quote:Sommige noemen die wel, maar de auto's die ik noemde zijn geen 1:1 modale jaarsalaris hoor.
Op zondag 11 januari 2004 00:50 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Maar dit topic gaat over haalbare auto's .. niet over auto's die 1:1 het modale jaarsalaris kosten.
(of is dit toch forum.alleenvoorhogerkader.nl)
quote:handig, kan je je huis meenemen in je 'auto'
Op zondag 11 januari 2004 01:00 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ik heb een woondoos ja
quote:Kerel kerel kerel.
Op zondag 11 januari 2004 01:05 schreef yup het volgende:[..]
Sommige noemen die wel, maar de auto's die ik noemde zijn geen 1:1 modale jaarsalaris hoor.
edit:
Een Nissan 300ZX koop je via marktplaats al voor 12.000 euro.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 11-01-2004 10:33]
quote:En die staat ook geparkeerd bij een modaal huisje, naast een andere modale auto.
Op zondag 11 januari 2004 10:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Kan ik me vergissen, maar ik dacht juist dat auto's in nederland op zo'n beetje het hoogste prijspeil ter wereld zaten?
Op zaterdag 10 januari 2004 23:50 schreef yup het volgende:[..]
In Nederland zijn super-snelle wagens of grote, of zeldzame of luxe vaak spotgoedkoop, je word niet door de verkoper genaait, maar door de belastingdienst.
quote:2dehands schrijven de meeste extreem veel af
Op zondag 11 januari 2004 12:18 schreef LordLynx het volgende:[..]
Kan ik me vergissen, maar ik dacht juist dat auto's in nederland op zo'n beetje het hoogste prijspeil ter wereld zaten?
Snelle Alfa's is een goeie voorbeeld. Of grote BMW's en Audi's.
quote:Leuke auto, maar waarom heeft ie op foto A andere velgen?
Op zondag 11 januari 2004 10:16 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Kerel kerel kerel.
Heb jij eigenlijk al werk? En zo ja, wat de fuck doe jij dan dat je denkt dat jan modaal zomaar 25.000 euro voor een auto heeft liggen.edit:
quote:er zitten 2 kanten aan een auto.... en waarschijnlijk kon de vorige eigenaar niet kiezen...
Op zondag 11 januari 2004 13:21 schreef Piro het volgende:[..]
Leuke auto, maar waarom heeft ie op foto A andere velgen?
quote:Voor een auto uit 1977:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:42 schreef Threepio het volgende:[..]
35.000 euro voor zo'n oud barrel?
doe mij voor 35.000 maar een nieuwe Saab 9-3 2.0t
Top Speed 225.3 kph / 140.0 mph 0 - 60 mph 7.4 seconds
tegen 225 km/u en 0-100 in 8.5 sec.....
[Dit bericht is gewijzigd door Celica91 op 11-01-2004 15:17]
150 pk op 1000 kg. 0-100 = 7.5-8 sec. Top = 220 km/u.
1000-2000 euro voor een goeie.
quote:
Fiat Stilo 2.4 20v Abarth Selespeed
Prijs € 28.950,00
Transmissie Automaat
Bouwjaar 2003-07
Kilometerstand 11.500 km
Brandstof Benzine
Kleur Grigio Sassi
Carrosserievorm Hatchback
Aantal deuren 3
Opties / opmerkingen:
3-deurs, Getint glas, Audio, Airbag, Alarm, ABS, Lichtmetalen velgen, Cruise control, Lederen bekleding, Electrische ramen, Centrale deurvergrendeling, Stuurbekrachtiging, Airco, Navigatie systeem, Start onderbreking, Verwarmde spiegel(s), Traction control, Middenarmsteun, Parc distance control, Zij-airbags voor, Gordijn-airbags voor, Gordijn-airbags achter, Automatic climate control, Alarmsysteem SCM goedgekeurd, CD-speler, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Deelbare achterbank (ongelijke delen), Metallic lak, Mistlampen voor, In hoogte verstelbaar stuur, Abarth Spoiler Pakket, Achterspoiler, Audio bediening vanaf stuurwiel, Audiobediening op Stuurwiel, Bose Hifi installatie met Subwoofer, CD Wisselaar, Connect Nav+, Cruise control, Dakspoiler, Handsfree telefoon geïntegreerd, Parkeer Sensoren, Regen Sensor, Side Skirts, Stuur + Pook van leer, Xenon Verlichting, Zwart Leder Interieur
quote:Das dan wel extreem duf.
Op zondag 11 januari 2004 13:26 schreef GiSH het volgende:[..]
er zitten 2 kanten aan een auto.... en waarschijnlijk kon de vorige eigenaar niet kiezen...
En dan die 4x4 graag!
Of deze:
30000 euro en je hebt een auto waarin IEDEREEN naar je kijkt, waar je 99% van de rest mee uitrijdt en waamee je gegarandeerd nooit een andere bezitter tegenkomt.
Tel maar eens hoeveel porsches je tegenkomt op de snelweg... ik elke keer wel 3 of 4. Ga maar eens naast een porsche staan op een parkeerplaats en zie wie er meer bekijks krijgt...
Wel voor lief nemen dat je geen bagageruimte hebt natuurlijk, en maar 1 andere passagier mee kunt nemen.
Als normale auto zou ik toch gaan voor een sportieve audi of BMW. Tweedehands natuurlijk, dan kun je voor 30000 euro vast wel een mooie vinden. Of eventueel een Nissan 350z, als die tweedehands beschikbaar komen.
Deze koop ik ooit nog wel eens.
Maar denk wel in een ander kleurtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |