Inderdaad, wij willen nieuwe verhalen en nieuwe foto's!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:
tijd voor een update?![]()
ik zie aan je site dat je een strandliefhebber bent? dan zit je op fuerteventura iig goedquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:29 schreef GenesiZ het volgende:
Aloho. nou, nog 24 uur en dan zit ik er ook. Morgen om 16:00 uur vertrekken en hopen rond half 8 locale tijd aan te komen. We hebben er zin in
Foto's en film zal er volop gemaakt worden.
En we zijn weer terug. Klopt, ik ben een strandliefhebberquote:Op maandag 6 september 2004 00:53 schreef Tinus1983 het volgende:
[..]
ik zie aan je site dat je een strandliefhebber bent? dan zit je op fuerteventura iig goeddie stranden zijn best indrukwekkend
![]()
ja, dat hoor je van meer mensen, het is ook gewoo niet zo'n uitgaanseiland. als je wat te doen wilt hebben moet je naar tenerife of grancanaria.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:05 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
En we zijn weer terug. Klopt, ik ben een strandliefhebberIk heb er al meerdere internationale bereden
Fuerte was leuk, maar vond het niet denderend. Strand e.d. was heel mooi en lekker, maar voor de rest was er niet veel te doen. 1 dag een auto gehuurd en daarmee bijna alles op het eiland in 1 dag bekeken.
Maar al met al was het wel een goed geslaagde vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |