abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2004 @ 03:02:03 #1
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16146042
Jaja je maakt wat mee als je naar huis waggelt!

Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?

Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen

Best grappig om te zien was dat hebben jullie nog wat meegemaakt?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 11 januari 2004 @ 03:03:07 #2
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_16146054
Jammer van dat pistool dan.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_16146057
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:02 schreef BAZZA het volgende:

Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?

Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen

kzou hier persoonlijk niet zo mee in mn nopjes zijn, maargoed

enige wat ik mee maakte is dat ik me maat kwijt raakte

Unbanned :)
  zondag 11 januari 2004 @ 03:03:41 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16146059
2 Marokkanen hadden ruzie op t Gele Rijdersplein, dus trekt er een maar de riem uit zn broek en geeft die ander een gigantische met in zn gezicht .

En weer spendeerden 2 chocola-gekleurde medelanders een paar nachtjes in de cel.

zondag 11 januari 2004 @ 03:03:48 #5
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16146061
ik heb vandaag een vlieg bestudeerd, spannend hé.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 11 januari 2004 @ 03:04:25 #6
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16146070
quote:
naar huis waggelt!
Ah, je keek dubbel. Het waren maar 6 sjonies
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_16146092
Nee wel n keer toen ik lam naar huis fietste en wat jongelui tegenkwam die n kop groter waren die met zn alle naast elkaar bleven fietsen op het fietspad op die manier dat ik er niet langskon. Ik met mn zatte kop een grote bek optrekken. Ik doorfietsen en hoorde wat gerommel achter me, ben snel naar huis gefietst.
pi_16146145
quote:

mietjes als je met wapens gaat vechten.
Vooral die buitenlanders dan met hun vuurwapen.
History became legend, legend became myth.
  Milf zondag 11 januari 2004 @ 03:12:02 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16146157
dit word toch geen buitenlander/medelander/ndererlander/weet-ik-veel-wat topic he?

daar houden we niet zo van op fok

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16146178
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:12 schreef nikky het volgende:
dit word toch geen buitenlander/medelander/ndererlander/weet-ik-veel-wat topic he?

alsof et hier altijd zo politiek correct is
pi_16146185
spannend.... ga nu maar lekker slapen
  zondag 11 januari 2004 @ 03:14:46 #12
8502 BAZZA
pi_16146189
quote:

Neehoor, we houden het gezellig
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_16146200
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:13 schreef questionmark het volgende:

[..]

alsof et hier altijd zo politiek correct is

Jullie zijn allemaal klote buitenlanders.
Free people own guns! Slaves do not!
  Milf zondag 11 januari 2004 @ 03:16:07 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16146202
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:14 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Neehoor, we houden het gezellig

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16146203
Weet je zeker dat het Surinamers waren?
Antillianen zijn namelijk vaker betrokken bij vuurwapengerelateerde incidenten.

Wel bizar dat er nu dankzij een pistool geen gewonden zijn gevallen.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_16146211
quote:

Volgens mij eerder het:
"We zijn bezopen, vervelen ons en gaan maar onzin uitkramen" topic

(behalve die van Bazza dan, die geloof ik natuurlijk )

pi_16146212
minder buitenlanders, veel minder problemen
Maar dat is off topic
  zondag 11 januari 2004 @ 03:17:47 #18
8502 BAZZA
pi_16146217
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
Weet je zeker dat het Surinamers waren?
Ik ken ze, vroeger nog mee wezen voetballen etc
quote:
Wel bizar dat er nu dankzij een pistool geen gewonden zijn gevallen.
Ja misschien was het wel een neppe
  zondag 11 januari 2004 @ 03:21:08 #19
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_16146244
quote:

ZWIJG!
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_16146255
pistool, houten planken, WAPENS? jezus lui komop..precies het hele FUCKING laffe van die tering buitenlanders zo LAF als een hond
pi_16146257
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:10 schreef valek het volgende:

[..]

mietjes als je met wapens gaat vechten.
Vooral die buitenlanders dan met hun vuurwapen.

Sjah, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als er 12 van die sjonnie's uit een kar komen klauteren om mij en mn vrinden in mn kaar te trimmen, dan zou ik ook wel een wapen trekken als ik er een had, om het maar ff gelijk te maken.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:17 schreef valek het volgende:
minder buitenlanders, veel minder problemen
Maar dat is off topic
Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.
  zondag 11 januari 2004 @ 03:24:13 #22
8502 BAZZA
pi_16146270
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:21 schreef ICTservice het volgende:

ZWIJG!

Waarom?
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:22 schreef Sp4wN het volgende:
pistool, houten planken, WAPENS? jezus lui komop..precies het hele FUCKING laffe van die tering buitenlanders zo LAF als een hond
Je moet lezen en nadenken voor je bazelt, probeer het eens... er gaat een wereld voor je open.

pi_16146273
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:22 schreef Cajun het volgende:

[..]

Sjah, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als er 12 van die sjonnie's uit een kar komen klauteren om mij en mn vrinden in mn kaar te trimmen, dan zou ik ook wel een wapen trekken als ik er een had, om het maar ff gelijk te maken.
[..]

Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.

zeverzak.
Geef gewoon toe, als er minder buitenlanders waren, waren er minder problemen'.
Begin dan niet te lullen dat je me dood wilt hebben.
pi_16146274
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:16 schreef Vampier het volgende:

[..]

Jullie zijn allemaal klote buitenlanders.

pi_16146288
BAZZA: weet niet hoe nuchter jij nog bent, maar leg het me uit heb net 5 liter bier achter mn kiezen..oja: ik bazel niet door de drank want ik MAG buitenlanders niet..kk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')