En denk dat er nog zeker 5 bij komen. Helaas kunnen we die niet gewoon in de container van de gemeente doen, want die hebben we nog gewoon nodig voor het normale afval. We zouden het eventueel naar de gemeente kunnen brengen maar daar kost het ook weer een hoop geld. Weet iemand nog een andere oplossing?
Kost je een keer een paar pleuro, maar dan ben je er wel in een keer van af.
Kosten verschillen per gemeente, waar ik woon mag je per week 1 kuub aan afval wegbrengen bij een verzamelpunt. Bel de gemeentewerf en je weet meer. Moet je wel op maandag bellen.
quote:Gelukkig heeft de gemeente ook een site. Daar staat op dat er kosten aan verbonden zijn, wel te verstaan ¤ 11,30 per aanbieding van maximaal 1 m3. En aangezien dat die zakken toch vrij groot zijn neem ik aan dat dat dan ¤ 11,30 per zak zal zijn. dan keer 10 zakken = ¤ 113. Is best veel.
Op zaterdag 10 januari 2004 16:57 schreef dice het volgende:
Alles verzamelen en daarna in 1 keer aanbieden aan het grof-vuil. Hoef je er niet mee te slepen en wordt alles voor je weggehaald.Kost je een keer een paar pleuro, maar dan ben je er wel in een keer van af.
Kosten verschillen per gemeente, waar ik woon mag je per week 1 kuub aan afval wegbrengen bij een verzamelpunt. Bel de gemeentewerf en je weet meer. Moet je wel op maandag bellen.
quote:Je kunt ook alles in de kachel kieperen,..
Op zaterdag 10 januari 2004 16:59 schreef detulp050 het volgende:
Die apparaten kun je in ieder geval allemaal gratis inleveren (daar betaal je tegenwoordig verwijderingsbijdrage voor, ook voor oude apparaten). Papier kan gratis in de papierbak, hout in de kachel, glas in de glasbak. Hou je alleen metalen en plastic over; die zal je dan wel in moeten leveren of verdelen over gewone vuilniszakken en bij het gewone vuil zetten.
quote:Ik woon in de Gemeente Helden. Ik weet nix van bonnen.
Op zaterdag 10 januari 2004 17:13 schreef Zolena het volgende:
Waar woon je?? Krijg je niet elk jaar van die bonnen waarmee je een paar m3 gratis kan dumpen?? Dat is hier wel namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |