quote:Erg snugger ben je niet nee. Leer nou maar eerst hoe dat ding reageert op handelingen. Hoe je snel moet beslissen in lastige situaties. Je lijkt nou precies op dat soort van net 16, dikke scooter onder de hol en maar lompe toeren uithalen, idd wat al gezegd werd OVERCONFIDENT.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef faculty het volgende:[..]
Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..
quote:A: Ben jij TS?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:57 schreef AcidOX het volgende:
Joha zal ik ff naar je toekomen met de auto kan je mijn rijbewijs ff zien waar ik me zelf de tering voor gewerkt heb ! SUKKEL!
[..]
quote:dat cker...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:59 schreef BB-King het volgende:
Laat dit een lesje voor je zijn jongeman.
15/16 jarigen zijn gewoon niet verantwoord genoeg om te snappen dat ze niet alleen zichzelf ermee in gevaar brengen, maar ook hun medemens.
Jammer dat je niet gepakt bent
quote:okay.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef faculty het volgende:[..]
NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?
Iedereen zit nu te zeuren dat het onverantwoordelijk is...blabla
waar jullie natuurlijk ook wel gelijk in hebben, maar geef nou toe: iedereen heeft wel eens onverantwoorderlijke dingen gedaan in zn jeugd.
Hoeft natuurlijk niet 2943535 keer te worden gezegd...na een paar keer is het wel duidelijk.
Niemand is een heilig boontje.......en vooral niet in je jeugd....
En ik spreek uit ervaring
quote:dan doen we dat toch ook lekker met die <terminale ziekte> scooters/brommers?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef faculty het volgende:[..]
NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 10-01-2004 01:03]
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:00 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
A: Ben jij TS?
B: Ben jij 15 en ga je illegaal op een scooter rondscheuren?
C: WTF heeft dit met jouw fucking rijbewijs te maken?
quote:Jij moet meer alcohol drinken
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er nu precies zo bizar aan dit verhaal? Of komt de clou nog?
quote:helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef Maart85 het volgende:
Ik vind het echt F*CKING HYPOCRIET wat 80 % van de fok!kers nu zit te blaten.
Iedereen heeft wel eens lopen kloten en dingen gedaan die niet mogen.Iedereen zit nu te zeuren dat het onverantwoordelijk is...blabla
waar jullie natuurlijk ook wel gelijk in hebben, maar geef nou toe: iedereen heeft wel eens onverantwoorderlijke dingen gedaan in zn jeugd.
Hoeft natuurlijk niet 2943535 keer te worden gezegd...na een paar keer is het wel duidelijk.
quote:nee dat geef ik niet aan maar.. 16 jarige kunnen *niet de verantwoording nemen* maar je ziet in dat stukje over die gozer met 17 auto rijden dat het op 17 dus OOK niet kan...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef Famas het volgende:[..]
dan doen we dat toch ook lekker met die <terminale ziekte> scooters/brommers?
je geeft zelf aan dat men op 17 ook geen verantwoordelijkheid kan nemen...
quote:Jeugd is dus een excuus, nou dan moeten we zeker de leeftijd omhoog doen of zie IK het nou ook verkeerd?
Op zaterdag 10 januari 2004 01:03 schreef faculty het volgende:[..]
helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...
quote:Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht
Iedereen heeft wel eens lopen kloten en dingen gedaan die niet mogen.Iedereen zit nu te zeuren dat het onverantwoordelijk is...blabla
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:03 schreef faculty het volgende:[..]
helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...
[Dit bericht is gewijzigd door AcidOX op 10-01-2004 01:08]
quote:je zit jezelf tegen te spreken, kep geen zin om er verder op in te gaan...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:05 schreef faculty het volgende:[..]
nee dat geef ik niet aan maar.. 16 jarige kunnen *niet de verantwoording nemen* maar je ziet in dat stukje over die gozer met 17 auto rijden dat het op 17 dus OOK niet kan...
quote:nee het is alleen om te laten zien dat mensen gewoon fouten maken en dat JULLIE alleen denken van ja ze zijn te jong en er kan vanalles fout gaan en ze zijn niet verzekerd.. maar zeg nou zelf niemand is een heilig boontje en probeert vanalles uit wat NIET mag daar hoef je niet jong voor te zijn. Hierbij heb ik in iedergeval een lesje geleerd..
Op zaterdag 10 januari 2004 01:05 schreef The_Foxz het volgende:[..]
Jeugd is dus een excuus, nou dan moeten we zeker de leeftijd omhoog doen of zie IK het nou ook verkeerd?
quote:Tuurlijk doen we stomme dingen. (s'nachts op rustige wegen een beetje rondtoeren is niet heel erg gevaarlijk)
quote:Ik moet toegeven dat je daar een punt hebt
Op zaterdag 10 januari 2004 01:06 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht
quote:en zo kan ik ook nog wel een uur doorgaan.. iedereen denkt weekend dus lekker zuipen.. *meesten* die zijn dus ook niet VOLWASSEN genoeg om te drinken.. misschien moeten ze dat ook omhoog schroeven.. zo kun je uren doorgaan...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:06 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht
quote:Voordat ik op mijn brommer toeren begon uit te halen reed ik al dik een half jaar op dat ding. Ik wist hoe die werkte, en reageerde. Eerst was ik daar veel te voorzichtig voor want IK kon met mij 16-jarige hersens bedenken dat die dingen geen speelgoed zijn en eigenlijk levensgevaarlijk.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:07 schreef faculty het volgende:[..]
nee het is alleen om te laten zien dat mensen gewoon fouten maken en dat JULLIE alleen denken van ja ze zijn te jong en er kan vanalles fout gaan en ze zijn niet verzekerd.. maar zeg nou zelf niemand is een heilig boontje en probeert vanalles uit wat NIET mag daar hoef je niet jong voor te zijn. Hierbij heb ik in iedergeval een lesje geleerd..
Niemand klaagt over dat slepen, maar het gebrek aan verantwoordelijkheid door zonder kennis van zaken op dat ding te gaan rijden...
Dat zijn 2 heel verschillende dingen.
quote:Jij zit zeker lekker aan de breezah te lurken?
Op zaterdag 10 januari 2004 01:10 schreef faculty het volgende:[..]
en zo kan ik ook nog wel een uur doorgaan.. iedereen denkt weekend dus lekker zuipen.. *meesten* die zijn dus ook niet VOLWASSEN genoeg om te drinken.. misschien moeten ze dat ook omhoog schroeven.. zo kun je uren doorgaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |