wowquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:34 schreef Rewimo het volgende:
Hij gaat nu helemaal zelf naar de wc, trekt door, en ik hoef alleen maar even te helpen met handen wassen (want hij kan niet overal bij de kraan). Zelfs toen we vanmiddag bij mijn vriendin op verjaarsvisite waren, is hij daar twee keer helemaal zelf gaan plassen
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:25 schreef Troel het volgende:
Heb je voor niets twee van die brillenMisschien kan je ze aan de ouders van Kaylee geven
Ja hè... Het staat zelfs al in de nieuwsbrief van de crèche.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:39 schreef lily het volgende:
[..]
wowwat gaat het ineens snel Rewimo
![]()
Esther wil ook liever niet op het potje, maar ook op de wc met brilverkleiner.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:57 schreef dice het volgende:
Wat mij opvalt is dat Kay en Demi helemaal niet knuffel gericht zijn ..
Kay wil niet op het potje ... alleen maar op de grote 'cee (met verkleiner dan wel) maar hij toont wel steeds meer interesse ... *hoopvol rondkijkt*
Dat is hier ook zo. En door de weeks op de crèche doet ie het tussen de middag als ze hem in bed leggen, de stiekemerdquote:Op zondag 28 maart 2004 21:22 schreef Grijs het volgende:
Het poepen doet hij trouwens nog steeds in de (ochtend)luier.
en BO je bent een kanjer Goed gedaan!!!!!!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:46 schreef MissLinoge het volgende:
eh ik heb een tip: probeer als ie het op de w.c doet een krukje erbij te doen, dat zijn voetjes gelijk op *aarde maakt* poep en pers bewegingen maken plas geluidjes maken en natuurlijk het plasje wegwuiven he.. neem hem mee naar de wc.. van zo moet dat:)en veel zeggen ook al gaat het verkeerd:oeps.. NIET boos worden..( ik heb drie kids)
Ik denk ook dat het in de zomer makkelijker gaat, daar vestigen we de hoop dan maar op hequote:Op zondag 2 mei 2004 09:07 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahaha
Nou Bo doet niks meer hoor. Het is helemaal over. Ze wil niet meer op de wc of het potje. Nou ja dan maar niet We hebben het er hier ook niet meer over eigenlijk. We gaan het van de zomer maar weer eens proberen. Dan loopt ze toch vaak met dr blote kont of zwembroekje in de tuin. Dat maakt het ook allemaal wat makkelijker.
Dan bellen ze je gewoon op, om te vragen of je hem-haar even kan komen verschonen.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:22 schreef Leah het volgende:
WAt een flauwekul eigenlijk, dat ze geen luier meer mogen dragen op de basisschool. Die juf hoeft ze dan toch niet te verschonen? Zo'n 3 uur op school, dan kan ie toch thuis een schone luier aan krijgen tussen de middag... Alleen in het geval van poep is dat minder handig natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |