Vanmiddag kwam de conducteur er aan en ik zat bij viper-x in de trein. Dus ik zeg tegen viper-x:
Let op, ik doe mijn ID-kaart (oud model) in mijn portomonee in het vakje van mijn OV en stop de OV weg, kijken of de conducteur het ziet.
Dus zo gezegd zo gedaan, conducteur komt bij ons: plaatsbewijzen a.u.b.
Ik klap mijn portomonee open, laat op nog geen meter afstand mijn ID-kaart zien en klap de portomonee na 3 seconden weer dicht.. en hij liep gewoon verder
Mijn OV is Roze/paars en mijn ID is geen/groen.
Volgens mij is zwart rijden niet meer zo moeilijk tegenwoordig
Zijn er mensen die vaker blinde conducteurs zijn tegengekomen?
Ik kon mijn lach haast niet inhouden *proest*
Sommigen letten dus nog wel op
quote:Idd had ik laatst ook.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:57 schreef Wolve000 het volgende:
Toen ik eergisteren per ongeluk mijn OV van '03 pakte ipv m'n nieuwe vroeg de conducteur me wel "weet je dat wel zeker?"Sommigen letten dus nog wel op
BloodRayne >> De Lul..
Ze letten wel degelijk op..
Ik had een keer een stukje papier voor m'n OV zitten (onbewust) en liet em toen zien. De conductrice werd toen echt pissig omdat ze dacht dat ik de boel aan het oplichten was en wilde direct m'n OV in haar handen hebben.
Ik reis elke dag braaf naar Utrecht Centraal vanuit Woerden en ik was dus een keer portemennee vergeten. Uiteraard was er die dag controle.
Ik loop direct op die condecteur af en zeg, meneer sorry ik ben mijn portemennee vergeten waarin mijn abonnement zit. Die gast werd me toch een partijtje boos. Hij zegt ja jongen, je had me kunnen opzoeken op het station. Toen zei ik, dan werd ik de trein toch niet ingelaten en ik heb repetitieweek(was echt zo). Zegt die zo'n grote mond geef je maar tegen je moeder
Moest ik de trein uit
Ik zei nog meneer dit kunt u niet maken ik heb repetitie week
En het ergste is nog dat die KUT medepassagiers die ook vonden dat het onterecht was dit zeiden: Ja jongen, je hebt gelijk maar ik wil op tijd op mijn werk zijn dus ga die trein maar uit
Nou in godsnaam ga ik er dus op Vleuten Centraal uit. Loopt die conducteur nog achter me aan(het was zon kut jonkie van 20 die net zo breed was als een sumoworstelaar) van, ja je vriendjes hou je maar voor de gek enz... Zeg ik zo ja jij bent zeker gefrustreerd over je baantje ofzo loser... En hij rijdt weg met de trein
Vervolgens te laat voor repetitie week
Repetitie moeten inhalen
Maarja, ik had geen schuld, want die trein hoorde te vertrekken om 12.00.
quote:Dat moet zeker een kutdag geweest zijn
Op zondag 11 januari 2004 11:01 schreef Je_moedah het volgende:
ConducteursIk reis elke dag braaf naar Utrecht Centraal vanuit Woerden en ik was dus een keer portemennee vergeten. Uiteraard was er die dag controle.
Ik loop direct op die condecteur af en zeg, meneer sorry ik ben mijn portemennee vergeten waarin mijn abonnement zit. Die gast werd me toch een partijtje boos. Hij zegt ja jongen, je had me kunnen opzoeken op het station. Toen zei ik, dan werd ik de trein toch niet ingelaten en ik heb repetitieweek(was echt zo). Zegt die zo'n grote mond geef je maar tegen je moeder
Moest ik de trein uit
Ik zei nog meneer dit kunt u niet maken ik heb repetitie week
En het ergste is nog dat die KUT medepassagiers die ook vonden dat het onterecht was dit zeiden: Ja jongen, je hebt gelijk maar ik wil op tijd op mijn werk zijn dus ga die trein maar uit
Nou in godsnaam ga ik er dus op Vleuten Centraal uit. Loopt die conducteur nog achter me aan(het was zon kut jonkie van 20 die net zo breed was als een sumoworstelaar) van, ja je vriendjes hou je maar voor de gek enz... Zeg ik zo ja jij bent zeker gefrustreerd over je baantje ofzo loser... En hij rijdt weg met de trein
Vervolgens te laat voor repetitie week
Repetitie moeten inhalen
quote:Dat heb ik in 3 jaar tijd 1 keer gehad. Ik heb mijn OV altijd achter een zwartig gaasje zitten en niemand doet er moeilijk over.
Op zaterdag 10 januari 2004 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Jawel hoor, er is mij zelfs een keer gevraagd om mijn OV uit mijn portemonnee te halen zodat ze hem kon controlerenEr was natuurlijk niets mee mis
quote:Ik heb het nog een keer veel erger gehad. Was op een zaterdag wezen stappen en OV mee genomen, vergeten terug te stappen in mijn portemonnee (wist ik nog niet). Ik naar school heen en terug met de bus, niks aan de hand.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:51 schreef logisnack het volgende:
Heb je dat ook weleens, dat je het idee heeft dat de conducteur nauwelijks naar je kaartje/OV-kaart kijkt?
Ik heb dat regelmatig.Vanmiddag kwam de conducteur er aan en ik zat bij viper-x in de trein. Dus ik zeg tegen viper-x:
Let op, ik doe mijn ID-kaart (oud model) in mijn portomonee in het vakje van mijn OV en stop de OV weg, kijken of de conducteur het ziet.
Dus zo gezegd zo gedaan, conducteur komt bij ons: plaatsbewijzen a.u.b.Ik klap mijn portomonee open, laat op nog geen meter afstand mijn ID-kaart zien en klap de portomonee na 3 seconden weer dicht.. en hij liep gewoon verder
![]()
![]()
Mijn OV is Roze/paars en mijn ID is geen/groen.
Volgens mij is zwart rijden niet meer zo moeilijk tegenwoordigZijn er mensen die vaker blinde conducteurs zijn tegengekomen?
Ik kon mijn lach haast niet inhouden *proest*
quote:
Op zondag 11 januari 2004 11:01 schreef Je_moedah het volgende:
Vleuten Centraal
edit:
owja toch wel 1 keertje, toen controleerden ze elke persoon met z'n 3en
quote:Ook al wel eens gehad ja!
Op zaterdag 10 januari 2004 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Jawel hoor, er is mij zelfs een keer gevraagd om mijn OV uit mijn portemonnee te halen zodat ze hem kon controlerenEr was natuurlijk niets mee mis
Dus conducteur komt en het schiet me ineens te binnen. Dus ik denk "ik waag het erop", pak mijn "oude" abonnement en laat hem zien. Was gewoon goed, hij zei er niets van.
Conclusie: nee, ze controleren niet altijd even goed.
En dan nog een kaartje van 2 zones kopen voor 2,40 terwijl ik een strippenkaart bij me had.
Weer een andere keer bij het instappen van de tram, zegt mijn vriend, geef eens even die OV-kaart. Loopt ie door, geeft ie hem terug laat ik hem zien. Ze letten echt niet goed op, en terugroepen terwijl het overduidelijk is dat iemand fraudeert/niet stempelt/OV-kaartjes doorgeeft hebben ze gewoon geen zin in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |