Ik vraag het me toch af, hoor. Wantrouwend als ik ben, denk ik dan: waarom had je geen kind van twee in de showquote:Op maandag 15 maart 2004 14:42 schreef moralia het volgende:
[..]
In die show waren inderdaad oudere kinderen die 's nachts nog in bed plasten, maar deze methode kun je vanaf ongeveer 2 jaar toepassen volgens hem. En het is inderdaad een druk dagje, maar als het lukt is het ook maar 1 dagje natuurlijk.
Het lijkt me wel vreselijk vermoeiendquote:Op maandag 15 maart 2004 14:50 schreef moralia het volgende:
Die 9 keer vind ook wat onduidelijk. Volgens mij moet je het zo zien: Na een ongelukje loop je met je kind naar het potje, doe de broek en ondergoed naar beneden en laat hem/haar zitten. Dan weer opstaan en alles omhoog. Dan ms even bij potje weglopen en dan weer er op zetten en dat 9 keer herhalen. Dat schijnt spiergeheugen op te bouwen en dan weet je kind wat hij moet doen als er een plasje aankomt.
Dat is wat ik er uit haal in ieder geval.
Hier vertelt hij dat je het kind 9 keer op en af de pot laten zitten. Achter mekaar.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:25 schreef moralia het volgende:
POTTY TRAINING STEP 5: NINE TRIPS TO POTTY WHEN ACCIDENT
Ask your child if he/she needs to go potty. Your child might say no and that's OK. Because you've given your child plenty of fluids, he/she will soon need to go.
If your child has an accident in his/her underwear, don't scold him/her. You want this to be a positive experience. Instead, take your child to the potty, pull his/her underwear down, and have your child sit down. Do this nine times. This builds muscle memory and your child will eventually go.
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:38 schreef Leah het volgende:
Ik vind het een beetje zielig eigenlijk, dat 9 op en af een potje, of ben ik nou een watje![]()
Bovendien ben ik niet zo gecharmeerd van dr. Phil, die drie keer dat ik hem voorbij zag komen zappen. Ik blijf voorlopig maar bij mijn mening dat een kind zindelijk wordt als het eraantoe is.
Misschien een Teletubbie, of Bob de Bouwerquote:Op maandag 15 maart 2004 21:14 schreef moralia het volgende:
Ja maar je moet dat potje-zetten wel leuk houden en een positief iets maken, dat zegt ie er ook bij. Ik denk trouwens ook dat het moeilijk wordt als je kind niet echt een "held" heeft... misschien kan ik daar tzt Papa van maken
Dat heeft Dr. Phil van Dr. Spock gejatquote:Op maandag 15 maart 2004 21:14 schreef moralia het volgende:
Ja maar je moet dat potje-zetten wel leuk houden en een positief iets maken, dat zegt ie er ook bij.
Was volgens mij ook niet echt als straf bedoeld meer training inderdaad, maarja ik beschouwde het wel echt als straf.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:24 schreef moralia het volgende:
Ja maar dan wordt het als straf gebruikt toch Karin? Dat is nu absoluut niet de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |