abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16179380
Om de diversiteit te vergroten wil ik wel een [Hoe zit dat ...] topic open over typen motorfietsen.
Supersport, sport-toer, off-road, all-road etc.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  maandag 12 januari 2004 @ 11:11:10 #27
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_16179426
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:09 schreef slashme het volgende:
Om de diversiteit te vergroten wil ik wel een [Hoe zit dat ...] topic open over typen motorfietsen.
Supersport, sport-toer, off-road, all-road etc.
Graag! Als je ideeën hebt, graag mailen
Dan zet ik die in het topic zodra deze er is!
pi_16182002
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:11 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Graag! Als je ideeën hebt, graag mailen
Dan zet ik die in het topic zodra deze er is!

Mail Ulti even, hij heef teen cd-rom (zonder copywright) waar alles op staat (duidelijk, met plaatjes filmpjes). Ik hab em ook, maar heb em aan een klasgenoot gegeven (hij was t kwijt en is blijven zitten)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 12 januari 2004 @ 18:55:56 #29
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_16193207
Jacco/MutZ, word het niet eens tijd voor een versterker/caraudioFAQ?

Ik weet zelf genoeg om een setje aan te sluiten, maar doe het vooral op geluk/vaste gewoontes.
Is er niet iemand die het eens duidelijk kan maken aan al de "prutsers" .
Just A thought.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 13 januari 2004 @ 01:09:00 #30
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16206860
quote:
Op maandag 12 januari 2004 10:33 schreef Tjabbo het volgende:
Om dan maar a'la "goed voorbeeld doet goed volgen" iets te starten wil ik, als er mensen zijn die eraan mee willen werken, een nieuwe topic'reeks' starten.

Dit zal de [Hoe zit dat met...] topicreeks worden.
Het idee is het volgende.

Er wordt een [Hoe zit dat met...] Suggeste & opmerkingen topic gestart, waarin wij (het Hoe zit dat met...) team vragen welke informatie erg gewenst is. Daarnaast is dat topic bedoeld voor terugkoppeling indien een nieuw [Hoe zit dat met...] topic geplaatst is.

Een aantal ideeën om mee te beginnen zijn:

- Waar moet ik op letten bij de aankoop van een auto ?
- Hoe werkt een benzinemotor ?
- Achterwielaandrijving, voorwielaandrijving, vierwielaandrijving. hoe zit dat?
- Hoe werkt een Dieselmotor ?
- Aantal pk's / NewtonMeters, hoe zit het daarmee ?
- Tuning van een auto zonder turbo (Ook aspecten als APK meenemen t.a.v. catvervanger, uitstoot e.d.)
- Tuning van een auto met turbo

Er zijn vast nog veel meer dingen uit te leggen, daarom het suggestietopic. We moeten er dan met elkaar zorg voor dragen dat slowchat/opmerkingen over en weer uit die topics gehouden wordt, en in het suggestietopic. Dus als een mod actief zou willen meewerken aan het verwijderen van reacties en het verwijzen naar het suggestietopic zou fijn zijn. (Zie de photoshop topics, daar werkt het ook!)

Ik heb via mijn eigen site al een aantal topics die ik kan behandelen.
Hierbij ben ik van plan het topic "[Hoe zit dat met...] de V en getallen in de motoraanduiding" te plaatsen.

Ik heb nog een aantal artikelen meer, deze staan hier:
Aantal artikeltjes

Als iemand deze wil gebruiken/aanvullen/bewerken en plaatsen, laat het me weten.

Let wel! Het topic moet zo geschreven zijn dat de gemiddelde leek het kan begrijpen. Liefst met illustraties. Wel credits en copyrights geven aan eigenaren van artikelen en illustraties als deze van andere sites/boeken afkomstig zijn.

Misschien is het een idee eerst de artikelen met het "team" rond te mailen en te bespreken teneinde de meeste fouten eruit te halen, en vergeten aspecten toe te voegen.

DUS! WIE DOET ER MEE?
Mailen kan naar mij. mailadres zie profiel.

Marco.

Kijk, dit zijn de ideeen die zoden aan de dijk zetten.
Ik ben van de partij!

Ik heb meteen een aantal suggesties voor een paar centrale, overzichtelijke "hoe zit dat" categorieeen:

- Motormuizen (alles over motoren en pk's)

- Auto advies (voor alle vragen m.b.t de aankoop van nieuwe en 2ehands auto's)

- Technische vraagbaak. (voor uitleg over de werking van motorische onderdelen, technische problemen en oplossingen)

Mischien is het trouwens leuk om voor de "hoe zit dat teamleden" een kleine toevoeging naast de usernaam te maken zodat ze duidelijk herkenbaar zijn en direct kunnen reageren in een "hoe zit dat topic" als er vragen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 13-01-2004 01:22]

donderdag 15 januari 2004 @ 17:54:25 #31
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_16290137
Ik laat morgen dit topic eindigen. En we willen daarom iedreen bedanken voor de goed onderbouwde reply's en ook de ideëen die nu al in PTA bezig zijn

Vooral het [hoe zit dat met.........] is imo nu al een groot succes. En zal zelf ook aktief meehelpen

dus als er nu mensen zijn die nog iets willen melden doe het dan nu. Natuurlijk kan er na dit topic nog steeds adviezen en/of ideëen worden gedeeld. Die kunnen dan gewoon weer hierin Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:17:41 #32
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_16320450
Iedreen bedankt

slotje en in de archieven.........

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')