abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16115934
Hoe komt het toch dat de grote meerderheid van muzikanten mannen zijn? Ik ken genoeg meisjes die spelen, en goed ook! Maar als je opzoek gaat naar nieuwe mensen om mee te spelen, zijn het allemaal mannen.
pi_16115957
ligt er ook aan wat voor soort muziek je wilt maken....
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 23:22:58 #3
42555 Tomek
Take on the world!
pi_16116884
Vrouwens bespelen denk ik over het algemeen meer instrumenten die je niet zo veel tegenkomt in popmuziek of rockmuziek, zoals hobo, viool, klarinet, piano, dat soort dingen.

Tenminste dat denk ik

pi_16119082
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:22 schreef Tomek het volgende:
Vrouwens bespelen denk ik over het algemeen meer instrumenten die je niet zo veel tegenkomt in popmuziek of rockmuziek, zoals hobo, viool, klarinet, piano, dat soort dingen.

Tenminste dat denk ik

Toch zie je in orkesten ook heel veel mannelijke violisten. Volgens mij zijn 't er meer dan vrouwen...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  zondag 18 januari 2004 @ 22:38:07 #5
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16380708
Ik als punkrock-liefhebber hoor liever een man zingen.

Soms eens voor de afwisseling een vrouw mag wel.
Maar niet meer dan 1 op de 20 bands.

Het klinkt gewoon minder als je snelle krachtige muziek hebt, en dan een hoog vrouwenstemmetje.

pi_16380932
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik als punkrock-liefhebber hoor liever een man zingen.

Soms eens voor de afwisseling een vrouw mag wel.
Maar niet meer dan 1 op de 20 bands.

Het klinkt gewoon minder als je snelle krachtige muziek hebt, en dan een hoog vrouwenstemmetje.

Ik als skatepunkliefhebber hoor ook liever een man zingen inderdaad Dat is gewoon veel vetter. Al zie je in die gewone rockbandjes vaak vrouwen die zingen en 'de band' bestaat dan uit mannen.
Maar ik bedoel waarom zijn er weinig vrouwen die onwijs vette shit spelen. Als je talent hebt heb je talent, ongeacht man of vrouw ja toch
  zondag 18 januari 2004 @ 22:55:39 #7
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16381292
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:44 schreef Ska-te het volgende:

[..]

Ik als skatepunkliefhebber hoor ook liever een man zingen inderdaad Dat is gewoon veel vetter. Al zie je in die gewone rockbandjes vaak vrouwen die zingen en 'de band' bestaat dan uit mannen.
Maar ik bedoel waarom zijn er weinig vrouwen die onwijs vette shit spelen. Als je talent hebt heb je talent, ongeacht man of vrouw ja toch

Ik heb wel eens een vrouwen punkrockband gezien Fabolous Disaster klonk niet echt slecht. Maar dat waren ook halve dudes. Ik denk dat mannen over het algemeen meer gevoel voor dit genre hebben. Een echte vrouwelijke vrouw lijkt me niks voor een punkband, de stem past er gewoon niet bij. Die van de Distillers bijvoorbeeld, die heeft dan wel echt een brutale vrouwenstem, dan kan het wel weer. Maar er zijn niet veel vrouwen die met zo'n stem (kunnen) zingen.
pi_16392674
Het gaat niet alleen om het zingen. Ook om het spelen. Vrouwenpunkbands vind ik ook gewoon kut, ik ben zelf een vrouw ik drum en hou van punk, maar ik vind dat gewoon nix The Distillers gaat dan nog wel, maar ook nietecht dat ik zeg van yeah! daar wil ik wel een treinreis voor maken. The Riplets vind ik helemaal nix trouwens.
Maar vrouwen kunnen net zo goed als mannen vette show maken en nog vettere shit spelen (gitaar bas drum) dat weet ik echt zeker.
pi_16392925
hehe kijk eens naar Kitty...GATVERREDAMME!!! daar luister je toch niet vrijwillig naar??!!
"playing bass is totally not gay", says he who shaves his balls twice a day
pi_16392930
Luister eens naar TILT... Goeie punkrock band met een vrouw en anders UNDYING METAL met een vrouwen stem maar dat hoor je niet want je hoort (denk je) een man schreeuwen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_16392989
Scrotum Grinder heeft ook een meisje op zang.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_16393039
Ja of luister naar de DARKNESS... je hoort een vrouw maar je ziet een man

kletz

Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:49:00 #13
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_16393774
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:23 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
hehe kijk eens naar Kitty...GATVERREDAMME!!! daar luister je toch niet vrijwillig naar??!!
Kitty is best goed... Ook te gek wat ze soms met haar stem doet
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')