abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16128464
Ik heb heel veel van die lange muziekmixen die precies op 1 cd past. Nou vind ik het altijd onhandig als ik zo'n mix op 1 track heb, want dan begin je met luisteren en dan kun je niet 'doorskippen' naar een volgende track, hoogstens kan je spoelen...

Dit vind ik nogal onhandig ik vroeg me dan ook af hoe de fokker dit oplost?

pi_16128517
Kijk maar eens op www.musicutter.com/tk, weet het niet meer precies. Of je moet ff op google zoeken naar musicutter, hiermee kun je namelijk één mix aan stukken knippen en dan branden zonder pauzes. Dan heb je één mix maar kun je ook skippen.
pi_16128602
oke thanx voor de tip, ben hem nu aan het downen.
pi_16128815
Meestal zit er ook een cue file bij als je een mix cd download, die moet je dan gebruiken met branden.
我要飞得更高 !
pi_16128929
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:28 schreef Rex_Mundi het volgende:
Meestal zit er ook een cue file bij als je een mix cd download, die moet je dan gebruiken met branden.
ja das meestal bij gewone cd's maar bijv. livesets enzo en online mixen daar zit het niet bij
pi_16131773
Met "Nero" kun je ook gewoon je tracks opsplitten. Audio CD branden kiezen, file invoeren, rechtsklik en dan bij eigenschappen o.i.d.

Wel opletten dat je na het splitten van de tracks, de pauzes tussen de tracks weg-edit en dat je Disc At Once (DAO) brandt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')