abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16171371
Nou, sommigen kijken echt niet goed nee, anderen weer heel aandachtig ook!
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Jawel hoor, er is mij zelfs een keer gevraagd om mijn OV uit mijn portemonnee te halen zodat ze hem kon controleren Er was natuurlijk niets mee mis
Ook al wel eens gehad ja!
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:48:39 #27
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_16321126
Normaal gesproken heb ik een maandabonnement (werk - huis vv), maar die was verlopen en ik had nog geen tijd gehad om een nieuwe te kopen (en er eigenlijk ook nog niet bij stil gestaan die dag).

Dus conducteur komt en het schiet me ineens te binnen. Dus ik denk "ik waag het erop", pak mijn "oude" abonnement en laat hem zien. Was gewoon goed, hij zei er niets van.

Conclusie: nee, ze controleren niet altijd even goed.

Smell the flowers while you can....
pi_16321229
Ik had laatst OV van mijn broertje (tweeling )geleend, lekker gratis reizen dacht ik. Heen en weer naar huis, wil ik gaan werken en mijn brommer halen komt de condocteur erachter dat die van 2003 was. Had mijn broertje gewoon de verkeerde gegeven

En dan nog een kaartje van 2 zones kopen voor 2,40 terwijl ik een strippenkaart bij me had.

Weer een andere keer bij het instappen van de tram, zegt mijn vriend, geef eens even die OV-kaart. Loopt ie door, geeft ie hem terug laat ik hem zien. Ze letten echt niet goed op, en terugroepen terwijl het overduidelijk is dat iemand fraudeert/niet stempelt/OV-kaartjes doorgeeft hebben ze gewoon geen zin in

vrijdag 16 januari 2004 @ 18:56:54 #29
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16321283
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')