Tenminste dat denk ik
quote:Toch zie je in orkesten ook heel veel mannelijke violisten. Volgens mij zijn 't er meer dan vrouwen...
Op vrijdag 9 januari 2004 23:22 schreef Tomek het volgende:
Vrouwens bespelen denk ik over het algemeen meer instrumenten die je niet zo veel tegenkomt in popmuziek of rockmuziek, zoals hobo, viool, klarinet, piano, dat soort dingen.Tenminste dat denk ik
Soms eens voor de afwisseling een vrouw mag wel.
Maar niet meer dan 1 op de 20 bands.
Het klinkt gewoon minder als je snelle krachtige muziek hebt, en dan een hoog vrouwenstemmetje.
quote:Ik als skatepunkliefhebber hoor ook liever een man zingen inderdaad
Op zondag 18 januari 2004 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik als punkrock-liefhebber hoor liever een man zingen.Soms eens voor de afwisseling een vrouw mag wel.
Maar niet meer dan 1 op de 20 bands.Het klinkt gewoon minder als je snelle krachtige muziek hebt, en dan een hoog vrouwenstemmetje.
quote:Ik heb wel eens een vrouwen punkrockband gezien Fabolous Disaster klonk niet echt slecht. Maar dat waren ook halve dudes. Ik denk dat mannen over het algemeen meer gevoel voor dit genre hebben. Een echte vrouwelijke vrouw lijkt me niks voor een punkband, de stem past er gewoon niet bij. Die van de Distillers bijvoorbeeld, die heeft dan wel echt een brutale vrouwenstem, dan kan het wel weer. Maar er zijn niet veel vrouwen die met zo'n stem (kunnen) zingen.
Op zondag 18 januari 2004 22:44 schreef Ska-te het volgende:[..]
Ik als skatepunkliefhebber hoor ook liever een man zingen inderdaad
Dat is gewoon veel vetter. Al zie je in die gewone rockbandjes vaak vrouwen die zingen en 'de band' bestaat dan uit mannen.
Maar ik bedoel waarom zijn er weinig vrouwen die onwijs vette shit spelen. Als je talent hebt heb je talent, ongeacht man of vrouw ja toch
kletz
quote:Kitty is best goed... Ook te gek wat ze soms met haar stem doet
Op maandag 19 januari 2004 13:23 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
hehe kijk eens naar Kitty...GATVERREDAMME!!!daar luister je toch niet vrijwillig naar??!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |