abonnement Unibet Coolblue
pi_16911694
iemand enig idee hoe ik dit spel slomer krijg? Vliegtuigen en sommige treinen zijn niet bij te houden. Ik draai het met de TTD patch op win xp
pi_16911732
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:28 schreef BLADEZZ het volgende:
iemand enig idee hoe ik dit spel slomer krijg? Vliegtuigen en sommige treinen zijn niet bij te houden. Ik draai het met de TTD patch op win xp
lees de handleiding van ttdpatch maar even op:
www.ttdpatch.net
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:40:42 #103
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_16917938
jongens volgens mij ben ik erachter waarom de pre-signals 't niet deden

ik had bij difficulty settings staan: trains reverse at station and end of line.
die heb ik nou staan op "end of line only"
ziet eruit dat 't nu werkt

...some more happy little trees!!
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:35:58 #104
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_16923263
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:40 schreef Bob.Ross het volgende:
jongens volgens mij ben ik erachter waarom de pre-signals 't niet deden

ik had bij difficulty settings staan: trains reverse at station and end of line.
die heb ik nou staan op "end of line only"
ziet eruit dat 't nu werkt


Hoe maak je eigenlijk die presignals aan?

Krijg namelijk alleen gewoon signals.

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_16927413
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:40 schreef Bob.Ross het volgende:
jongens volgens mij ben ik erachter waarom de pre-signals 't niet deden

ik had bij difficulty settings staan: trains reverse at station and end of line.
die heb ik nou staan op "end of line only"
ziet eruit dat 't nu werkt


Dat is helemaal niet de oplossing voor je probleem.. wat je nu doet is symptoombestrijding.

Ik heb gisteren een .. wat zeg ik... DE oplossing voor je uitgewerkt...

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  vrijdag 6 februari 2004 @ 16:06:49 #106
83709 spikerb
you wil never know
pi_16946522
mwah heb nu een redelijke empire gebouwd maar heb net een paar bedrijven overgenomen dus die moet ik nog opnemen in mijn treinen netwerk als ik daar klaar mee ben krijg je een screenie van me
nog geen
  zondag 8 februari 2004 @ 11:21:42 #107
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_16993838
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:06 schreef spikerb het volgende:
mwah heb nu een redelijke empire gebouwd maar heb net een paar bedrijven overgenomen dus die moet ik nog opnemen in mijn treinen netwerk als ik daar klaar mee ben krijg je een screenie van me
Ben bezig met nog wat aanpassing aan mijn "Goudmijn"Daarna zal ik wel wat screenshots maken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_17006329
zou het misschien een idee zijn om de download links van bladzijde 2 in de OP te zetten voor de mensen zoals ikzelf die dit wel interesant lijkt maar het spel niet hebben/kunnen vinden
  dinsdag 10 februari 2004 @ 11:11:02 #109
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_17053307
dit is mijn nieuwste project, wil jullie even laten "meegenieten"

ben helemaal opnieuw begonnen en een gigantische Iron Ore industrie aan 't opzetten, dus alles komt nu op 1 station binnen en probeer 't zo soepel mogelijk te laten lopen, dus zoals hierboven kan écht niet.
Ik laat nog wel eens zien hoe 't geworden is

...some more happy little trees!!
pi_17060824
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 11:11 schreef Bob.Ross het volgende:
dit is mijn nieuwste project, wil jullie even laten "meegenieten"

[afbeelding]

ben helemaal opnieuw begonnen en een gigantische Iron Ore industrie aan 't opzetten, dus alles komt nu op 1 station binnen en probeer 't zo soepel mogelijk te laten lopen, dus zoals hierboven kan écht niet.
Ik laat nog wel eens zien hoe 't geworden is


Met wat waypoints (dus een station van 1*1) kun je je treintjes laten voorsorteren. Je kunt er bijzonder efficiente stations mee bouwen.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:56:43 #111
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_17063498
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:34 schreef Steijn het volgende:

[..]

Met wat waypoints (dus een station van 1*1) kun je je treintjes laten voorsorteren. Je kunt er bijzonder efficiente stations mee bouwen.


zou jij mischien een savegame of een screen kunnen posten? kan ik eens even een kijkje nemen hoe jij dat doet
...some more happy little trees!!
pi_17069157
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:56 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

zou jij mischien een savegame of een screen kunnen posten? kan ik eens even een kijkje nemen hoe jij dat doet


Ik zal eens wat voor je inelkaar draaiien. Binnenkort kun je het resultaat aanschouwen.
  donderdag 12 februari 2004 @ 19:18:36 #113
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_17124543
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:56 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

zou jij mischien een savegame of een screen kunnen posten? kan ik eens even een kijkje nemen hoe jij dat doet


Op deze pagina staat nog wat info over de pre signals:

http://www.owenrudge.net/TT/rail1.php

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 12 februari 2004 @ 21:03:06 #114
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_17127946
zoals beloofd hier mijn versie van mijn grootste station, na VÉÉL aanpassingen en uuuuuuuuuren werk

wat een spel, dat 't origineel uit '95 komt
zoiets kunnen ze nóóit meer maken!
...some more happy little trees!!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 18:45:27 #115
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_17151952
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 21:03 schreef Bob.Ross het volgende:
wat een spel, dat 't origineel uit '95 komt
zoiets kunnen ze nóóit meer maken!
Volledig mee eens!!!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_17153287
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 21:03 schreef Bob.Ross het volgende:
zoals beloofd hier mijn versie van mijn grootste station, na VÉÉL aanpassingen en uuuuuuuuuren werk
[afbeelding]
wat een spel, dat 't origineel uit '95 komt
zoiets kunnen ze nóóit meer maken!
Heb je die lege scenario misschien voor mij ?
// Last.fm
  vrijdag 13 februari 2004 @ 21:05:10 #117
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_17156157
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:32 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Heb je die lege scenario misschien voor mij ?


Dit is echt m'n lievelings scenario, best veel iron ore mijnen, 2 plekken op de map heeft een kluit iron ore en kolen mijnen bij elkaar.
in 't midden een steel mill en een stukje verderop een een factory, verderop weer een stad die goods accept

ik msn dat geval ff naar je

...some more happy little trees!!
  zondag 15 februari 2004 @ 20:58:26 #118
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_17205138
Euh ok ik heb het nou ook weer eens geinstalled en de patch geinstalled en alles werkt naar mijns inziens.

ALLEEN: Werken niet alle stations meer zoals het zou horen en ik zie bv niet meer mijn Train Income op mijn jaaroverzicht enz.

Nadere toelichting over die stations.

Ik heb nu bv een station bij een olie raffinaderij liggen 2 tracks 1 voor aanvoer olie anders kan de raffinaderij zijn werk niet doen en 1 voor de afvoer van Goods. Nou flikkert mijn olie sjeikachtige treintje wel die olie af maar die fokking raffinaderij doet er niets mee?:'( en dit heeft dus tot gevolg dat mijn goederentreintje ook alleen maar verlies draait.

En dit zelfde heb ik met een station bij een zagerij en raffinadrij ik gooi er hout neer en de zagerij doet er niets mee?

Is dit een bug ofzo?

ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  zondag 15 februari 2004 @ 22:54:10 #119
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_17208899
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:58 schreef SpookY22 het volgende:

Is dit een bug ofzo?


Nee, maar met de nieuwe patch is er wel wat anders ten opzichte van de oude.
De fabriek (in jouw geval de olierafinaderij) gaat pas goods maken als de eerste "goods-trein" daar goods komt halen.
Ik dacht ook eerst: wat raar, maar nu snap ik echt wel hoe handig 't is.
dan krijg je tenminste geen opstapeling van spullen op een station waar je helemaal niets mee kan

conclusie, stuur d'r een trein heen die goods komt halen, dan krijg je die goods vanzelf

...some more happy little trees!!
pi_17209188
Nee, is geen bug, je moet de treinen niet forceren te 'unloaden'. Dus gewoon alleen 'go to' <station>, niet 'go to' <station> 'unload'. Het is een feature van die TTD patch.
pi_17209863
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:05 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

Dit is echt m'n lievelings scenario, best veel iron ore mijnen, 2 plekken op de map heeft een kluit iron ore en kolen mijnen bij elkaar.
in 't midden een steel mill en een stukje verderop een een factory, verderop weer een stad die goods accept

ik msn dat geval ff naar je


welke senario is dat eigenlijk?
  zondag 15 februari 2004 @ 23:55:30 #122
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_17210830
Ehm nou die trein staat daar maar

dus das niet het probleem maar ik zal eens kijken wat ze doen als ik inderdaad niet geforceerd load en unload. thnx alvast

ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_17211540
Het is eigenlijk een combinatie van wat ik zei en wat die andere gozer zei.
Het forceren van unloaden moet je niet doen bij de eindbestemming (tenzij je de goederen verder wilt transporteren), met die Patch is het namelijk zo dat als je goederen geforceerd laat unloaden bij het goede eindpunt (dus waar je goederen verwerkt kunnen worden) de fabriek ze niet zal gebruiken.

Wat die andere user zei klopt ook. Stel je maakt een verbinding tussen Stad A en Stad B om passagiers te vervoeren dan moet je eerst je trein tussen de 2 stations heen en weer laten rijden. Daarna zullen er namelijk pas passagiers komen. Gelijk bij je eerste arrival wachten op een full load zal namelijk erg lang duren.

pi_17214332
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:58 schreef SpookY22 het volgende:
Euh ok ik heb het nou ook weer eens geinstalled en de patch geinstalled en alles werkt naar mijns inziens.

-knip knip-

En dit zelfde heb ik met een station bij een zagerij en raffinadrij ik gooi er hout neer en de zagerij doet er niets mee?

Is dit een bug ofzo?


Je kan het uit zetten, check de ttdpatch.cfg file in je TTDX map, zoek naar dit:

// `feederservice' (-Xf) wijzigt de optie 'unload'. Een station dat anders de lading zou accepteren laat die lading nu klaar staan voor een andere service die de lading verder kan vervoeren.
feederservice off

En zet feederservice dus op off

// Last.fm
  maandag 16 februari 2004 @ 13:11:01 #125
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_17220568
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:21 schreef gasemans het volgende:

[..]

welke senario is dat eigenlijk?


Home-made
...some more happy little trees!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')