abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16118673
Ik zou het geen liefde willen noemen, maar iedereen is in principe wel bereid te neuken voor geld. Tis alleen de hoogte van het bedrag die sterk varieert.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 10 januari 2004 @ 00:28:32 #27
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_16118684
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:19 schreef mookdeliefste het volgende:
echt raar als ineens topic andere naam heeft maar ok
echt raar als een topic een totaal onbegrijpelijke titel heeft

Als je iets beters weet, dan mag je het zeggen. Maar 'mijn vriend' sloeg imho nergens op.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_16118781
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

echt raar als een topic een totaal onbegrijpelijke titel heeft

Als je iets beters weet, dan mag je het zeggen. Maar 'mijn vriend' sloeg imho nergens op.

Ik zei toch niet dat het geen verbetering was ik zei alleen dat ik het raar vond iedereen is hier wel snel op zijn teentjes getrapt zeg
pi_16132560
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:28 schreef Lucille het volgende:
Ik zou het geen liefde willen noemen, maar iedereen is in principe wel bereid te neuken voor geld. Tis alleen de hoogte van het bedrag die sterk varieert.
Nou dat denk ik eigelijk niet... er zijn volgens mij zat mensen (waaronder ik) die het voor geen enkel bedrag met iemand anders zouden doen dan de gene waar ze van houden.. Ik hou echt ongelooflijk veel van mijn vriend en wat voor bedrag ze me ook bieden, ik zal het echt nooit met een ander doen.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 18:33:27 #30
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16133316
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor een miljoen laat ik mijn mannie echt niet in de steek. Ik verdien het zelf wel , moet er niet aan denken afhankelijk te zijn van een ander
Maar is het ook andersom? Voor een miljoen of iets meer en een uitstekende vervanging?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')