quote:Ik weet niet of iedereen wel zit te wachten op een mooie jongen met bakkebaarden.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:10 schreef Spyder het volgende:
Monidique als je nou een fotoboek aanmaakt willen er misschien wel wat mensen je vriendje zijn.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:11 schreef Monidique het volgende:[..]
Ik weet niet of iedereen wel zit te wachten op een mooie jongen met bakkebaarden.
Echt niet, oprotten dus, kut noob.
quote:Tyf toch op met je gezeik
Op zaterdag 10 januari 2004 14:05 schreef Monidique het volgende:
Ik heb me toch zo'n fantastisch idee bedacht: laten we gewoon aardig doen tegen elkaar op dit forum en dus geen scheldwoorden te gebruiken of persoonlijke persoonlijkheden er negatief bij betrekken, in de discussie dus, of gewoon bedenken dat we allemaal hele goede vriendjes zijn!
Sorry you are the weakest link
quote:Waarom niet?
Op zaterdag 10 januari 2004 14:15 schreef idontlikepizza het volgende:
Lukt toch niet...
quote:Waarom wel? Je gaat dan van frustratie je directe omgeving terroriseren. Kun je beter jezelf uiten op een forum als dit.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:20 schreef Monidique het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Wellicht, maar dan ga je er van uit dat er sowieso frustratie komt. Ik wil dat proces van frustratie opwekken dus overslaan.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:24 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Waarom wel? Je gaat dan van frustratie je directe omgeving terroriseren. Kun je beter jezelf uiten op een forum als dit.
quote:Wakker worden....je hebt een zachtmerrie....
Op zaterdag 10 januari 2004 14:25 schreef Monidique het volgende:[..]
Wellicht, maar dan ga je er van uit dat er sowieso frustratie komt. Ik wil dat proces van frustratie opwekken dus overslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |