abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16156488
Best Fok!kers,

Ik weet dat hier al een aantal topics over zijn, en heb die ook gelezen. Ook heb ik op http://vechtsport.pagina.nl/ gekeken maar daar staat zo ontzettend veel dat dat allemaal lezen bijna onmogelijk is.

Ik ben van plan om binnenkort samen met 2 vrienden een gevechtsport te gaan beoefenen, we weten alleen nog niet welke.

Belangrijk is dat er veel aan conditie gewerkt wordt...dus dat je helemaal afgepeigerd weer naar huis gaat. Ook mag het geen sport zijn met zwaarden en messen en stokken en weet ik veel wat nog meer.

Gewoon een vechtsport waar veel aan conditie wordt gewerkt, en voor de rest technieken met alleen mankracht, dus geen attributen.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Zoja, dan kan ik tenminste gericht zoeken naar die sport op de eerder genoemde website.

Thanx!

pi_16156611
Tangsodoo?
pi_16156615
bij de fitnessclub langs gaan, hebben ze meestal wel iets
pi_16156677
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:58 schreef GC het volgende:
bij de fitnessclub langs gaan, hebben ze meestal wel iets
Ben ik al geweest, hebben ze alleen lamme aerobics en boksen. Boksen was niet echt mijn bedoeling, meer iets van techniek, tactiek.

Ik hoef ook niet iedere keer bont en blauw thuis te komen.

pi_16156721

pi_16156824
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:58 schreef Hendrik38 het volgende:
Tangsodoo?
Ben ik nu naar aan het zoeken, maar ik vind nergens een school in de buurt van Eindhoven waar ik deze sport kan leren.
  zondag 11 januari 2004 @ 18:23:54 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16159487
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:54 schreef jochem8 het volgende:
Best Fok!kers,

Ik weet dat hier al een aantal topics over zijn, en heb die ook gelezen. Ook heb ik op http://vechtsport.pagina.nl/ gekeken maar daar staat zo ontzettend veel dat dat allemaal lezen bijna onmogelijk is.

Je bent dus zelf te lui om iets te lezen en laat het dan door anderen opknappen?

Overigens hebben we hiervoor dit topic:
[Centraal] Vechtsporten, Deel 4

Dus daar mag je verder gaan.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')