quote:Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat het een echte is - kun je een foto maken?
Op vrijdag 16 januari 2004 15:42 schreef engessa het volgende:[..]
Ben bang dat mijn vader die niet weg doet. Misschien over 50 jaar, als hij er niet meer is en ik geld tekort heb. Was eigenlijk ook alleen maar een soort verkapte 'pats-post', sorry daarvoor.
quote:Waar heb je het in godsnaam over
Op vrijdag 16 januari 2004 16:37 schreef dutchqueenfan het volgende:
...en toevallig wilde ik die single WEL kopen voor de vraagprijs 100 E. als de verkoper dan niet reageert daar kan ik niks aan doen...
quote:met of zonder remspoor?
Op vrijdag 16 januari 2004 23:09 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb nog een gebruikte onderbroek van Freddy Mercury te koop.
quote:Met, anders is de echtheid ook niet te controleren.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef BrianMay het volgende:[..]
met of zonder remspoor?
quote:wow das echt zeldzaam
Op vrijdag 16 januari 2004 23:49 schreef schvvmert het volgende:[..]
Met, anders is de echtheid ook niet te controleren.
yep !quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:18 schreef yohan.nl het volgende:
Deze dvd al?
[TK] DVD / CD en MUZIEK-DVD
[/spam mode]
Ja daar was ik bij, weetje nogquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:05 schreef PimD het volgende:
Ja die's zeer moeilijk - ik heb 'm toevallig vorig jaar gekocht na 5+ jaar zoeken
Maar die heeft ie niet in z'n lijstje staan dus
Ja dat weet ik wel, maar om die albums "mint" te vinden is een stuk moeilijker, om een voorbeeld te noemen: A Night At The Opera, ik heb nog geen echt mooie gezien....quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:30 schreef PimD het volgende:
Rad3oN -> de albums die je noemt zijn vrijwel allemaal makkelijk aan te komen op rommelmarkten en op Marktplaats enzo... Alleen Innuendo en Made In Heaven zijn iets moeilijker te vinden, omdat het cd-tijdperk toen al begonnen was, en de lp's daarvan dus stukken minder zijn verkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |