abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16152863
Volgens de men's healh is dat 1 van de 6 beste afvalmiddelen. Dus ik wil wel een poging wagen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. En weet iemand hoe duur het is en waar je dat koopt?
pi_16152982
Je valt er idd snel mee af en dan komt het er net zo hard weer aan als je ermee stopt, omdat je je eetpatroon niet veranderd.. en het is DUUR, echt heel duur...
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_16153231
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:10 schreef Naamah het volgende:
Je valt er idd snel mee af en dan komt het er net zo hard weer aan als je ermee stopt, omdat je je eetpatroon niet veranderd.. en het is DUUR, echt heel duur...
mijn eetpatroon heb ik al verandert. Nu wil ik snel die kilo's er af zien vliegen. En dat het duur is klinkt niet goed.
pi_16153248
gewoon stoppen met eten
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_16153359
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:19 schreef Hayek het volgende:
gewoon stoppen met eten
Dat doe ik al, dat werkt ook niet.
Bud, where is Bud?
pi_16153419
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:23 schreef Terence_Hill het volgende:

[..]

Dat doe ik al, dat werkt ook niet.

hmm hier ook niet zo idd..
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  zondag 11 januari 2004 @ 15:28:16 #7
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_16153503
Veel water drinken (2 liter per dag) en neem een sport ... eet vooral niet te vet en te veel .... dan val je wel af !

Dat slimfast is volgens mij echt pure geldklopperij !

"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  zondag 11 januari 2004 @ 15:28:54 #8
58060 Apoc2003
pi_16153525
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Apoc2003 op 11-01-2004 15:29]

"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_16153537
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:28 schreef Apoc2003 het volgende:
Veel water drinken (2 liter per dag) en neem een sport ... eet vooral niet te vet en te veel .... dan val je wel af !

klopt! 5/6 euro voor één zo'n voedselpakketje! normale manier (zie hierboven) is echt beter en gezonder en handiger en goedkoper!
  zondag 11 januari 2004 @ 15:31:20 #10
58060 Apoc2003
pi_16153604
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:29 schreef Naamah het volgende:

[..]

klopt! 5/6 euro voor één zo'n voedselpakketje! normale manier (zie hierboven) is echt beter en gezonder en handiger en goedkoper!

Ik wil zelf eigenlijk ook wat gezonder gaan leven ... maar de McDonalds is zooo lekker (ook duur )
-Rudyard Kipling
pi_16153650
d'r zijn ook hele lekkere gezonde dingen

en als je niet echt heel veel moet afvallen kun je bijv afspreken om doordeweeks goed op te letten en in het weekend wat minder + een keer mc donalds

zondag 11 januari 2004 @ 15:34:03 #12
10296 cleo-patra
gek op Caesar
pi_16153684
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:28 schreef Apoc2003 het volgende:

met slimfast ben ik anders al aardig wat kilootjes kwijtgeraakt, en je kan het zo duur maken als je zelf wilt, en het is wel handig als je wel een beetje kan/wil koken in de avond, want die pasta maaltijden en soepen zijn idd te duur. En nee, het gewicht komt er niet meer aan. Aanrader is natuurlijk ook om wel aan sport te gaan doen of blijven doen.
ziet sterretjes .....
  zondag 11 januari 2004 @ 15:48:43 #13
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_16154131
ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met slimfast. Nadeel van afslankproducten is dat ze ontzettend duur zijn net zoals gewone groenten e.d. in de supermarkt en al die vette dingen zijn goedkoop. Op het moment is er een actie voor maaltijdrepen en shakes bij de macro en het kruidvat. Van de macro zijn ze nog iets goedkoper. Succes...zullen we allemaal nodig hebben die hier mee bezig zijn.
pi_16163642
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:48 schreef sweaty het volgende:
ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met slimfast. Nadeel van afslankproducten is dat ze ontzettend duur zijn net zoals gewone groenten e.d. in de supermarkt en al die vette dingen zijn goedkoop. Op het moment is er een actie voor maaltijdrepen en shakes bij de macro en het kruidvat. Van de macro zijn ze nog iets goedkoper. Succes...zullen we allemaal nodig hebben die hier mee bezig zijn.
bedankt.
Ik zal eens gaan kijken. Weet je ook hoe duur het precies is? Ik wil graag die shakes als maaltijden. En ik hoop toch wel 2 tot 3 kilo per week kwijt te raken. Hoe gaat het bij jou nu?
pi_16165133
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:34 schreef cleo-patra het volgende:

[..]

met slimfast ben ik anders al aardig wat kilootjes kwijtgeraakt, en je kan het zo duur maken als je zelf wilt, en het is wel handig als je wel een beetje kan/wil koken in de avond, want die pasta maaltijden en soepen zijn idd te duur. En nee, het gewicht komt er niet meer aan. Aanrader is natuurlijk ook om wel aan sport te gaan doen of blijven doen.

Als je je eetpatroon niet verandert en na je slimfastkuur weer net zo gaat eten als voor de kuur dan heb je het gewicht er in no-time weer aan zitten.

Eet gezond, gevarieerd en regelmatig. Ga sporten. Drink voldoende water.

zondag 11 januari 2004 @ 21:23:14 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_16166267
Tijdje terug keek ik eens op zo'n slimfast tussendoor pakje... die kan je laten liggen in ieder geval. Zit vol met suiker.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  FOK!fossiel zondag 11 januari 2004 @ 21:28:34 #17
2628 Karin
pi_16166447
Ik ben ooit eens 12 kilo afgevallen dmv Modifast. Weken heb ik alleen geleefd op aarbeienshakes en water (dus ook geen avondeten, alleen een shake). Ging als een speer! Had geen hongergevoel. En helemaal niet eten is soms echt makkelijker dan alleen goede dingen eten.
Zo duur vond ik het trouwens niet, was niet meer kwijt dan aan normaal eten. Maar ik vond al die soepen e.d. niet te eten dus ik heb het al die tijd bij de shakes gehouden.
Helaas gingen die kilo's er ook heel snel weer aan. De eerste weken ging het nog wel goed hoor maar daarna sloop toch langzaam mijn oude eetpatroon er weer in en zat ik zo weer op mijn oude gewicht.
Ik ben nu weer aan het afvallen door gewoon niet meer te snoepen en minder te eten. Denk dat als ik eenmaal op gewicht ben ik het daarna ook makkelijker op gewicht hou als ik het op deze manier doe. Wat er namelijk heel snel afgaat kan er ook weer heel snel aanzitten.
  maandag 12 januari 2004 @ 10:04:50 #18
76657 Maikey
This pik ik niet!
pi_16178092
Ga toch sporten en drink veel water, al die wondermiddeltjes helpen voor geen meter. Train jezelf eens in het zweet zou ik zeggen
Wat een onzin!
pi_16180956
quote:
Op zondag 11 januari 2004 21:28 schreef Karin het volgende:
Ik ben ooit eens 12 kilo afgevallen dmv Modifast. Weken heb ik alleen geleefd op aarbeienshakes en water (dus ook geen avondeten, alleen een shake). Ging als een speer! Had geen hongergevoel. En helemaal niet eten is soms echt makkelijker dan alleen goede dingen eten.
Zo duur vond ik het trouwens niet, was niet meer kwijt dan aan normaal eten. Maar ik vond al die soepen e.d. niet te eten dus ik heb het al die tijd bij de shakes gehouden.
Helaas gingen die kilo's er ook heel snel weer aan. De eerste weken ging het nog wel goed hoor maar daarna sloop toch langzaam mijn oude eetpatroon er weer in en zat ik zo weer op mijn oude gewicht.
Ik ben nu weer aan het afvallen door gewoon niet meer te snoepen en minder te eten. Denk dat als ik eenmaal op gewicht ben ik het daarna ook makkelijker op gewicht hou als ik het op deze manier doe. Wat er namelijk heel snel afgaat kan er ook weer heel snel aanzitten.
Ik snap jou niet. Je zegt dat je nu minder snoept en minder te eten. Maar dat kan je toch ook doen na de slimfast. Dan ben je weer 10 kilo kwijt en als je dan die snoep laat liggen en je blijft minder eten dan komt die 10 kilo er ook niet meer aan.
pi_16214399
als je jezelf als doel stelt om 2 a 3 kilo per week te verliezen, ben je een beetje slecht bezig. Dat gaat namelijk gewoon niet lukken. Daarnaast is slimfast/modifast niet zo heel goed om af te vallen. Je kunt beter kijken wat je per dag zoal eet (calorieen uitrekenen dus met een boekje) en daarop minderen. Gewoon je levensstijl helemaal aanpassen dus (en nee, niet een bakje yoghurt, 2 boterhammen en een avondmaaltijd, want dat is dus niet slim).

Daarnaast moet je ook sporten omdat je lichaam anders je spieren om gaat zetten in vetweefsel bij het dieten en dat is ook niet zo'n goed idee:) gewoon iedere dag fietsen op een hometrainer ofzo Is best goed vol te houden

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:59:03 #21
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_16215331
quote:
Op maandag 12 januari 2004 10:04 schreef Maikey het volgende:
Ga toch sporten en drink veel water, al die wondermiddeltjes helpen voor geen meter. Train jezelf eens in het zweet zou ik zeggen
Precies!

Iedereen wil wel veranderen, maar er moeite voor doen? Ho maar!

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_16215973
Eet 6 kleine maaltijden per dag, veel eiwitten, gematigde hoeveelheid koolhydraten en gematigd tot weinig vetten. Daarnaast sporten en je valt af.
pi_16216428
Duurder dan gewone maaltijden vind ik het niet. Maar helpen doet het ook niet

Ik gebruik heel af en toe hooguit zo'n soep of pastamaaltijd om m'n avondeten te vervangen. En dat dan alleen als ik overdag al veel te veel gegeten heb en eigenlijk al aan m'n maximum zit, maar nog gewoon honger heb om een uur of zes. Dan beschouw ik het gewoon als een hele lichte maaltijd

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_16217588
Ik heb het een keer gedaan, in combinatie met belachelijk veel sporten.... omdat ik in mijn galajurk wilde passen. Doel gehaald, maar daarna door mijn oude eetpatroon weer op te pakken toch weer aangekomen.
Mij staat bij dat ik veel honger had, heel veel honger. Die shakes vullen totaal niet, het enige wat vulde (vond ik) de soep.
Tegenwoordig probeer ik op een andere manier wat aan mijn gewicht te doen, en dat bevalt een stuk beter. Geen honger, en ik voel me een stuk beter. Sporten blijft trouwens belangrijk.
pi_18252798
* schop *

Ik heb vandaag net een doos Modifast gehaald, omdat ik ook graag lekker wil afvallen.
Ik ben nu ongeveer 120 kg bij 1.81m, en dat is aan de riante kant. Gelukkig zit het bij mij
overal, want de meeste mensen schatten me altijd tussen de 90 en 100

Ik heb dus voor de soep gekozen, of ik het door me strot krijg moet ik nog maar proberen.
Wat ik lastiger vind is om minimaal 2 liter water (in mijn geval 7-up light 0,8 kcal per 100ml) naar
binnen te slobberen....

Maar een kennis van mij heeft ook Modifast gebruikt, die jongen woog echt tering veel, ongeveer 160, en door strikt het voedingspatroon te volgen, dagelijks een ommetje te maken heeft hij nu ongeveer 50 kg verloren, en houdt het bij door te sporten.

Nu hoef ik geen 50 kg af te vallen, vind het al heel wat als ik 100 kg ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')