2WD VERBRANDINGSMOTOR K&K
Producteigenschappen:
Uitvoering chassis voor 2-wielaandrijving met ingebouwde RC-installatie
2WD VERBRANDINGSMOTOR K&K
Artikelnr.: 223163 - 8B
209,00 EUR
productomschrijving:
Met een voorgemonteerd chassis in schaal 1:10, al dan niet met ingebouwde 40 MHz RC-afstandsbediening, heeft u de juiste beslissinggenomen. Want de ingebouwde krachtige 2,5 cm3 X-Race motor (gefabriceerd door Force Engine) met kabelstarter zorgt in elk geval voor DTM-achtige topsnelheid. En met de achterwielaandrijving van het chassis voor 2-wielaandrijving brengt u ultieme actie op de racebaan. Stel uw talent als professionele coureur op de proef en bied de toeschouwers de absolute motorshow. Alle door ons aangeboden carrosserieën in schaal 1:10 (190 mm breed) - van de DTM-auto tot de racetruck - kunt u trouwens gebruiken om uw eigendroomauto samen te stellen.
Technische details: Oliegevulde schokdemper van aluminium · Stalen remschijven · Afstelbare bodemspeling · Zeskantige 12 mm velgmeenemer · Stabilisator aan voor- en achterkant · 14-voudig(2WD), 19-voudig(4WD) voorzien van kogellagers · Met uitlaat en resonantiepijp · Stof- en spatwaterdichte RC-box · 75 ml tank · Rijklaar vastgeplakte banden · Chassis met verzonken schroeven en uitsparingen.
Technische spec.: Afm. (lxb) 398 x187 mm · Spoorbreedte 164 mm · Wielstand 260 mm.
Omvang levering: Voorgemonteerd chassis, incl. ingebouwde motor met kabelstarter · Versnellingsbak met kogellagers · Luchtfilter · Uitlaat en resonantiepijp · 5-spakige velgen · Profielbanden · Uitgebreide handleiding (Duitstalig) voor afwerking en met overzicht van reserve-onderdelen. Voor de RC-installatie en ontvangbox hebt u nog 12 penlitebatterijen nodig.
· 2 WD
2,5 cm3 X-race motor
Aluminium resonantiepijp
3-delige koppeling met kogellagers
Stijf chassis met dubbele bedekking
Aluminium fusee
Aluminium olieguvulde schokdempers met afstelveer
Rijklaar vastgeplakte banden
RC-box (spatwater- en stofdicht
Stbilisator
· 4 WD
Permanente vierwielaandrijving
100 ml tank
Aluminium chassis met uitsparing en verzonken schroeven
Stalen remblok met bekleding
· Chassis met 2,5 cm3 X-Race motor
· Voertuig volledig voorzien van kogellagers
Tweeversnellingsbak
Cardanas
Bovenste chassis plaat
Stabilisator
*of is dit SPAM?*
quote:Zolang je de site niet noemt niet, maar ik vraag er nu om, dus dan ook niet meer.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:26 schreef I_PANDA_I het volgende:
**Verhaal**
Welke site is dat? Dat Truck gedeelte spreekt mij wel aan (vind ik nog leuker als een TVR)
Ik kan hem helaas niet ineens door linken naar modelbouw, dus dat zul je zelf even uit moeten zoeken,......
En passen alle kappen er op? Dat is allemaal standaart toch?
quote:Veel keus hebben ze daar niet.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:32 schreef I_PANDA_I het volgende:
SPAM:
www.conrad.nlIk kan hem helaas niet ineens door linken naar modelbouw, dus dat zul je zelf even uit moeten zoeken,......
Heeft iemand een site meet heel veel informatie, over alle verschillende nitro wagens (straat, off-road ralley, enz), en waar in te gebruiken, kan je er ook een vrachtauto omheen bouwen enz (vooral dat laatste vind ik er interessant)
Verder staat hier dezelfde auto, alleen dan 4WD en 2 versnellingsbak voor 259, zonder R/C. En wat losse tunings onderdelen, maar wel minder als een bekend merk.
Kijk maar eens wat rond op de eerder genoemde website, daar staat ook alles.
*gaat nu weg, komt vanaaf pas trug*
quote:http://www.pkracing.nl heeft heel veel informatie
Op zaterdag 17 januari 2004 16:36 schreef PeuRac het volgende:[..]
Veel keus hebben ze daar niet.
Heeft iemand een site meet heel veel informatie, over alle verschillende nitro wagens (straat, off-road ralley, enz), en waar in te gebruiken, kan je er ook een vrachtauto omheen bouwen enz (vooral dat laatste vind ik er interessant)
Wat wil je nog meer weten?
quote:conrad is opzich niet duur... maar zelf ga ik liever naar dordrecht die hebben een heel ruim assortiment
Op zaterdag 17 januari 2004 16:32 schreef I_PANDA_I het volgende:
SPAM:
www.conrad.nlIk kan hem helaas niet ineens door linken naar modelbouw, dus dat zul je zelf even uit moeten zoeken,......
quote:Ik denk dat ik op deze site nog wel ff aan t rond kijken ben
Op zaterdag 17 januari 2004 16:42 schreef Loudje het volgende:[..]
http://www.pkracing.nl heeft heel veel informatie
quote:Wat vind jij van zo een goedkoop autodingetje om mee te beginnen?
Op zaterdag 17 januari 2004 16:42 schreef Loudje het volgende:[..]
http://www.pkracing.nl heeft heel veel informatie
quote:Persoonlijke mening? Koop niks bij conrad als je geen ervaring hebt.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wat vind jij van zo een goedkoop autodingetje om mee te beginnen?
Als je een beginners auto wilt, koop dan een Protech, Tamiya of een Carson. Wil je iets meer kwaliteit koop dan een HPI.
Als je al naar een RC winkel gaat, laat je dan gewoon goed informeren, en vertel ze dat je een beginner bent en veel uitleg hebt. Bij een goede RC zaak nemen ze dan ook de tijd voor je.
Ga in iedergeval nooit naar de winkel Quartel.
Ik heb erg goede ervaringen met PKRacing in dordrecht, 2BrothersRC in Bussum en Intermodelbouw in Veenendaal
Kijk gerust even rond op de site van PKRacing, daar staat erg veel informatie op
Ik zelf kan je niet zomaar een auto adviseren, want iedereen is anders en zijn/haar smaak ook Bovendien zijn er zo verschrikkelijk veel soorten autos
Zeg me wat je ongeveer wilt en ik zal eens voor je kijken op de PKRacing site
quote:http://www.rc-racingscars.com is een iets kleiner forum maar wel alleen op autos gericht
Op zaterdag 17 januari 2004 17:19 schreef idiotforaliving het volgende:
als je veel info wilt kun je ook ff kijken op www.modelbouwforum.nl, daar heb ik zelf ook heel veel aan gehad(wel voor een andere tak, maar toch)
Want ik heb even gekeken, en dit kan ik dus niet betalen.
quote:Ik ken het, het is een dure hobby
Op zaterdag 17 januari 2004 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik stik nu in de informatie, echt gaaf man, alleen nu eerst ff de staatsloterij winnenWant ik heb even gekeken, en dit kan ik dus niet
betalen.
quote:Dat is dus de reden dat ik met een goedkope auto wil beginnen. Ik vraag zo dra het kan effe welk merk auto die ex baas van me heeft. Met wat info. Laat ik het hier wel keuren.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:31 schreef Loudje het volgende:[..]
Ik ken het, het is een dure hobby
quote:Heel slim,
Op zaterdag 17 januari 2004 18:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat is dus de reden dat ik met een goedkope auto wil beginnen. Ik vraag zo dra het kan effe welk merk auto die ex baas van me heeft. Met wat info. Laat ik het hier wel keuren.
quote:Die Savage
Op zaterdag 17 januari 2004 16:15 schreef Loudje het volgende:
Oohh eindelijk weer een R/C topic op Fok!Dan moet ik ook maar weer even he?
Ik heb zelf 3 auto's in mijn bezit, een T2M RX10, een HPI RS4 3SS en een HPI Savage
Ik sleutel en verbouw er onderhand ook meer aan dan dat ik er echt mee rijdt, ik beleef er erg veel plezier aan
![]()
Ik ben zelf Moderator op het forum van Dutch RCMT, dat is een nederlandse monstertruck/offroad club die probeert eens per maand ergens in nederland een meeting te organiseren, voor meer info kijk op: http://www.rc-racingcars.com
En dan nu wat fototjes van mijn wagens
HPI Savage (Mijn trots)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]HPI RS4 3SS
[afbeelding]T2M Pruts
[afbeelding]Het verschil in grootte
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Wat vind jij een fatsoenlijke zenderset?
Op zaterdag 17 januari 2004 22:09 schreef daNpy het volgende:
Koop ook altijd een fatsoenlijke zenderset!
Het kost in het begin wel wat, maar dan heb je er ook heel lang plezier van!
quote:WoW... die is mooi.
Op zaterdag 17 januari 2004 14:59 schreef Fury_of_Elves het volgende:
HPI racing maakt een TVR kap. (zie image hieronder, van de HPI site.)Erg goed trouwens die Diablo met Calvin & Hobbes theme
![]()
quote:Eentje die de functies heft die je wil, en evt uitbreidingen.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:[..]
Wat vind jij een fatsoenlijke zenderset?
Ik heb namelijk een Protech Skystar gekocht en moet alleen nog de zenderset kopen om hem vliegklaar te maken.
Hetzelfde met auto's, je hebt zelfs zenders met "ABS", die rondetijden bijhoudt en je max snelheid, wat je ook wil, daar betaal je dan natuurlijk wel voor.
quote:hoe hard rijden ze
Op vrijdag 9 januari 2004 19:17 schreef pwnd het volgende:
Ikzelf was tot vandaag in het bezit van een Tamiya TA03R Nissan Skyline [afbeelding]Volgende week ben ik hopelijk in het bezit van een HPI Sprint GTi [afbeelding]
met de volgende onderdelen:Team Trinity Speedgems 16x2 motor
Novak Hyperfet 610 HRV regelaar
volledig gekogellagerd
2x 2400mAH en 1x 1700mAH accuMet wat voor R/C auto rijd jij rond (specs en foto toevoegen)?
Aub geen Nikko modellen vermelden alleen profesioneel spul.
quote:Neh
Op zaterdag 17 januari 2004 22:07 schreef pwnd het volgende:Die Savage. Volgende hop up voor je Savage zijn zeker HPI Dirt Bonz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |