quote:bedankt voor de aardige reactie. :S
Op zaterdag 10 januari 2004 00:38 schreef Biancavia het volgende:
Jammer dat je niet gepakt bent.
quote:Wat als dat meisje gigantisch op d'r bek was gegaan, of jij vol op een auto was geklapt ?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:41 schreef faculty het volgende:[..]
bedankt voor de aardige reactie. :S
Oh ja, je bent 15. Sorry.
quote:
quote:
quote:P'cies! Agent z'n gegevens opgeschreven? Doet duidelijk z'n werk niet goed
*spreekt uit ervaring
quote:dat heb ik nu ook wel geleerd...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:44 schreef Nouk het volgende:
Geluk heb je deze keer, volgende keer niet meer doen he, zonder certificaat!
quote:Goedzo, dan heb je je lesje geleerd en is t tijd om te vergeven!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:44 schreef faculty het volgende:[..]
dat heb ik nu ook wel geleerd...
quote:
"Stoere" 15 of 16 jarige jochies op scooters moeten zoiezo maar eens hard aangepakt worden!
quote:ik weet het topicnaam is een beetje slecht gekozen..
Op zaterdag 10 januari 2004 00:46 schreef nightfall het volgende:
ik ben wel eens opgestraalt door aliens, en toen gingen ze aan me'n plasser zitten,..... das veel bizarderder...
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:46 schreef Graveland het volgende:
Je bent 15, je MAG nieteens brommer/scooter rijden
je sleept dan ook nog iemand, met alle kans op een ongeluk
en dan heb JIJ geluk gehad dat je geen boeie krijgt?
het is JAMMER dat jij geen boete krijgt
quote:ook dat ja...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:46 schreef faculty het volgende:[..]
ik weet het topicnaam is een beetje slecht gekozen..
quote:Er zit wel een verzekering op... alleen geld ie niet zonder certificaat...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:46 schreef AcidOX het volgende:
Hopen dat er geen agenten op fok komen ! prachtige getuigenis.
ja ik heb ook wel eens geluk gehad doordat mijn vriend zijn scooter meer opviel. Maar ik was wel 16 had wel een certificaat en verzekering ! Maar iemand slepen terwijl je net brommer rijdt nog geen 16 bent en dus ook nog geen certificaat en al zeker geen verzekering (Je bent tenslotte nog geen 16 dus is direct ongeldig) is gewoon lomp en dus.Jammer dat je niet gepakt bent.
quote:Dennis, jij bent een sukkel. En JA dit is een regelrechte flame.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:47 schreef Dennis121 het volgende:[zoveelste quote zonder toevoegende waarde]
quote:OMFG wat ben jij zielig!!!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:37 schreef faculty het volgende:
...... Ik werd al misselijk bij de gedachte.........
toen werd ik helemaal misselijk.......
Ik heb nog nooit zo'n geluk gehad en stond echt te shaken.....
quote:Ik ben het gewoon volledig met die reacties een, wil er niets aan toevoegen of afhalen, maar toch laten weten dat ik er ook zo over denk.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:49 schreef s-ex.nl het volgende:[..]
Dennis, jij bent een sukkel. En JA dit is een regelrechte flame.
[Dit bericht is gewijzigd door Dennis121 op 10-01-2004 00:51]
quote:Leer eerst rijden.. waar slaat dat nou weer op.. ik kan prima op zo'n ding rijden dus wat zeik je echt..
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef AcidOX het volgende:
en nog een tip. leer eerst rijden. ga dan pas gekke dingen doen. (Of liever helemaal niet) !
quote:Overconfident! Jij verdient echt geen rijbewijs!!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:51 schreef faculty het volgende:[..]
Leer eerst rijden.. waar slaat dat nou weer op.. ik kan prima op zo'n ding rijden dus wat zeik je echt..
quote:Inderdaad, nadenken over verantwoordelijkheden...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:42 schreef gelly het volgende:[..]
Wat als dat meisje gigantisch op d'r bek was gegaan, of jij vol op een auto was geklapt ?
Oh ja, je bent 15. Sorry.
En inderdaad een heeeeel bizal verhaal, maak jij verder echt nix mee in je leven. Naja voor die boete had ie ook heel veel foldertjes rond moeten brengen...
quote:op zo'n ding karren is net als fietsen,. lekker snugger weer.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef AcidOX het volgende:
en nog een tip. leer eerst rijden. ga dan pas gekke dingen doen. (Of liever helemaal niet) !
quote:
Leer eerst rijden.. waar slaat dat nou weer op.. ik kan prima op zo'n ding rijden dus wat zeik je echt..
quote:Hoi, mee eens zijnde, biertje?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:51 schreef Dennis121 het volgende:[..]
Ik ben het gewoon volledig met die reacties een, wil er niets aan toevoegen of afhalen, maar toch laten weten dat ik er ook zo over denk.
En op deze manier weten degenen die deze reacties hebben gepost ook meteen dat ze niet de enige zijn die er zo over denken wat niet verrassend is.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:52 schreef nightfall het volgende:[..]
op zo'n ding karren is net als fietsen,. lekker snugger weer.
quote:ja, het komt er dus op neer dat je weer aan het stereotype forummer voldoet. "vind ik ook"
Op zaterdag 10 januari 2004 00:51 schreef Dennis121 het volgende:[..]
Ik ben het gewoon volledig met die reacties een, wil er niets aan toevoegen of afhalen, maar toch laten weten dat ik er ook zo over denk.
En op deze manier weten degenen die deze reacties hebben gepost ook meteen dat ze niet de enige zijn die er zo over denken wat niet verrassend is.
quote:Jochie, ga es lekker slapen... Anders betalen je ouders je certificaat niet
quote:Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..
Op zaterdag 10 januari 2004 00:53 schreef AcidOX het volgende:
Kom op dat je kan sturen en gas geven en remmen betekent nog niet dat je kan rijden ! neem maar van mij aan dat je pas kan rijden naar een paar weken/maanden en sommigge leren het nooit. maar als je nu al deze instelling heb kom je daar vanzelf achter.
[..]
quote:doen ze toch al niet..
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Jochie, ga es lekker slapen... Anders betalen je ouders je certificaat niet
quote:Het punt is: de wet is de wet
Op zaterdag 10 januari 2004 00:54 schreef faculty het volgende:[..]
Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..
quote:*eensch
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef mg794613 het volgende:[..]
OMFG wat ben jij zielig!!!
En wat nou als je iemand aangereden had??? Debiel!!
Zo'n rijbewijs is niks voor jou ongeacht of je nou 0 of 5 fouten hebt, want je bent op deze manier ontzettend onverantwoordelijk bezig en dat is het grootste gevaar in het verkeer!!
TS heeft weer ff duidelijk gemaakt waarom 16 jarigen niet verstandig genoeg zijn om met zo'n ding om te gaan
naar 17 met die leeftijd....
Wij door de buurt gereden, maar toen we de auto weer terug hadden gezet op de oprit en naar binnen wilden gaan kwam net de politie de oprit oplopen
Het was GVD om iets van 5 uur snachts ofzo!!! Maar het kwam er opneer dat ze ons hadden zien rondrijden, en aangezien er die tijd veel werd ingebroken bij ons in de buurt vonden ze het verdacht blabla. Uiteindelijk was alles goed en hebben ze godzijdank niet naar rijbewijs gevraagd
quote:
Dus in andere woorden niemand moet beginnen want ze zijn de eerste paar maanden dat ze rijden *en een certificaat hebben* toch een gevaar op de weg*.. zal mooi worden..
quote:NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:57 schreef Maart85 het volgende:
Ben één keer aangehouden in de auto van mn ma toen ik nog 17 was
Om een lang verhaal kort te maken:
Het was na het uitgaan, en ik (en een vriend) wilden nog even door de buurt crossen en sigaretten halen.Wij door de buurt gereden, maar toen we de auto weer terug hadden gezet op de oprit en naar binnen wilden gaan kwam net de politie de oprit oplopen
Het was GVD om iets van 5 uur snachts ofzo!!! Maar het kwam er opneer dat ze ons hadden zien rondrijden, en aangezien er die tijd veel werd ingebroken bij ons in de buurt vonden ze het verdacht blabla. Uiteindelijk was alles goed en hebben ze godzijdank niet naar rijbewijs gevraagd
[Dit bericht is gewijzigd door faculty op 10-01-2004 01:00]
quote:Erg snugger ben je niet nee. Leer nou maar eerst hoe dat ding reageert op handelingen. Hoe je snel moet beslissen in lastige situaties. Je lijkt nou precies op dat soort van net 16, dikke scooter onder de hol en maar lompe toeren uithalen, idd wat al gezegd werd OVERCONFIDENT.
quote:A: Ben jij TS?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:57 schreef AcidOX het volgende:
Joha zal ik ff naar je toekomen met de auto kan je mijn rijbewijs ff zien waar ik me zelf de tering voor gewerkt heb ! SUKKEL!
[..]
quote:dat cker...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:59 schreef BB-King het volgende:
Laat dit een lesje voor je zijn jongeman.
15/16 jarigen zijn gewoon niet verantwoord genoeg om te snappen dat ze niet alleen zichzelf ermee in gevaar brengen, maar ook hun medemens.
Jammer dat je niet gepakt bent
quote:okay.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef faculty het volgende:[..]
NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?
Iedereen zit nu te zeuren dat het onverantwoordelijk is...blabla
waar jullie natuurlijk ook wel gelijk in hebben, maar geef nou toe: iedereen heeft wel eens onverantwoorderlijke dingen gedaan in zn jeugd.
Hoeft natuurlijk niet 2943535 keer te worden gezegd...na een paar keer is het wel duidelijk.
Niemand is een heilig boontje.......en vooral niet in je jeugd....
En ik spreek uit ervaring
quote:dan doen we dat toch ook lekker met die <terminale ziekte> scooters/brommers?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef faculty het volgende:[..]
NIX NAAR 17 DUS.. OP 17 KUN JE OOK DIE VERANTWOORDING NIET IN HANDEN NEMEN.. NAAR 18 DAN MAAR?
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 10-01-2004 01:03]
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:00 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
A: Ben jij TS?
B: Ben jij 15 en ga je illegaal op een scooter rondscheuren?
C: WTF heeft dit met jouw fucking rijbewijs te maken?
quote:Jij moet meer alcohol drinken
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er nu precies zo bizar aan dit verhaal? Of komt de clou nog?
quote:helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef Maart85 het volgende:
Ik vind het echt F*CKING HYPOCRIET wat 80 % van de fok!kers nu zit te blaten.
Iedereen heeft wel eens lopen kloten en dingen gedaan die niet mogen.Iedereen zit nu te zeuren dat het onverantwoordelijk is...blabla
waar jullie natuurlijk ook wel gelijk in hebben, maar geef nou toe: iedereen heeft wel eens onverantwoorderlijke dingen gedaan in zn jeugd.
Hoeft natuurlijk niet 2943535 keer te worden gezegd...na een paar keer is het wel duidelijk.
quote:nee dat geef ik niet aan maar.. 16 jarige kunnen *niet de verantwoording nemen* maar je ziet in dat stukje over die gozer met 17 auto rijden dat het op 17 dus OOK niet kan...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:02 schreef Famas het volgende:[..]
dan doen we dat toch ook lekker met die <terminale ziekte> scooters/brommers?
je geeft zelf aan dat men op 17 ook geen verantwoordelijkheid kan nemen...
quote:Jeugd is dus een excuus, nou dan moeten we zeker de leeftijd omhoog doen of zie IK het nou ook verkeerd?
Op zaterdag 10 januari 2004 01:03 schreef faculty het volgende:[..]
helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...
quote:Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht
Iedereen heeft wel eens lopen kloten en dingen gedaan die niet mogen.Iedereen zit nu te zeuren dat het onverantwoordelijk is...blabla
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:03 schreef faculty het volgende:[..]
helemaal mee eens en daarom heb ik dit stukje eigenlijk gedeelt met de mensen.. iedereen doet stomme dingen in hun jeugd.. maar snapt dat pas na afloop, en dit keer was dat voor mij zonder nare gevolgen...
[Dit bericht is gewijzigd door AcidOX op 10-01-2004 01:08]
quote:je zit jezelf tegen te spreken, kep geen zin om er verder op in te gaan...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:05 schreef faculty het volgende:[..]
nee dat geef ik niet aan maar.. 16 jarige kunnen *niet de verantwoording nemen* maar je ziet in dat stukje over die gozer met 17 auto rijden dat het op 17 dus OOK niet kan...
quote:nee het is alleen om te laten zien dat mensen gewoon fouten maken en dat JULLIE alleen denken van ja ze zijn te jong en er kan vanalles fout gaan en ze zijn niet verzekerd.. maar zeg nou zelf niemand is een heilig boontje en probeert vanalles uit wat NIET mag daar hoef je niet jong voor te zijn. Hierbij heb ik in iedergeval een lesje geleerd..
Op zaterdag 10 januari 2004 01:05 schreef The_Foxz het volgende:[..]
Jeugd is dus een excuus, nou dan moeten we zeker de leeftijd omhoog doen of zie IK het nou ook verkeerd?
quote:Tuurlijk doen we stomme dingen. (s'nachts op rustige wegen een beetje rondtoeren is niet heel erg gevaarlijk)
quote:Ik moet toegeven dat je daar een punt hebt
Op zaterdag 10 januari 2004 01:06 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht
quote:en zo kan ik ook nog wel een uur doorgaan.. iedereen denkt weekend dus lekker zuipen.. *meesten* die zijn dus ook niet VOLWASSEN genoeg om te drinken.. misschien moeten ze dat ook omhoog schroeven.. zo kun je uren doorgaan...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:06 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ga in ieder geval geen topic openen over mijn "fouten". Als je zo'n topic opent vraag je om dit soort reacties. Zeker om dit tijdstip op een vrijdag avond/nacht
quote:Voordat ik op mijn brommer toeren begon uit te halen reed ik al dik een half jaar op dat ding. Ik wist hoe die werkte, en reageerde. Eerst was ik daar veel te voorzichtig voor want IK kon met mij 16-jarige hersens bedenken dat die dingen geen speelgoed zijn en eigenlijk levensgevaarlijk.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:07 schreef faculty het volgende:[..]
nee het is alleen om te laten zien dat mensen gewoon fouten maken en dat JULLIE alleen denken van ja ze zijn te jong en er kan vanalles fout gaan en ze zijn niet verzekerd.. maar zeg nou zelf niemand is een heilig boontje en probeert vanalles uit wat NIET mag daar hoef je niet jong voor te zijn. Hierbij heb ik in iedergeval een lesje geleerd..
Niemand klaagt over dat slepen, maar het gebrek aan verantwoordelijkheid door zonder kennis van zaken op dat ding te gaan rijden...
Dat zijn 2 heel verschillende dingen.
quote:Jij zit zeker lekker aan de breezah te lurken?
Op zaterdag 10 januari 2004 01:10 schreef faculty het volgende:[..]
en zo kan ik ook nog wel een uur doorgaan.. iedereen denkt weekend dus lekker zuipen.. *meesten* die zijn dus ook niet VOLWASSEN genoeg om te drinken.. misschien moeten ze dat ook omhoog schroeven.. zo kun je uren doorgaan...
quote:Zwak, echt...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:10 schreef faculty het volgende:[..]
en zo kan ik ook nog wel een uur doorgaan.. iedereen denkt weekend dus lekker zuipen.. *meesten* die zijn dus ook niet VOLWASSEN genoeg om te drinken.. misschien moeten ze dat ook omhoog schroeven.. zo kun je uren doorgaan...
Heel erg zwak...
quote:dat geef ik dus ook volkomen toe.. ik heb dus ook gezegd dat ik fout was.. en cker omdat ik dingen ging uitproberen wat je cker niet de eerste keer moet doen.. zelfs nog zonder certificaat, en ik wacht nu ook gewoon nog een week voordat ik me certificaat heb.. maar dat dringt bij sommige mensen niet door...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:12 schreef The_Foxz het volgende:[..]
Voordat ik op mijn brommer toeren begon uit te halen reed ik al dik een half jaar op dat ding. Ik wist hoe die werkte, en reageerde. Eerst was ik daar veel te voorzichtig voor want IK kon met mij 16-jarige hersens bedenken dat die dingen geen speelgoed zijn en eigenlijk levensgevaarlijk.
Niemand klaagt over dat slepen, maar het gebrek aan verantwoordelijkheid door zonder kennis van zaken op dat ding te gaan rijden...
Dat zijn 2 heel verschillende dingen.
quote:Wij hebben een deal, slaap lekker, knul!
Op zaterdag 10 januari 2004 01:14 schreef faculty het volgende:[..]
dat geef ik dus ook volkomen toe.. ik heb dus ook gezegd dat ik fout was.. en cker omdat ik dingen ging uitproberen wat je cker niet de eerste keer moet doen.. zelfs nog zonder certificaat, en ik wacht nu ook gewoon nog een week voordat ik me certificaat heb.. maar dat dringt bij sommige mensen niet door...
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door LoggedIn op 10-01-2004 01:18]
quote:Heb jij echt nix beters te doen ofzo..
Op zaterdag 10 januari 2004 01:16 schreef Spyder het volgende:
Goed dat je geen 14 was, dan zou het allemaal nog veel bizarder (?) zijn geweest.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:18 schreef faculty het volgende:[..]
Heb jij echt nix beters te doen ofzo..
quote:Jij wel: Jij kan nog ff een nachtelijk sleepritje gaan maken
Op zaterdag 10 januari 2004 01:18 schreef faculty het volgende:[..]
Heb jij echt nix beters te doen ofzo..
quote:gezellig... ga je mee?
Op zaterdag 10 januari 2004 01:23 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Jij wel: Jij kan nog ff een nachtelijk sleepritje gaan maken
quote:Tuurlijk! Maarre, ik rijd
Op zaterdag 10 januari 2004 01:27 schreef faculty het volgende:[..]
gezellig... ga je mee?
quote:Tjezus, anders ga jij je even aanstellen debiel!! jonge, alsof elke mongool geen scooter kan rijden. Jij bent ook echt zo'n mafkees die op de snelweg 100 rijdt en elke weggebruiker irriteerd met je kutsnelheden. Irritante gedoe altijd met die poepregels. Krij zelf al jaren zonder certificaat en kan ook echt wel rijden. Dat ding moet je zelfs kopen als\ je 22 bent zonder iets te halen. En onderzoek heeft uitgewezen dat een certificaat het aantal ongelukken niet naar beneden haalt. Nu jij weer!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef mg794613 het volgende:[..]
OMFG wat ben jij zielig!!!
En wat nou als je iemand aangereden had??? Debiel!!
Zo'n rijbewijs is niks voor jou ongeacht of je nou 0 of 5 fouten hebt, want je bent op deze manier ontzettend onverantwoordelijk bezig en dat is het grootste gevaar in het verkeer!!
quote:owkee jij krijgt de boete + voorkomen voor justitie als we weer politie tegen komen en ze ons deze keer niet matsen...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:28 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Tuurlijk! Maarre, ik rijd
quote:Hier wil ik toch even op terug komen.. Dat certificaat is wel nodig vind ik persoonlijk ondanks ik mezelf nu in een hoekje drijf.. Ik heb vandaag geleerd dat ik nog compleet NIX van de regels ken.. ik reed op de verkeerde momenten op de weg/fietspad.. lette niet goed op borden etc.. Het is niet alleen makkelijk voor je auto-theorie 2 jaar later maar ook voor je kennis als je op een scooter stapt
Op zaterdag 10 januari 2004 01:29 schreef Guidosaurus het volgende:[..]
Tjezus, anders ga jij je even aanstellen debiel!! jonge, alsof elke mongool geen scooter kan rijden. Jij bent ook echt zo'n mafkees die op de snelweg 100 rijdt en elke weggebruiker irriteerd met je kutsnelheden. Irritante gedoe altijd met die poepregels. Krij zelf al jaren zonder certificaat en kan ook echt wel rijden. Dat ding moet je zelfs kopen als\ je 22 bent zonder iets te halen. En onderzoek heeft uitgewezen dat een certificaat het aantal ongelukken niet naar beneden haalt. Nu jij weer!
Maar goed, dit is natuurlijk Nederland. Waar de politie een formulier in drievoud moet invullen en 2 maanden moet wachten voordat ze een trekker mogen overhalen en waar de winkelier wordt opgepakt en veroordeeld omdat ie de winkeldief een blauw oog mepte.
quote:Ach, dan worden we in ieder geval niet gepakt voor illegaal crossen
Op zaterdag 10 januari 2004 01:30 schreef faculty het volgende:[..]
owkee jij krijgt de boete + voorkomen voor justitie als we weer politie tegen komen en ze ons deze keer niet matsen...
quote:illegaal crossen = 46 euro + lopen naar huis met scooter aan hand
Op zaterdag 10 januari 2004 01:37 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Ach, dan worden we in ieder geval niet gepakt voor illegaal crossen
ik kies toch voor het eerste...
quote:Hmm, dan houd ik het toch maar bij m'n auto... Daar is slepen een beetje moeilijk he
Op zaterdag 10 januari 2004 01:38 schreef faculty het volgende:[..]
illegaal crossen = 46 euro + lopen naar huis met scooter aan hand
slepen = voorkomen voor justitie = strafbladik kies toch voor het eerste...
quote:Jij wou gaan rondcrossen en mij slepen...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:40 schreef Sephiroth-Sama het volgende:[..]
Hmm, dan houd ik het toch maar bij m'n auto... Daar is slepen een beetje moeilijk he
quote:Jij reageerd tenminste zoals ieder ander zou denken.. dingen uitproberen kan.. maar je moet zelf voor de gevolgen opkomen...
Op zaterdag 10 januari 2004 01:49 schreef Guidosaurus het volgende:
mijn advies; Blijf gewoon rondscheuren zonder certificaat. We; met helm!! Dan wordt je toch nooit gepakt
quote:Wat ken je me goed zeg, pfff je hebt me nog nooit zien rijden en dan zo'n domme reactie!
Op zaterdag 10 januari 2004 01:29 schreef Guidosaurus het volgende:[..]
Tjezus, anders ga jij je even aanstellen debiel!! jonge, alsof elke mongool geen scooter kan rijden. Jij bent ook echt zo'n mafkees die op de snelweg 100 rijdt en elke weggebruiker irriteerd met je kutsnelheden.
quote:En wat heeft een cetificaat te maken met verantwoordelijkheids gevoel.
irritante gedoe altijd met die poepregels. Krij zelf al jaren zonder certificaat en kan ook echt wel rijden.
quote:Heb ik gezegd dat je beter gaat rijden als je een certificaat hebt??
Dat ding moet je zelfs kopen als\ je 22 bent zonder iets te halen. En onderzoek heeft uitgewezen dat een certificaat het aantal ongelukken niet naar beneden haalt. Nu jij weer!
quote:Oh god wat een
"Nu jij weer!"
quote:Kom met iets beters!
Op zaterdag 10 januari 2004 01:59 schreef mg794613 het volgende:[..]
Wat ken je me goed zeg, pfff je hebt me nog nooit zien rijden en dan zo'n domme reactie!
[..]Wegens je 'verantwoordelijkheidsgevoel' kan ik dit er wel uit concluderen.
En wat heeft een cetificaat te maken met verantwoordelijkheids gevoel.
Ik zie jou rustig met een gangetje of 80 door een woonwijk crossen waar kinderen op straat spelen.. Tering ben jij ff stoer zeg.
[..]Ik rijd erg voorzichtig en heb in al die jaren nog nooit een ongeluk gehad
Heb ik gezegd dat je beter gaat rijden als je een certificaat hebt??
Je moet topics wel goed lezen jongen, anders zet je jezelf nog voor schut zoals nu!
[..]Jij zegt dat het onverantwoordelijk is om zonder certificaat te rijden en zit er echt niet mee als zo'n nerd als jij mij probeert uitt e lullen met het verwijzen dat ik mezelf voor schut zet
Oh god wat een
reactie.
En maar zeggen dat hij gevaarlijk bezig was.
Ik weet gewoon zeker dat er hier mensen hebben gereageerd die zelf een scooter of brommer hebben gehad die geen 50 reed oid.
Dat is nog veel gevaarlijker.
Trusten.
quote:Heb niet verder gelezen, bizar genoeg.
Vanmiddag en vanavond ff beetje op me nieuwe scooter,
quote:Sluit ik me bij aan. Koop een fiets of ga sparen voor een auto + rijbewijs.
Brommer is ook nog een optie, maar een scooter...
Edit: oeps, dat mag dus niet meer.
Dienders pakken alle smoezen aan om jouw van een dikke vette bon te voorzien. Vooral als 15 jarige zonder scootbewijs.
quote:Dat maakt het hele verhaal juist zo bizar *ril*
Op dinsdag 13 januari 2004 11:17 schreef Forumschorem het volgende:
Helaas berust dit verhaal niet op de werkelijkheid...Dienders pakken alle smoezen aan om jouw van een dikke vette bon te voorzien. Vooral als 15 jarige zonder scootbewijs.
quote:Niet voor niets heeft Peter Jackson zich al geïnteresseerd getoond om dit verhaal in een trilogie te verfilmen.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Spannend topic.
quote:Met hobbits?
Op dinsdag 13 januari 2004 12:07 schreef Spyder het volgende:[..]
Niet voor niets heeft Peter Jackson zich al geïnteresseerd getoond om dit verhaal in een trilogie te verfilmen.
jij dus.. de rest van je leven!!!!!
quote:Dat blijkt in dit geval niet nodig te zijn. Een saai verhaal als LOTR heeft hobbits nodig om het tenminste nog een beetje interessant te maken, maar een bizar verhaal als dit?
Op dinsdag 13 januari 2004 12:33 schreef PDOA het volgende:Met hobbits?
quote:En wat is volgens jou die goed reden dan?
Op dinsdag 13 januari 2004 13:38 schreef Megumi het volgende:
Dit is nou de reden waarom ik vindt dat brommer rijden vanaf 17 jaar pas mogelijk moet zijn. Dit is weer een mooi voorbeeld welk tuig er weer uit het verkeer gehaald wordt.
quote:weet je wat bizar is? Neusje wrijven met een tapir in de dierentuin (heb ik een keer gedaan)
Vanmiddag en vanavond ff beetje op me nieuwe scooter, Yamaha Neo's rongekart door de stad heen. Wordt pas over een week 16 maar heb hem al vast en wilde dat uitproberen.. Anyway om een lang verhaal kort te maken we reden 's avonds over een lange weg en ik gaf een meisje een sleepje. We reden naar een vriend van me en toen ik in zijn straat aankwam zag ik een politieauto achter me aanrijden de straat in. Ik werd al misselijk bij de gedachte, lekker me ouders weten niet dat ik hier op rondkar en ik heb geen certificaat dat wordt een leuke boete.. Ze stapte uit, de ene trok al een boekje. Hij begon zo van "weetje wat het kost als je iemand sleept, dat gaat rechtstreeks naar justitie toe" toen werd ik helemaal misselijk. Ik was niet alleen want ik had een vriend bij me met een schakelbrommer, best dure, lijkt veel op een 50cc. Een van die agenten liep naar hem toe.. mooi ding dit en dat.. hoe hard kan ie.. etc.. die ander die het boekje in zijn handen had liep er ook naar toe en stak het boekje terug in zijn zak. Ze vroegen nog wat dingen over de brommer en stapte terug in de auto met de waarschuwing niet meer doen.. zonder certificaat etc te vragen. Ik heb nog nooit zo'n geluk gehad en stond echt te shaken.. Meer mensen met dit soort bizarre ervaringen, moest dit ff melden..
quote:Als je 10 keer dezelfde grap maakt begint ie een stuk minder leuk te worden hoor
Op dinsdag 13 januari 2004 12:07 schreef Spyder het volgende:[..]
Niet voor niets heeft Peter Jackson zich al geïnteresseerd getoond om dit verhaal in een trilogie te verfilmen.
quote:eens met betreffende user
Op zaterdag 10 januari 2004 00:46 schreef Graveland het volgende:
Je bent 15, je MAG nieteens brommer/scooter rijden
je sleept dan ook nog iemand, met alle kans op een ongeluk
en dan heb JIJ geluk gehad dat je geen boeie krijgt?
het is JAMMER dat jij geen boete krijgt
quote:gewoon over een overstekend kind is veel duurder hoor
Op dinsdag 13 januari 2004 12:37 schreef rival het volgende:
en wie ging er betalen als je tegen een bentley of een ferrari was geknalt??????
jij dus.. de rest van je leven!!!!!
Alle andere huilebalkies: Tot volgende week in jullie eigen topic dat jullie wéér geflitst zijn
quote:Noem eens 1(!) plaats waar ik die grap dan ooit eerder gemaakt zou hebben?
Op woensdag 14 januari 2004 12:28 schreef Hephaistos het volgende:Als je 10 keer dezelfde grap maakt begint ie een stuk minder leuk te worden hoor
quote:Wel een x onder een boete uit gekomen omdat die politie agent gewoon niet kon schakelen
Meer mensen met dit soort bizarre ervaringen, moest dit ff melden..
quote:achteraf niks thuisgestuurd gekregen ?
Op woensdag 14 januari 2004 13:46 schreef bietelboer het volgende:Wel een x onder een boete uit gekomen omdat die politie agent gewoon niet kon schakelen
dacht echt daar gaat me blok
quote:
quote:Waar heb je dat vandaan? Dat klopt dus ECHT niet
Op zaterdag 10 januari 2004 01:38 schreef faculty het volgende:[..]
illegaal crossen = 46 euro + lopen naar huis met scooter aan hand
slepen = voorkomen voor justitie = strafbladik kies toch voor het eerste...
quote:Bij deze niet 1, niet 2 maar zeeeeven grappen waarin je op een uiterst humoristische manier duidelijk maakt dat je dit voorval niet bizar vind:
Op woensdag 14 januari 2004 13:33 schreef Spyder het volgende:
Noem eens 1(!) plaats waar ik die grap dan ooit eerder gemaakt zou hebben?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:42 schreef Spyder het volgende:
echt een bizar verhaal *bibber*
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:46 schreef Spyder het volgende:
Ik vraag me af wanneer de X-Files eens over zoiets bizars gaat.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:16 schreef Spyder het volgende:
Goed dat je geen 14 was, dan zou het allemaal nog veel bizarder (?) zijn geweest.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:39 schreef Spyder het volgende:
bi·zar (bn.)
1 grillig, zonderling
2 rijden zonder brommercertificaat en niet beboet worden
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 11:38 schreef Spyder het volgende:
Dat maakt het hele verhaal juist zo bizar *ril*
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:07 schreef Spyder het volgende:
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 13:34 schreef Spyder het volgende:
Dat blijkt in dit geval niet nodig te zijn. Een saai verhaal als LOTR heeft hobbits nodig om het tenminste nog een beetje interessant te maken, maar een bizar verhaal als dit?
quote:Pas jij maar op voor Hephaistos!
Op woensdag 14 januari 2004 15:32 schreef Forumschorem het volgende:
quote:Nope, maar hij wist donders goed dat ie te hard reed
Op woensdag 14 januari 2004 13:50 schreef Spyder het volgende:[..]
achteraf niks thuisgestuurd gekregen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |