abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16114478
Een keertje per dag.. eigenlijk al sinds mijn 17e, ben nu 28.. ja eigenlijk al sinds mijn 17e is mijn motto: A kick a day keeps the blues away...

Of het nou een biertje, een blowtje, een whiskey'tje, een amaretto'tje of mijn vriend Martin is.. *nee geen vent, maar Martini Bianco* ik heb gewoon eens per dag, liefst aan het einde van de dag, liefst voor het slapen een kick nodig. Een soort vergeet-me-nietje-zeg-maar. Ik moet gewoon eventjes weg, mijzelf vergeten.

Oh ja, heb het best nuchter geprobeerd, 9 maanden niet roken, blowen of zuipen en dan toch uiteindelijk weer terug komen bij mijn motto: A kick a day keeps the blues away...

Mischien dat het wel verslaving is, maar dan niet aan een ding of zo, zoals blowen of gokken of roken. Ik moet gewoon een punt hebben in elke dag waarin ik de ellende van dit soms zo miserabele leventje (wat wij allen leven) kan vergeten. Oorlog, verdoemenis... sommige posters op FOK..... met een biertje of blowtje is het gewoon zoveel beter te pruimen!!

Anyways, op naar mijn 2e Duveltje mijn huidige 'kick' voor vandaag.

Heb jij dat nou ook? Dat je tenminste EEN ding nodig hebt om de dag door te komen?

[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 09-01-2004 22:07]

vrijdag 9 januari 2004 @ 22:06:47 #2
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16114508
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:05 schreef BloodRayne het volgende:
Heb jij dat nou ook? Dat je tenminste EEN ding nodig hebt om de dag door te komen?
Ja, zuurstof.
pi_16114525
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:06 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ja, zuurstof.

buiten zuurstof om
pi_16114531
Als ik het zo lees, lijkt het me een verslaving. Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken. Dat computeren moet op een dag anders.. Blues !!
pi_16116287
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Als ik het zo lees, lijkt het me een verslaving. Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken. Dat computeren moet op een dag anders.. Blues !!
Nahh.. gewoon een kickje!! Zijn er niet meer mensen die gewoon een wijntje nodig hebben op een avond. Iets voor het slapengaan. Ik bedoel niet dronken of zo.. gewoon een nachtmutsje..
pi_16131788
Ik vind het wel fijn om dat te doen ja, gewoon nog ff een biertje drinken of een jointje voordat je gaat slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')