quote:ja, ik zal eens kijken ook of ik het morgen nog steeds zo leuk vind
Op zaterdag 10 januari 2004 00:11 schreef Leia73 het volgende:[..]
gewoon je best doen... dan komt het vanzelf wel.. je hebt er nu iig plezier in.. zo kun je het ook bekijken natuurlijk
quote:oh? Vertel.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:14 schreef Cybart het volgende:[..]
ik vrees dat je een stukje overgeslagen hebt?
Dat G_E in de vorige werkelijkheid een gigantische plasser had, en in deze maar een verschrompelde garnaal kun je me toch niet kwalijk nemen.
quote:done
Op zaterdag 10 januari 2004 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Jerruh, kun je de topic titel niet veranderen in "Earl Gay, Lesbo'sbeffen thee en Anaal thee?"
ow, bart: wij hebben een piano thuis, maar daar zijn alle tonen een halfe noot lager ! komt omdat ie zo oud is en de piano zo gestemd is!
.
quote:zal duimen voor je
Op zaterdag 10 januari 2004 00:14 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, ik zal eens kijken ook of ik het morgen nog steeds zo leuk vind
Ik snap van m'n leven niet waarom ik dit universum gecreerd heb als die bagger kan worden gemaakt. Het is toch godsgeklaagd dat ik, de figuur die de meest elementaire personificaties van tijd en ruimte heb bestreden, vernietigd en herschapen, dit soort gedrochten van films kan laten toestaan?
Cosmische krachten die ik in mijn handpalm houd zijn blijkbaar niet opgewassen tegen de ongoddelijke krachten van lame-ass tiener-komedies over liefde en sex.
quote:lol
Op zaterdag 10 januari 2004 00:15 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
oh? Vertel.
Dat G_E in de vorige werkelijkheid een gigantische plasser had, en in deze maar een verschrompelde garnaal kun je me toch niet kwalijk nemen.
nou hier is alles (IN HET ALGEMEEN) toch wel hetzelfde gebleven
quote:haha, dat lijkt me ook irritant eigenlijk
Op zaterdag 10 januari 2004 00:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
done
.
ow, bart: wij hebben een piano thuis, maar daar zijn alle tonen een halfe noot lager
! komt omdat ie zo oud is en de piano zo gestemd is!
.
quote:Mijn nieuwe MSN naam voor morgen.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
Gaybrosius!!!!
!
quote:is er nog iets waarvoor ik voor jou zal duimen?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:18 schreef Leia73 het volgende:[..]
zal duimen voor je
quote:och voor mij is dat niet zo, alleen als ik op een andere piano speel, klinkt het een noot lager
Op zaterdag 10 januari 2004 00:21 schreef Cybart het volgende:[..]
haha, dat lijkt me ook irritant eigenlijk
Damn ik ben de alfa en omega van dit bestaansvlak, waarom heb ik toch die weke emoties geschapen. Ik heb er spijt van dat ik werkelijkheid 568790021 heb laten vervagen, daar was het menselijk ras onderworpen aan een hogere levensvorm.
Waarom, waarom heb ik toch in deze werkelijkheid geen wereld geschapen waar vrije wil niet bestaat? Ik had de mensheid een glanzend exo-skelet moeten geven toen ik de kans had.
quote:neuh.... duim voor mezelf al genoeg
Op zaterdag 10 januari 2004 00:21 schreef Cybart het volgende:[..]
is er nog iets waarvoor ik voor jou zal duimen?
quote:Dat klopt, ergens is het mijn sadistische kant die je dit heeft aangedaan. Ik bedoel je klagen over dat onderdeel van je exomorphologische opmaak in de vorige werkelijkheid was toch ergens wel aangenaam, dus heb ik dat behouden toen ik het universum herschiep.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:20 schreef Cybart het volgende:
lolnou hier is alles (IN HET ALGEMEEN) toch wel hetzelfde gebleven
quote:hrmz
Op zaterdag 10 januari 2004 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, Kugari-Ken, ik hoop maar dat je zelf je eigen posts wel grappig vind..
quote:dus eigenlijk wil je hem overal meeslepen?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
och voor mij is dat niet zo, alleen als ik op een andere piano speel, klinkt het een noot lager
!
quote:En dan zeggen ze dat ik arrogant ben...
Op zaterdag 10 januari 2004 00:26 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Dat klopt, ergens is het mijn sadistische kant die je dit heeft aangedaan. Ik bedoel je klagen over dat onderdeel van je exomorphologische opmaak in de vorige werkelijkheid was toch ergens wel aangenaam, dus heb ik dat behouden toen ik het universum herschiep.
quote:ok, maar je weet me te vinden
Op zaterdag 10 januari 2004 00:22 schreef Leia73 het volgende:[..]
neuh.... duim voor mezelf al genoeg
quote:ach ja
Op zaterdag 10 januari 2004 00:26 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Dat klopt, ergens is het mijn sadistische kant die je dit heeft aangedaan. Ik bedoel je klagen over dat onderdeel van je exomorphologische opmaak in de vorige werkelijkheid was toch ergens wel aangenaam, dus heb ik dat behouden toen ik het universum herschiep.
jij moet ook suiker en melk in je koffie he?
quote:ik hou het in gedachten.... lief aangeboden van je
Op zaterdag 10 januari 2004 00:40 schreef Cybart het volgende:[..]
ok, maar je weet me te vinden
mocht het nodig zijn
hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |