quote:leuk welke map ?
Op zondag 11 januari 2004 12:10 schreef Sambal_HOT het volgende:
alle servers zijn leeg?!?!
THE CORE HONOR SERVER www.enterthecore.com|159ms|69.25.18.8:1716
CSAR
U.S. Army Official E 059|132ms|69.25.18.62:1716
U.S. Army Official W 061|226ms|64.74.136.117:1716
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 11-01-2004 12:16]
quote:Ik ga echt niet met jou verder in discussie over zoiets, daarvoor rijkt het intellect niet ver genoeg en dus zullen we er nooit uitkomen.
Op zondag 11 januari 2004 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
spaties zat maar goed,en ik reageer niet boos oh ja je kan ze wel ff mailen als je wilt hoor heb de e-mails hiero liggen en ik heb niks door een ander laten doen en dat account daar zat alles al op maar dat gebruik ik niet.
Jij bent dus geweldig en super, jij kan alles en wint altijd. Zo, nou blij?
Ik ga ook niet meer reageren op jou en je nutteloze opmerkingen en als je echt vervelend wordt (dmv gerichte opmerkingen oid op wie dan ook) dan mail ik wel ff naar een mod'je. Een ban moet te regelen zijn als ie de posts ff leest.
Ga maar lekker met je vriendjes spelen dus.
grtn.
ontopic:
Waar spelen we nou?? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 11-01-2004 12:15]
en dan net alsof JIJ zo goed ben met je nutteloze opmerkingen en al die shit en waarom doe je nu opeens zo tegen me dan ? bij die clanwar was het anders heel anders!
gewoon omdat ik er uit ben? dan kan je nergen tegen
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:16 schreef GotenSSJ het volgende:
jezus flex ga der om huilen of zo huilebalk dit topic niet alleen voor clanleden dus de modjes kunnen mij het ook niet verbieden of de FA's moeten me bannenen dan net alsof JIJ zo goed ben met je nutteloze opmerkingen en al die shit en waarom doe je nu opeens zo tegen me dan ? bij die clanwar was het anders heel anders!
gewoon omdat ik er uit ben? dan kan je nergen tegen
Nee, dit bedoel ik met dat we er niet uitkomen vanwege het verschil in intellect. No offense.
En ik ben niet tegen je, je hebt het er zelf op gemaakt. Voor elke ONTOPIC post die wij zetten, zet jij een zeer irritante nutteloze opmerking die nergens op slaat.
Nou weet je zelf ook dat op FOK! geldt dat je ontopic moet reageren en mensen die vervelend en dwars zijn worden er gewoon uit gekickt.
Ik denk dat als ik alles vertel aan de mod's dat ze het ermee eens zijn. En kan me niet schelen wie het nou eigenlijk regelt. Maar dan is een ban voor dit topic niet zo moeilijk.
Ik wil het niet, maar als je zo bijdehand blijft dan moeten we wel. Hou nou alsjeblieft maar op en ga lekker buiten ofzo spelen. Of blijf serieus en ontopic.
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 11-01-2004 12:29]
quote:zelf blijf je toch ook offtopic dus zullen ze jou ook wel moeten bannen maar goed ik ga niet meer op jou reageren
Op zondag 11 januari 2004 12:23 schreef Flex82 het volgende:[..]
Nee, dit bedoel ik met dat we er niet uitkomen vanwege het verschil in intellect. No offense.
En ik ben niet tegen je, je hebt het er zelf op gemaakt. Voor elke ONTOPIC post die wij zetten, zet jij een zeer irritante nutteloze opmerking die nergens op slaat.
Nou weet je zelf ook dat op FOK! geldt dat je ontopic moet reageren en mensen die vervelend en dwars zijn worden er gewoon uit gekickt.
Ik denk dat als ik alles vertel aan de mod's dat ze het ermee eens zijn. En kan me niet schelen wie het nou eigenlijk regelt. Maar dan is een ban voor dit topic niet zo moeilijk.
Ik wil het niet, maar als je zo bijdehand blijft dan moeten we wel. Hou nou alsjeblieft maar op en ga lekker buiten ofzo spelen.
quote:Nee, ik probeer het op te lossen, dat is juist heel erg ontopic.
Op zondag 11 januari 2004 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
zelf blijf je toch ook offtopic dus zullen ze jou ook wel moeten bannen maar goed ik ga niet meer op jou reageren
Ennuh
, houden zo, reageer maar niet meer op mij. Maar dan ook echt niet meer doen hé!! ![]()
En sambal, hij zit vol!!!
even ontopic : wie weet wanneer de nieuwe patch uitkomt ?
quote:FLS E 012 niet speel al een kwartier daa...
Op zondag 11 januari 2004 12:35 schreef Sambal_HOT het volgende:
alle servers vallen er steeds uit
quote:Hé! Jij zou niet meer reageren op mij, doe dat dan ook niet!
Op zondag 11 januari 2004 12:32 schreef GotenSSJ het volgende:
en als dreigen met een ban het enige is wat je kan.... zielepoot
En sambal, waar ben je nou? Ga ik op de server, ga jij weg!
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:32 schreef GotenSSJ het volgende:
even ontopic : wie weet wanneer de nieuwe patch uitkomt ?
quote:mij niets bekend van nieuwe patch, maar interessant om even research voor te gaan plegen
Op zondag 11 januari 2004 12:38 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
quote:ja omdat de servers er veel uitleggen zal er wel een nieuwe patch komen ik had iets gehoord van eind januari
Op zondag 11 januari 2004 12:49 schreef Fronsertje het volgende:[..]
mij niets bekend van nieuwe patch, maar interessant om even research voor te gaan plegen
quote:server park word ook geupdate en ligt er dus gedeeltelijk uit, ik zit me toch te vervelen op het werk, ga wel ff snorren naar info
Op zondag 11 januari 2004 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ja omdat de servers er veel uitleggen zal er wel een nieuwe patch komen ik had iets gehoord van eind januari
quote:okidoki
Op zondag 11 januari 2004 12:54 schreef Fronsertje het volgende:[..]
server park word ook geupdate en ligt er dus gedeeltelijk uit, ik zit me toch te vervelen op het werk, ga wel ff snorren naar info
quote:easy money
Op zondag 11 januari 2004 12:54 schreef Fronsertje het volgende:[..]
server park word ook geupdate en ligt er dus gedeeltelijk uit, ik zit me toch te vervelen op het werk, ga wel ff snorren naar info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |