abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2004 @ 00:59:18 #51
15600 BB-King
Long live the King!
pi_16119379
Laat dit een lesje voor je zijn jongeman.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_16119386
foutje
Don't call us we call you.
pi_16119408
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef faculty het volgende:

[..]

Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..

Erg snugger ben je niet nee. Leer nou maar eerst hoe dat ding reageert op handelingen. Hoe je snel moet beslissen in lastige situaties. Je lijkt nou precies op dat soort van net 16, dikke scooter onder de hol en maar lompe toeren uithalen, idd wat al gezegd werd OVERCONFIDENT.
This is written by a lunatic!!!!
pi_16119411
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:57 schreef AcidOX het volgende:
Joha zal ik ff naar je toekomen met de auto kan je mijn rijbewijs ff zien waar ik me zelf de tering voor gewerkt heb ! SUKKEL!
[..]
A: Ben jij TS?
B: Ben jij 15 en ga je illegaal op een scooter rondscheuren?
C: WTF heeft dit met jouw fucking rijbewijs te maken?
Ai wa Paawaa da yo
  zaterdag 10 januari 2004 @ 01:00:52 #55
38161 faculty
Always around
pi_16119414
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:59 schreef BB-King het volgende:
Laat dit een lesje voor je zijn jongeman.
dat cker...
What goes around, Comes around
pi_16119415
bij dit soort dingen snap ik dat ze de minimumleeftijd willen verhogen.

15/16 jarigen zijn gewoon niet verantwoord genoeg om te snappen dat ze niet alleen zichzelf ermee in gevaar brengen, maar ook hun medemens.

Jammer dat je niet gepakt bent

"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_16119416
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef faculty het volgende:

[..]

NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?

okay.
pi_16119439
Ik vind het echt F*CKING HYPOCRIET wat 80 % van de fok!kers nu zit te blaten.
Iedereen heeft wel eens lopen kloten en dingen gedaan die niet mogen.

Iedereen zit nu te zeuren dat het onverantwoordelijk is...blabla
waar jullie natuurlijk ook wel gelijk in hebben, maar geef nou toe: iedereen heeft wel eens onverantwoorderlijke dingen gedaan in zn jeugd.
Hoeft natuurlijk niet 2943535 keer te worden gezegd...na een paar keer is het wel duidelijk.
Niemand is een heilig boontje.......en vooral niet in je jeugd....
En ik spreek uit ervaring

pi_16119442
Wat is er nu precies zo bizar aan dit verhaal? Of komt de clou nog?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_16119445
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef faculty het volgende:

[..]

NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?

dan doen we dat toch ook lekker met die <terminale ziekte> scooters/brommers?
je geeft zelf aan dat men op 17 ook geen verantwoordelijkheid kan nemen...

[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 10-01-2004 01:03]

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16119450
Sorry zit niet op te letten hierzo !
Word een beetje laat denk ik nogmaals mijn excuus !
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:00 schreef Sephiroth-Sama het volgende:

[..]

A: Ben jij TS?
B: Ben jij 15 en ga je illegaal op een scooter rondscheuren?
C: WTF heeft dit met jouw fucking rijbewijs te maken?

zaterdag 10 januari 2004 @ 01:03:32 #62
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_16119457
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er nu precies zo bizar aan dit verhaal? Of komt de clou nog?
Jij moet meer alcohol drinken
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  zaterdag 10 januari 2004 @ 01:03:45 #63
38161 faculty
Always around
pi_16119462
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef Maart85 het volgende:

waar jullie natuurlijk ook wel gelijk in hebben, maar geef nou toe: iedereen heeft wel eens onverantwoorderlijke dingen gedaan in zn jeugd.
Hoeft natuurlijk niet 2943535 keer te worden gezegd...na een paar keer is het wel duidelijk.

helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...
  zaterdag 10 januari 2004 @ 01:05:05 #64
38161 faculty
Always around
pi_16119478
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef Famas het volgende:

[..]

dan doen we dat toch ook lekker met die <terminale ziekte> scooters/brommers?
je geeft zelf aan dat men op 17 ook geen verantwoordelijkheid kan nemen...

nee dat geef ik niet aan maar.. 16 jarige kunnen *niet de verantwoording nemen* maar je ziet in dat stukje over die gozer met 17 auto rijden dat het op 17 dus OOK niet kan...
pi_16119484
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:03 schreef faculty het volgende:

[..]

helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...

Jeugd is dus een excuus, nou dan moeten we zeker de leeftijd omhoog doen of zie IK het nou ook verkeerd?
pi_16119498
quote:

Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht
Ai wa Paawaa da yo
pi_16119500
ik vfind het allemaal beetje bizar dit.
pi_16119523
Ja maar ik hoop dat je nu ook snapt (Wat aan je eerdere reactie duidelijk nog niet zo was) dat je voorzichtig moet beginnen en daarna pas gaan slepen en of andere dingen doen. Tuutlijk ik heb me ook niet altijd aan de regeltjes gehouden. wie wel ? niemand toch. Alleen heeft een vriend van me zich flink op een hoop gereden met een dergelijk instelling en ik gun niemand hoe hij er maanden heeft bijgelegen.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:03 schreef faculty het volgende:

[..]

[Dit bericht is gewijzigd door AcidOX op 10-01-2004 01:08]

pi_16119524
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:05 schreef faculty het volgende:

[..]

nee dat geef ik niet aan maar.. 16 jarige kunnen *niet de verantwoording nemen* maar je ziet in dat stukje over die gozer met 17 auto rijden dat het op 17 dus OOK niet kan...

je zit jezelf tegen te spreken, kep geen zin om er verder op in te gaan...
veel 'plezier' met je opgefokte grasmaaier
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 01:07:27 #70
38161 faculty
Always around
pi_16119526
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:05 schreef The_Foxz het volgende:

[..]

Jeugd is dus een excuus, nou dan moeten we zeker de leeftijd omhoog doen of zie IK het nou ook verkeerd?

nee het is alleen om te laten zien dat mensen gewoon fouten maken en dat JULLIE alleen denken van ja ze zijn te jong en er kan vanalles fout gaan en ze zijn niet verzekerd.. maar zeg nou zelf niemand is een heilig boontje en probeert vanalles uit wat NIET mag daar hoef je niet jong voor te zijn. Hierbij heb ik in iedergeval een lesje geleerd..
pi_16119531
quote:

Tuurlijk doen we stomme dingen. (s'nachts op rustige wegen een beetje rondtoeren is niet heel erg gevaarlijk)
Maar midden op de dag?? en s'avonds nog een sleepje geven ook?? sorry maar dat kan dus niet!!
pi_16119576
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:06 schreef Sephiroth-Sama het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht

Ik moet toegeven dat je daar een punt hebt
  zaterdag 10 januari 2004 @ 01:10:01 #73
38161 faculty
Always around
pi_16119577
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:06 schreef Sephiroth-Sama het volgende:

[..]

en zo kan ik ook nog wel een uur doorgaan.. iedereen denkt weekend dus lekker zuipen.. *meesten* die zijn dus ook niet VOLWASSEN genoeg om te drinken.. misschien moeten ze dat ook omhoog schroeven.. zo kun je uren doorgaan...
pi_16119623
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:07 schreef faculty het volgende:

[..]

nee het is alleen om te laten zien dat mensen gewoon fouten maken en dat JULLIE alleen denken van ja ze zijn te jong en er kan vanalles fout gaan en ze zijn niet verzekerd.. maar zeg nou zelf niemand is een heilig boontje en probeert vanalles uit wat NIET mag daar hoef je niet jong voor te zijn. Hierbij heb ik in iedergeval een lesje geleerd..

Voordat ik op mijn brommer toeren begon uit te halen reed ik al dik een half jaar op dat ding. Ik wist hoe die werkte, en reageerde. Eerst was ik daar veel te voorzichtig voor want IK kon met mij 16-jarige hersens bedenken dat die dingen geen speelgoed zijn en eigenlijk levensgevaarlijk.

Niemand klaagt over dat slepen, maar het gebrek aan verantwoordelijkheid door zonder kennis van zaken op dat ding te gaan rijden...

Dat zijn 2 heel verschillende dingen.

pi_16119655
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:10 schreef faculty het volgende:

[..]

en zo kan ik ook nog wel een uur doorgaan.. iedereen denkt weekend dus lekker zuipen.. *meesten* die zijn dus ook niet VOLWASSEN genoeg om te drinken.. misschien moeten ze dat ook omhoog schroeven.. zo kun je uren doorgaan...

Jij zit zeker lekker aan de breezah te lurken?
Ne,e maar dat is mijn punt helemaal niet. Je kan toch geen begripvolle reacties verwachten op zo'n post? Misschien maandag in de kantine of op het schoolplein.. Maar hier ech niet
Ai wa Paawaa da yo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')