en koste 3500 EuroDe vorige eigenaar was wat je noemt een echte liefhebber.
quote:Poppetje blijft zitten
Op maandag 12 januari 2004 22:19 schreef generalist het volgende:[..]
Ik zou als ik jou was de Pirelli en dat poppetje op je voorwiel-kap eraf halen. Die vlag vind ik juist wel mooi, goed gespoten!
Op de blauwe voorruit zitten ook nog een paar stickers die er af gaan, beetje te veel van het goede naar mijn smaak ![]()
quote:Uiteraard, alleen niet meer in de spits, in het donker en met deze kut regen
Op maandag 12 januari 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
GaaaaaaafBinnenkort eindje rijden!
quote:ff een vraagje over de ZXR400: wat zijn de specs van die machine? 70 pk ofzo? en de trekkracht? want er zijn er die helemaal lyrisch van deze fiets zijn en ik vraag me af waarom?
Nou mensen, de ZXR400 staat in mijn achtertuinBen vanmiddag om 1500 naar Amstelveen gereden, op dat moment was het al hels honden weer, maarja dacht "alleen mietjes rijden nu niet"
Zo gezegd zo gedaan, mezelf in mijn leren pakkie gehezen, helm op mijn knar, handschoenen aan en rond een uur of 1700 weer richting dordt.Alleen op de snelweg begon de ellende, wat een TYF*S weer zeg hee. Was echt niet normaal meer, was binnen 5 minuten genezen van mijn binken uitspraak "Alleen mietjes rijden nu niet". Het was alsof je met 120 km oer uur met een deken voor je hoofd rond reed, zag werkelijk geen zak! Leuke was ook wel dat er overal file stond. Opzich mijn redding want dan kon mijn vizier naar boven en zag ik weer wat.
[afbeelding]
[afbeelding]Al met al kunnen we stellen dat ik me aardig blij voel
![]()
want in vergelijking met een 600 cc heeft ie toch zo'n 30 pk minder, of heeft ie zoveel trekkracht in combi met relatief minder gewicht?
nogmaals: mooi ding
zeker dat ik ook hierop een proefrit ga maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |