quote:Van ruilen komt huilen zegt men wel. Ik ben diegene die huild op ut moment. Ik heb mijn auto geruild voor een incomplete auto. Ik had niet gerekend dat er zoveel onderdelen mistte. Heb de auto met mijn volle 100% gezien alleen heb ik een paar dingen over het hoofd gezien. Ben nu aan het wachten op een stickpack houder voor mijn Sprintje (moet overkomen met de boot uit Engeland). Heb ff voor 50 euro aan onderdelen donderdag gekocht en dat was al met 20% korting
Op zaterdag 17 januari 2004 22:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
hoe hard rijden ze
Met de Speedgems 16x2 gok ik op een 60km/h met de juiste vertanding that is.
quote:Loudje is rijk bedeeld
Op zaterdag 17 januari 2004 22:32 schreef Loudje het volgende:[..]
Neh
Ik wil eerst een wheelie bar en dan de volgende onderdelen:
Nova Race Pro Head For Ofna Picco .26 Outlaw
Nova HPI Savage Adjustable Positions Shock Towers
SavCentral Titanium Complete Tie Rod Set
A2-70 & A4-80 Stainless Steel Screws
Center Skid plate
quote:Waarom kopen jullie alles toch in Nederland? Kost veels te veel man
Op zaterdag 17 januari 2004 22:41 schreef pwnd het volgende:Van ruilen komt huilen zegt men wel. Ik ben diegene die huild op ut moment. Ik heb mijn auto geruild voor een incomplete auto. Ik had niet gerekend dat er zoveel onderdelen mistte. Heb de auto met mijn volle 100% gezien alleen heb ik een paar dingen over het hoofd gezien. Ben nu aan het wachten op een stickpack houder voor mijn Sprintje (moet overkomen met de boot uit Engeland). Heb ff voor 50 euro aan onderdelen donderdag gekocht en dat was al met 20% korting.
Ik voel me dus aardig in mijn arie genaaid (heb er wel van geleerd).Met de Speedgems 16x2 gok ik op een 60km/h met de juiste vertanding that is.
quote:Niet echt
Loudje is rijk bedeeldhehe
quote:En waar bestel je dat dan als ik het vragen mag.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:46 schreef Loudje het volgende:[..]
Waarom kopen jullie alles toch in Nederland? Kost veels te veel man
Bestel het lekker in de VS, de dollar staat gunstig nu, daarom is het nu een stuk goedkoper! Ik heb zowat alles in de VS gekocht, behalve de auto's zelf natuurlijk ivm garantie. Mijn nieuwe picco motortje heb ik wel in nederland gekocht
[..]Niet echt
Maar hobby is hobby en tjah daar geef je nou eenmaal veel geld aan uit haha
quote:Ik bestel het bij verschillende sites bijv:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:04 schreef I_PANDA_I het volgende:En waar bestel je dat dan als ik het vragen mag.
En hoe zit het met invoerrechten/belasting?
http://www.towerhobbies.com
http://www.meganitro.com
http://store.savagess.com
http://www.rcmart.com
Invoer rechten en belasting is bij elkaar meestal 25% van het totale aankoop bedrag + verzend kosten. Maar dat hoef je niet altijd te hebben.
quote:Misschien is een overstap naar offroad wat?
Op zaterdag 17 januari 2004 23:08 schreef blieblie het volgende:
Ik heb zelf een Tamiya TL01 met zowat alle mogelijk hop-ups (plus een 11 turns motortje) .
Tijdje geleden wilde ik overstappen op een HPI sprint, maar ik rij nu zo weinig met mijn auto dat het me weggegooid geld lijkt.
quote:Ik woon midden in Eindhoven. Al moet ik zeggen dat mijn TL01tje het wel moeilijk had opt grind
Op zaterdag 17 januari 2004 23:09 schreef Loudje het volgende:[..]
Misschien is een overstap naar offroad wat?
Geloof me, dat is veel leuker
quote:Die van mij? zeker wel
Op zaterdag 17 januari 2004 23:11 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik woon midden in Eindhoven. Al moet ik zeggen dat mijn TL01tje het wel moeilijk had opt grind
.
Kan je met die monster truck van je gewoon over grind raggen??
quote:Met een elektro monstertruck of off-road kun je ook wel flink baggeren, zeker met een weinig gewikkeld motortje
Op zaterdag 17 januari 2004 23:11 schreef Loudje het volgende:[..]
Die van mij? zeker wel
Maar die van mij is nitro he niet electro. Er zijn wel nitro MT's
Dan is de Emaxx een aanrader, als je em dan ook nog brushless doet is hij mega
quote:yep, als je in de VS besteld zijn ze veel goedkoper maar dan zit je met garantie
Op zaterdag 17 januari 2004 23:17 schreef blieblie het volgende:
Die dingen zijn alleen een beetje 600 euro... de leukere nitro monster trucks.
quote:Maar aangezien het ongeveer ruim honderd euro scheeld, kun je dat risico misschien wel nemen. Hoe groot is de kans dat er iets verkeerd is gegaan in de fabriek. Is anders heb je altijd nog 100 euro over om het eventueel te repareren. Of zie ik dat nou fout?
Op zaterdag 17 januari 2004 23:18 schreef Loudje het volgende:[..]
yep, als je in de VS besteld zijn ze veel goedkoper maar dan zit je met garantie
quote:Keb het geprobeerd met een licht aangepaste versie van die TL01
Op zaterdag 17 januari 2004 23:22 schreef I_PANDA_I het volgende:
Off-road is goed.
Grind is no problemLekker met mn 3,5cc Buggy het grind laten rondvliegen
.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:25 schreef blieblie het volgende:[..]
Keb het geprobeerd met een licht aangepaste versie van die TL01
.
Na 2 minuten was de helft van de wielophanging links voor kwijt.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:31 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
,..... k kan het zelf of straat. Rondjes draaien @ vol gas, vinden mijn banden alleen niet zo leuk
Ik heb nog wel een glad gereden off-road setje, geen grip meer over. Als je op een weg van losse stenen een bochtje maakt op redelijke snelheid glijd ie al weg,... veel te gevaarlijk om me te rijden, voordat je het weet sta je tegen een boom.
Maar nog wel leuk om een Xtje mee te showen.
quote:ik wil eigenlijk nog een keer deze body met lampjes uitrusten:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:38 schreef I_PANDA_I het volgende:
Kan wel, maar k vind het zowieso zonden van de banden. Ook met gewone banden slijten ze snel. En het kost allemaal zoveel,.....
* w8 nog steeds op startbox,...... 125 euro :S *Ik heb nog wel een glad gereden off-road setje, geen grip meer over. Als je op een weg van losse stenen een bochtje maakt op redelijke snelheid glijd ie al weg,... veel te gevaarlijk om me te rijden, voordat je het weet sta je tegen een boom.
Maar nog wel leuk om een Xtje mee te showen.
met deze banden deronder:
Maar jaaaa.... eerst zien of ik er nog ooit mee rij .
Beter is het iets leuks.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:11 schreef ook_gek het volgende:
echt stoer dit alles.
Ik heb me ex baas een mailtje gestuurd met de vraag om foto,s en meer infoBeter is het iets leuks.
ook_gek, geloof me zodra je er aan begint ben je hooked
quote:*kuch*SPAM*kuch*
Op zondag 18 januari 2004 00:40 schreef Loudje het volgende:
He jongens, meldt jullie even aan op het forum van http://www.rc-racingcars.comDaar kunnen jullie nog veel meer informatie krijgen
Bovendien is het een gezellige boel
Edit - ben jij Mod daar? of is dat toeval?
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 18-01-2004 01:03]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |