Iemand een idee?
quote:Lijkt logisch, maar die hebben ze ook thuis... dus daarom zit ik toch aan iets anders te denken.
Op zaterdag 10 januari 2004 03:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
ehm
......
.....
.......
.......
.......
sauna?
quote:Er klopt idd nier iets niet.
Op zaterdag 10 januari 2004 04:12 schreef ursel het volgende:
je ex...
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:35 schreef Divel het volgende:
De koptext van het topic is leuker dan het eigenlijke verhaal.........
En je mee laten nemen terwijl je geen eens wat er gaat gebeuren. Van mij hoeft dat niet met mijn ex
quote:hmm ik zou er geen problemen mee hebben
Op zondag 11 januari 2004 15:15 schreef Oesie het volgende:
WTF moet je in godsnaam doen met je exEn je mee laten nemen terwijl je geen eens wat er gaat gebeuren. Van mij hoeft dat niet met mijn ex
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:35 schreef Divel het volgende:
De koptext van het topic is leuker dan het eigenlijke verhaal.........
*terugvind*
Boeiuh dat het zijn ex is, kunnen nog steeds vrienden zijn toch!
quote:mwa beetje triest als je het mij vraagt, ik doe wel leuke dingen met mijn echte vrienden.
Op maandag 12 januari 2004 05:19 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Het kan ook gewoon iets gezellig zijn, zwemmen ofzoBoeiuh dat het zijn ex is, kunnen nog steeds vrienden zijn toch!
En je ex neemt dus roeispanen mee
quote:En waarom zou je met je ex geen echte vriendschap kunnen hebben? En waarom zou dat triest zijn?
Op maandag 12 januari 2004 09:59 schreef NeMe het volgende:[..]
mwa beetje triest als je het mij vraagt, ik doe wel leuke dingen met mijn echte vrienden.
quote:Die ze vervolgens gebruikt om z'n botten te verbrijzelen en daarna ver weg in een rivier te dumpen met een blok beton om z'n nek.
Op maandag 12 januari 2004 10:11 schreef ChrisJX het volgende:
En je ex neemt dus roeispanen mee
quote:moeilijk uit te leggen, maar mijn ervaringen zijn gewoon niet goed met dit soort dingen. er treed dan namelijk veel jalouzie op. en je probeerdt vaak leuker te doen dan je je eigelijk voelt. tis of relatie of niets of gewoon goede vrienden zonder een relatie samen te hebben gehad. dit werkt persoonlijk voor mij het best.
Op maandag 12 januari 2004 10:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
En waarom zou je met je ex geen echte vriendschap kunnen hebben? En waarom zou dat triest zijn?
Hebben we die al gehad, ff teruglezen.
quote:Dat is nog steeds geen goede reden om de situatie van iemand anders triest te noemen of zeggen dat het geen echte vriendschap zou kunnen zijn. Jou ervaring is niet perse representatief voor de rest van de wereld.
Op maandag 12 januari 2004 10:33 schreef NeMe het volgende:[..]
moeilijk uit te leggen, maar mijn ervaringen zijn gewoon niet goed met dit soort dingen. er treed dan namelijk veel jalouzie op. en je probeerdt vaak leuker te doen dan je je eigelijk voelt. tis of relatie of niets of gewoon goede vrienden zonder een relatie samen te hebben gehad. dit werkt persoonlijk voor mij het best.
quote:nope gelukkig niet, maar ik vind het gewoon but.
Op maandag 12 januari 2004 10:37 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
Dat is nog steeds geen goede reden om de situatie van iemand anders triest te noemen of zeggen dat het geen echte vriendschap zou kunnen zijn. Jou ervaring is niet perse representatief voor de rest van de wereld.
quote:Dat mag natuurlijk wel
Op maandag 12 januari 2004 10:54 schreef NeMe het volgende:[..]
nope gelukkig niet, maar ik vind het gewoon but.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |