quote:doet die kerel van kutmarokkanen ook
Op vrijdag 9 januari 2004 20:56 schreef cohen het volgende:
er is een groep uit Amsterdam die zich NAG (Nieuwe Allochtone Generatie) noemt...ze hebben een nummer gemaakt dat "k*nker joden" heet.
met teksten als : "joden we moeten ze doden" en nog meer van dit soort belachelijke teksten, rappen ze.
ik vind dat deze jongens eens goed gestraft moeten worden.
ze sporen anderen aan om de joden te haten.
quote:Bron ?
Op vrijdag 9 januari 2004 20:56 schreef cohen het volgende:
er is een groep uit Amsterdam die zich NAG (Nieuwe Allochtone Generatie) noemt...ze hebben een nummer gemaakt dat "k*nker joden" heet.
met teksten als : "joden we moeten ze doden" en nog meer van dit soort belachelijke teksten, rappen ze.
ik vind dat deze jongens eens goed gestraft moeten worden.
ze sporen anderen aan om de joden te haten.
quote:het is toch belachelijk dat dit toegelaten wordt in nederland????
Op vrijdag 9 januari 2004 20:57 schreef XxxPimxxX het volgende:
Dit hoort iig niet in 'Muziek' thuis.Dan mensen dit kunnen opschrijven in inzingen
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:58 schreef NullPointer het volgende:
neuh de joden doen al genoeg dingen waarvoor ze worden gehaat, denk niet dat dit nummer zoveel invloed heeft, tis meer een bevestiging enzow.
quote:ik zag het net op tv. en ik heb net het nummer bij Kazaa gedownload....het is echt niet te geloven wat die gasten rappen
Op vrijdag 9 januari 2004 20:57 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
Bron ?
edit: typo
quote:Hoop dat je een grote parking voor de deur heb.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:01 schreef boyv het volgende:
Ik had laatst ruzie met iemand die stoer stond te doen over dat ie bij NAG zat ofzoTrieste figuren zijn dat, binnenkort word ik ook bezocht door 20 auto vertelde hij mij
Fuck Def Rhymz moet je halen dat is pas kwaliteit! Met de geweldige zin:
Je voelt je kut, lekker voor jou
Ik voel me goed, lekker voor jou.
Dat verzin je niet zomaar hoor
Allochtoon en joden doden... en dat constant in een erg saai ritme
quote:Idd. NAG is een kleine groepje jongeren. Dan zou ik me eerder druk gaan maken om de volwassen voetbalsupporters die elkaar wekelijks vanalles toewensen waarbij dit nummer nog een Kinderen voor Kinderen nummer is.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:59 schreef Maleh het volgende:een grote orgie? T'is een meningsuiting en tja, shit happens. valt weinig tegen te doen..
Overigens is dat nummer niet echt nieuw. Maar al wat ouder: NAG: Rap uit Allah's onderbuik ?
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 09-01-2004 21:05]
quote:.. en ze kunnen niks
Op vrijdag 9 januari 2004 21:04 schreef thaWarhead het volgende:
Die gasten hebben geen skills.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd. NAG is een kleine groepje jongeren. Dan zou ik me eerder druk gaan maken om de volwassen voetbalsupporters die elkaar wekelijks vanalles toewensen waarbij dit nummer nog een Kinderen voor Kinderen nummer is.
quote:
Dan zou ik me eerder druk gaan maken om de volwassen voetbalsupporters die elkaar wekelijks vanalles toewensen waarbij dit nummer nog een Kinderen voor Kinderen nummer is.
quote:nee en hun teksten zijn niet wack, geen rauwe shit dus...
Op vrijdag 9 januari 2004 21:04 schreef thaWarhead het volgende:
Die gasten hebben geen skills.
quote:Dit is geen meningsuiting meer
Op vrijdag 9 januari 2004 20:59 schreef Maleh het volgende:
T'is een meningsuiting en tja, shit happens. valt weinig tegen te doen..
Verder is het diep tragisch inderdaad. Ik vind het overigens wel goed dat de schrijver van het nummer op TV heeft gezegd dat hij er spijt van heeft en wil praten met Ronnie Naftaniel van het CIDI.
Nu hopen dat zijn spijtbetuiging een hoop mensen bereikt. Minstens net zoveel als het nummer zelf heeft bereikt. Ik vind dat mensen best mogen nadenken voor ze zoiets schrijven, volgens mij heeft deze jongen geen flauw idee wat hij eigenlijk zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |