quote:Je kan altijd meer proberen te drinken en dan posten
Op zondag 11 januari 2004 00:29 schreef LenL het volgende:
HEt akn ALTIJD LGEIJKER!
quote:okee... 1 met dubbele snaren, 1 fretloos....
Op zaterdag 10 januari 2004 20:22 schreef PogueMahone het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zondag 11 januari 2004 01:11 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Je kan altijd meer proberen te drinken en dan posten
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:04 schreef Zander het volgende:
Flying V - modellen vind ik zelf erg lelijk, moet ik zeggen. Onpraktisch ook, lijkt me.
Beetje voor gek sta je dr mee.............oke je trekt de aandacht ja, maar dat zou t gitaarspel eigenlijk moeten doen! ![]()
En deze hiero zou ik ook niet echt voor kiezen
quote:Deze vind ik trouwens echt grappig...............in principe kan deze gitaar een broek aan
Op zaterdag 10 januari 2004 23:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[afbeelding]
quote:Gitaren worden pas mooi als er niet meer dan 4 zwaardere snaren op zitten.
Op zaterdag 10 januari 2004 20:15 schreef HPI-Racer het volgende:
Ik vind alle gitaren lelijk.
quote:Twee zelfs
Op maandag 12 januari 2004 12:12 schreef NB_TD het volgende:[..]
Deze vind ik trouwens echt grappig...............in principe kan deze gitaar een broek aan
Die met die 5 halzen is trouwens van Rick Nielsen van Cheap Trick. Had ie voor de grap laten maken, is meer een showding. En dat er 2 halzen op elkaar lijken kan kloppen, want dan kun je verschillende stemmingen gebruiken. Maar het blijft flauwekul natuurlijk.......
Ok.. de nieuwere BODY ART series zijn echt kinderachtig gemaakt door de afwerking ja, maar goed...
-edit- heb hem al:
quote:Die's wel briljant!
Op dinsdag 13 januari 2004 18:15 schreef RiddlerMark het volgende:
zag laatst ergens ene plaatje van een powerpuff gitaar, zo'n bloemetje, zeer lelijk en naar horen zeggen speelt het voor gene meter en zit der ene kutgeluid in. maar kan nergens ene plaatje van vinden.-edit- heb hem al:
[afbeelding]
Maar het lijkt me wel vet om als black metal gitarist op te komen met een roze hartjes gitaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |