Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?
Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen
Best grappig om te zien was dat hebben jullie nog wat meegemaakt?
quote:kzou hier persoonlijk niet zo mee in mn nopjes zijn, maargoed
Op zondag 11 januari 2004 03:02 schreef BAZZA het volgende:
Jaja je maakt wat mee als je naar huis waggelt!Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen
![]()
![]()
Best grappig om te zien was dat
hebben jullie nog wat meegemaakt?
enige wat ik mee maakte is dat ik me maat kwijt raakte
En weer spendeerden 2 chocola-gekleurde medelanders een paar nachtjes in de cel.
quote:Ah, je keek dubbel. Het waren maar 6 sjonies
naar huis waggelt!
quote:mietjes als je met wapens gaat vechten.
Jaja je maakt wat mee als je naar huis waggelt!Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen
![]()
![]()
daar houden we niet zo van op fok
quote:alsof et hier altijd zo politiek correct is
Op zondag 11 januari 2004 03:12 schreef nikky het volgende:
dit word toch geen buitenlander/medelander/ndererlander/weet-ik-veel-wat topic he?
quote:Neehoor, we houden het gezellig
dit word toch geen buitenlander/medelander/ndererlander/weet-ik-veel-wat topic he?
quote:Jullie zijn allemaal klote buitenlanders.
Op zondag 11 januari 2004 03:13 schreef questionmark het volgende:[..]
alsof et hier altijd zo politiek correct is
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:14 schreef BAZZA het volgende:[..]
Neehoor, we houden het gezellig
Wel bizar dat er nu dankzij een pistool geen gewonden zijn gevallen.
quote:Volgens mij eerder het:
(behalve die van Bazza dan, die geloof ik natuurlijk )
quote:Ik ken ze, vroeger nog mee wezen voetballen etc
Op zondag 11 januari 2004 03:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
Weet je zeker dat het Surinamers waren?
quote:Ja
Wel bizar dat er nu dankzij een pistool geen gewonden zijn gevallen.
quote:ZWIJG!
![]()
![]()
quote:Sjah, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als er 12 van die sjonnie's uit een kar komen klauteren om mij en mn vrinden in mn kaar te trimmen, dan zou ik ook wel een wapen trekken als ik er een had, om het maar ff gelijk te maken.
Op zondag 11 januari 2004 03:10 schreef valek het volgende:[..]
mietjes als je met wapens gaat vechten.
Vooral die buitenlanders dan met hun vuurwapen.
quote:Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.
Op zondag 11 januari 2004 03:17 schreef valek het volgende:
minder buitenlanders, veel minder problemen
Maar dat is off topic
quote:Waarom?
Op zondag 11 januari 2004 03:21 schreef ICTservice het volgende:
ZWIJG!
quote:Je moet lezen en nadenken voor je bazelt, probeer het eens... er gaat een wereld voor je open.
Op zondag 11 januari 2004 03:22 schreef Sp4wN het volgende:
pistool, houten planken, WAPENS? jezus lui komop..precies het hele FUCKING laffe van die tering buitenlanders zo LAF als een hond
quote:zeverzak.
Op zondag 11 januari 2004 03:22 schreef Cajun het volgende:[..]
Sjah, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als er 12 van die sjonnie's uit een kar komen klauteren om mij en mn vrinden in mn kaar te trimmen, dan zou ik ook wel een wapen trekken als ik er een had, om het maar ff gelijk te maken.
[..]Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:16 schreef Vampier het volgende:[..]
Jullie zijn allemaal klote buitenlanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |