quote:Er zit wel een verzekering op... alleen geld ie niet zonder certificaat...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:46 schreef AcidOX het volgende:
Hopen dat er geen agenten op fok komen ! prachtige getuigenis.
ja ik heb ook wel eens geluk gehad doordat mijn vriend zijn scooter meer opviel. Maar ik was wel 16 had wel een certificaat en verzekering ! Maar iemand slepen terwijl je net brommer rijdt nog geen 16 bent en dus ook nog geen certificaat en al zeker geen verzekering (Je bent tenslotte nog geen 16 dus is direct ongeldig) is gewoon lomp en dus.Jammer dat je niet gepakt bent.
quote:Dennis, jij bent een sukkel. En JA dit is een regelrechte flame.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:47 schreef Dennis121 het volgende:[zoveelste quote zonder toevoegende waarde]
quote:OMFG wat ben jij zielig!!!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:37 schreef faculty het volgende:
...... Ik werd al misselijk bij de gedachte.........
toen werd ik helemaal misselijk.......
Ik heb nog nooit zo'n geluk gehad en stond echt te shaken.....
quote:Ik ben het gewoon volledig met die reacties een, wil er niets aan toevoegen of afhalen, maar toch laten weten dat ik er ook zo over denk.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:49 schreef s-ex.nl het volgende:[..]
Dennis, jij bent een sukkel. En JA dit is een regelrechte flame.
[Dit bericht is gewijzigd door Dennis121 op 10-01-2004 00:51]
quote:Leer eerst rijden.. waar slaat dat nou weer op.. ik kan prima op zo'n ding rijden dus wat zeik je echt..
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef AcidOX het volgende:
en nog een tip. leer eerst rijden. ga dan pas gekke dingen doen. (Of liever helemaal niet) !
quote:Overconfident! Jij verdient echt geen rijbewijs!!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:51 schreef faculty het volgende:[..]
Leer eerst rijden.. waar slaat dat nou weer op.. ik kan prima op zo'n ding rijden dus wat zeik je echt..
quote:Inderdaad, nadenken over verantwoordelijkheden...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:42 schreef gelly het volgende:[..]
Wat als dat meisje gigantisch op d'r bek was gegaan, of jij vol op een auto was geklapt ?
Oh ja, je bent 15. Sorry.
En inderdaad een heeeeel bizal verhaal, maak jij verder echt nix mee in je leven. Naja voor die boete had ie ook heel veel foldertjes rond moeten brengen...
quote:op zo'n ding karren is net als fietsen,. lekker snugger weer.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef AcidOX het volgende:
en nog een tip. leer eerst rijden. ga dan pas gekke dingen doen. (Of liever helemaal niet) !
quote:
Leer eerst rijden.. waar slaat dat nou weer op.. ik kan prima op zo'n ding rijden dus wat zeik je echt..
quote:Hoi, mee eens zijnde, biertje?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:51 schreef Dennis121 het volgende:[..]
Ik ben het gewoon volledig met die reacties een, wil er niets aan toevoegen of afhalen, maar toch laten weten dat ik er ook zo over denk.
En op deze manier weten degenen die deze reacties hebben gepost ook meteen dat ze niet de enige zijn die er zo over denken wat niet verrassend is.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:52 schreef nightfall het volgende:[..]
op zo'n ding karren is net als fietsen,. lekker snugger weer.
quote:ja, het komt er dus op neer dat je weer aan het stereotype forummer voldoet. "vind ik ook"
Op zaterdag 10 januari 2004 00:51 schreef Dennis121 het volgende:[..]
Ik ben het gewoon volledig met die reacties een, wil er niets aan toevoegen of afhalen, maar toch laten weten dat ik er ook zo over denk.
En op deze manier weten degenen die deze reacties hebben gepost ook meteen dat ze niet de enige zijn die er zo over denken wat niet verrassend is.
quote:Jochie, ga es lekker slapen... Anders betalen je ouders je certificaat niet
quote:Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..
Op zaterdag 10 januari 2004 00:53 schreef AcidOX het volgende:
Kom op dat je kan sturen en gas geven en remmen betekent nog niet dat je kan rijden ! neem maar van mij aan dat je pas kan rijden naar een paar weken/maanden en sommigge leren het nooit. maar als je nu al deze instelling heb kom je daar vanzelf achter.
[..]
quote:doen ze toch al niet..
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Jochie, ga es lekker slapen... Anders betalen je ouders je certificaat niet
quote:Het punt is: de wet is de wet
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef faculty het volgende:[..]
Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..
quote:*eensch
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef mg794613 het volgende:[..]
OMFG wat ben jij zielig!!!
En wat nou als je iemand aangereden had??? Debiel!!
Zo'n rijbewijs is niks voor jou ongeacht of je nou 0 of 5 fouten hebt, want je bent op deze manier ontzettend onverantwoordelijk bezig en dat is het grootste gevaar in het verkeer!!
TS heeft weer ff duidelijk gemaakt waarom 16 jarigen niet verstandig genoeg zijn om met zo'n ding om te gaan
naar 17 met die leeftijd....
Wij door de buurt gereden, maar toen we de auto weer terug hadden gezet op de oprit en naar binnen wilden gaan kwam net de politie de oprit oplopen
Het was GVD om iets van 5 uur snachts ofzo!!! Maar het kwam er opneer dat ze ons hadden zien rondrijden, en aangezien er die tijd veel werd ingebroken bij ons in de buurt vonden ze het verdacht blabla. Uiteindelijk was alles goed en hebben ze godzijdank niet naar rijbewijs gevraagd
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef faculty het volgende:[..]
Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..
quote:NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:57 schreef Maart85 het volgende:
Ben één keer aangehouden in de auto van mn ma toen ik nog 17 was
Om een lang verhaal kort te maken:
Het was na het uitgaan, en ik (en een vriend) wilden nog even door de buurt crossen en sigaretten halen.Wij door de buurt gereden, maar toen we de auto weer terug hadden gezet op de oprit en naar binnen wilden gaan kwam net de politie de oprit oplopen
Het was GVD om iets van 5 uur snachts ofzo!!! Maar het kwam er opneer dat ze ons hadden zien rondrijden, en aangezien er die tijd veel werd ingebroken bij ons in de buurt vonden ze het verdacht blabla. Uiteindelijk was alles goed en hebben ze godzijdank niet naar rijbewijs gevraagd
[Dit bericht is gewijzigd door faculty op 10-01-2004 01:00]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |