Iemand die er meer informatie over heeft?
quote:alweer?
Op vrijdag 9 januari 2004 20:55 schreef Johnnn het volgende:
Er lijkt een grote vertraging (geweest) te zijn tussen Roermond en Weert wegens een zelfmoordgeval...Iemand die er meer informatie over heeft?
quote:Waarom zou je er meer informatie over willen hebben? Dit komt meer dan dagelijks voor.
Er lijkt een grote vertraging (geweest) te zijn tussen Roermond en Weert wegens een zelfmoordgeval...Iemand die er meer informatie over heeft?
In hoeveel stukken die persoon is? Hoe hard de impact was? Of die meteen dood was? Of de conducteur een psychisch wrak is?
Wat is er in godsnaam zo leuk aan zoiets dat je "meer informatie" wilt?
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:57 schreef calvobbes het volgende:
Wat voor een informatie wil je dan nog meer weten?In hoeveel stukken die persoon is? Hoe hard de impact was? Of die meteen dood was? Of de conducteur een psychisch wrak is?
quote:Nee, z'n eerste keer.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:56 schreef Viking84 het volgende:alweer?
quote:ik weet wel van Eindhoven naar Weert, rond 14.10. ik zat in die trein. hij is gewoon naar weert gereden, dus zelfmoord zal het niet geweest zijn. maar van Roermond naar Weert weet ik nix.
quote:En de laastste. Als ie het goed heeft gedaan.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:58 schreef Furby het volgende:[..]
Nee, z'n eerste keer.
quote:Ik vraag me elke keer weer af waarom jij nog niet in de crew zit.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:57 schreef calvobbes het volgende:
Wat voor een informatie wil je dan nog meer weten?In hoeveel stukken die persoon is? Hoe hard de impact was? Of die meteen dood was? Of de conducteur een psychisch wrak is?
quote:Omdat ik te direct ben en m'n bek niet dicht kan houden als ik mensen domme dingen zie posten
Op vrijdag 9 januari 2004 20:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:Ik vraag me elke keer weer af waarom jij nog niet in de crew zit.
Maarja, 't zal wel
quote:Zo leuk is het allemaal anders niet.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
Nou. Wat een nieuws daar in Weert zeg. Daar gebeurt normaal gesproken zeker niet zoveel of wel?
quote:Inderdaad. Ik vind het een zieke hobby.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Zo leuk is het allemaal anders niet.
De auto is een kilometer of wat meegesleurd en de bestuurder was op slag dood.
Aangezien er van de auto 1 blok verwrongen staal over was hebben brandweerlui het lijk in stukken uit de auto kunnen halen.
Ik kan dadelijk wel kijken of ik wat foto's kan scoren.
Zo genoeg
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:48 schreef Lithion het volgende:
Wordt er iemand gemist in R&P?
quote:
Op 10 januari 2004 schreef iemand in Hoe voel je je nu? Deeltje 189! het volgende:
Ik voel me doodgereden door een trein..
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:21 schreef LoggedIn het volgende:
gebeurd veel in Weert de laatste tijd... vraag me af wie het was* LoggedIn wil meer weten
quote:Wat dan?
Op zaterdag 10 januari 2004 01:24 schreef Oversight het volgende:![]()
![]()
hier had ik iets willen posten,
maar ik zal t maar niet doen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |