abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16343285
omdat het ik de site niet kon linken,.. maar even zo gedaan,....:

2WD VERBRANDINGSMOTOR K&K
Producteigenschappen:

Uitvoering chassis voor 2-wielaandrijving met ingebouwde RC-installatie
2WD VERBRANDINGSMOTOR K&K

Artikelnr.: 223163 - 8B
209,00 EUR

productomschrijving:

Met een voorgemonteerd chassis in schaal 1:10, al dan niet met ingebouwde 40 MHz RC-afstandsbediening, heeft u de juiste beslissinggenomen. Want de ingebouwde krachtige 2,5 cm3 X-Race motor (gefabriceerd door Force Engine) met kabelstarter zorgt in elk geval voor DTM-achtige topsnelheid. En met de achterwielaandrijving van het chassis voor 2-wielaandrijving brengt u ultieme actie op de racebaan. Stel uw talent als professionele coureur op de proef en bied de toeschouwers de absolute motorshow. Alle door ons aangeboden carrosserieën in schaal 1:10 (190 mm breed) - van de DTM-auto tot de racetruck - kunt u trouwens gebruiken om uw eigendroomauto samen te stellen.
Technische details: Oliegevulde schokdemper van aluminium · Stalen remschijven · Afstelbare bodemspeling · Zeskantige 12 mm velgmeenemer · Stabilisator aan voor- en achterkant · 14-voudig(2WD), 19-voudig(4WD) voorzien van kogellagers · Met uitlaat en resonantiepijp · Stof- en spatwaterdichte RC-box · 75 ml tank · Rijklaar vastgeplakte banden · Chassis met verzonken schroeven en uitsparingen.
Technische spec.: Afm. (lxb) 398 x187 mm · Spoorbreedte 164 mm · Wielstand 260 mm.
Omvang levering: Voorgemonteerd chassis, incl. ingebouwde motor met kabelstarter · Versnellingsbak met kogellagers · Luchtfilter · Uitlaat en resonantiepijp · 5-spakige velgen · Profielbanden · Uitgebreide handleiding (Duitstalig) voor afwerking en met overzicht van reserve-onderdelen. Voor de RC-installatie en ontvangbox hebt u nog 12 penlitebatterijen nodig.

· 2 WD
2,5 cm3 X-race motor
Aluminium resonantiepijp
3-delige koppeling met kogellagers
Stijf chassis met dubbele bedekking
Aluminium fusee
Aluminium olieguvulde schokdempers met afstelveer
Rijklaar vastgeplakte banden
RC-box (spatwater- en stofdicht
Stbilisator
· 4 WD
Permanente vierwielaandrijving
100 ml tank
Aluminium chassis met uitsparing en verzonken schroeven
Stalen remblok met bekleding
· Chassis met 2,5 cm3 X-Race motor
· Voertuig volledig voorzien van kogellagers
Tweeversnellingsbak
Cardanas
Bovenste chassis plaat
Stabilisator

*of is dit SPAM?*

BOE!
pi_16343372
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:26 schreef I_PANDA_I het volgende:
**Verhaal**
Zolang je de site niet noemt niet, maar ik vraag er nu om, dus dan ook niet meer.

Welke site is dat? Dat Truck gedeelte spreekt mij wel aan (vind ik nog leuker als een TVR)

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16343420
SPAM:
www.conrad.nl

Ik kan hem helaas niet ineens door linken naar modelbouw, dus dat zul je zelf even uit moeten zoeken,......

BOE!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 16:33:33 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16343446
Ziet er leuk uit om mee te beginnen
En zou je op die auto dus veel andere onderdelen die je los kan kopen. Op die auto proppen?

En passen alle kappen er op? Dat is allemaal standaart toch?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16343520
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:32 schreef I_PANDA_I het volgende:
SPAM:
www.conrad.nl

Ik kan hem helaas niet ineens door linken naar modelbouw, dus dat zul je zelf even uit moeten zoeken,......

Veel keus hebben ze daar niet.

Heeft iemand een site meet heel veel informatie, over alle verschillende nitro wagens (straat, off-road ralley, enz), en waar in te gebruiken, kan je er ook een vrachtauto omheen bouwen enz (vooral dat laatste vind ik er interessant)

pi_16343584
Kappen zijn inderdaad meestal universeel. Tenminste als je in dezelfde schaal blijft.

Verder staat hier dezelfde auto, alleen dan 4WD en 2 versnellingsbak voor 259, zonder R/C. En wat losse tunings onderdelen, maar wel minder als een bekend merk.

Kijk maar eens wat rond op de eerder genoemde website, daar staat ook alles.

*gaat nu weg, komt vanaaf pas trug*

BOE!
pi_16343665
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:36 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Veel keus hebben ze daar niet.

Heeft iemand een site meet heel veel informatie, over alle verschillende nitro wagens (straat, off-road ralley, enz), en waar in te gebruiken, kan je er ook een vrachtauto omheen bouwen enz (vooral dat laatste vind ik er interessant)

http://www.pkracing.nl heeft heel veel informatie

Wat wil je nog meer weten?

zaterdag 17 januari 2004 @ 16:45:14 #108
70795 GiSH
waiting for sun
pi_16343737
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:32 schreef I_PANDA_I het volgende:
SPAM:
www.conrad.nl

conrad is opzich niet duur... maar zelf ga ik liever naar dordrecht die hebben een heel ruim assortiment
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_16343796
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:42 schreef Loudje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik op deze site nog wel ff aan t rond kijken ben moet maar eens uitzoeken hoe ver Dordrecht is, dan kan iik ze misschien eens bezoeken
  zaterdag 17 januari 2004 @ 16:50:01 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16343862
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:42 schreef Loudje het volgende:

[..]

Wat vind jij van zo een goedkoop autodingetje om mee te beginnen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_16344039
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat vind jij van zo een goedkoop autodingetje om mee te beginnen?

Persoonlijke mening? Koop niks bij conrad als je geen ervaring hebt.
Mijn onderbouwing is dat je geen uitleg krijgt bij wat je koopt, en geen persoonlijk advies wat je in een goede RC winkel wel krijgt. Bovendien zijn de autotjes in de Conrad van dermate slechte kwaliteit dat het niet aan te raden is.

Als je een beginners auto wilt, koop dan een Protech, Tamiya of een Carson. Wil je iets meer kwaliteit koop dan een HPI.

Als je al naar een RC winkel gaat, laat je dan gewoon goed informeren, en vertel ze dat je een beginner bent en veel uitleg hebt. Bij een goede RC zaak nemen ze dan ook de tijd voor je.

Ga in iedergeval nooit naar de winkel Quartel.

Ik heb erg goede ervaringen met PKRacing in dordrecht, 2BrothersRC in Bussum en Intermodelbouw in Veenendaal

Kijk gerust even rond op de site van PKRacing, daar staat erg veel informatie op

Ik zelf kan je niet zomaar een auto adviseren, want iedereen is anders en zijn/haar smaak ook Bovendien zijn er zo verschrikkelijk veel soorten autos

Zeg me wat je ongeveer wilt en ik zal eens voor je kijken op de PKRacing site

pi_16344695
als je veel info wilt kun je ook ff kijken op www.modelbouwforum.nl, daar heb ik zelf ook heel veel aan gehad(wel voor een andere tak, maar toch)
pi_16345304
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:19 schreef idiotforaliving het volgende:
als je veel info wilt kun je ook ff kijken op www.modelbouwforum.nl, daar heb ik zelf ook heel veel aan gehad(wel voor een andere tak, maar toch)
http://www.rc-racingscars.com is een iets kleiner forum maar wel alleen op autos gericht
pi_16345365
Ik stik nu in de informatie, echt gaaf man, alleen nu eerst ff de staatsloterij winnen

Want ik heb even gekeken, en dit kan ik dus niet betalen.

pi_16346513
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik stik nu in de informatie, echt gaaf man, alleen nu eerst ff de staatsloterij winnen

Want ik heb even gekeken, en dit kan ik dus niet betalen.

Ik ken het, het is een dure hobby
  zaterdag 17 januari 2004 @ 18:39:57 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16346727
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:31 schreef Loudje het volgende:

[..]

Ik ken het, het is een dure hobby

Dat is dus de reden dat ik met een goedkope auto wil beginnen. Ik vraag zo dra het kan effe welk merk auto die ex baas van me heeft. Met wat info. Laat ik het hier wel keuren.
pi_16348211
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is dus de reden dat ik met een goedkope auto wil beginnen. Ik vraag zo dra het kan effe welk merk auto die ex baas van me heeft. Met wat info. Laat ik het hier wel keuren.

Heel slim,
en zorg er ook voor dat je nog een zakcentje over houdt. Want anders sta je na een paar weken weer stil als je pech hebt.
BOE!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:04:41 #118
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_16351710
Misschien een tip voor iedereen hier op dit forum. Wanneer je een afstandbestuurbare auto gaat kopen tweedehands. Koop een complete set en probeer een zelfde auto los te kopen. Dat chassis kan je later gebruiken voor onderdelen dit is velenmaler goedkoper dan onderdelen kopen in de winkel. Ben hier zelf deze week achter gekomen met mijn eigen autootje 50 euro betaald voor 5 onderdeeltjes terwijl ik voor 100 euro een compleet chassis had (dus nog meer onderdelen) . Leer voor de volgende keer zullen we maar zeggen
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:07:31 #119
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_16351796
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:15 schreef Loudje het volgende:
Oohh eindelijk weer een R/C topic op Fok! Dan moet ik ook maar weer even he?

Ik heb zelf 3 auto's in mijn bezit, een T2M RX10, een HPI RS4 3SS en een HPI Savage

Ik sleutel en verbouw er onderhand ook meer aan dan dat ik er echt mee rijdt, ik beleef er erg veel plezier aan

Ik ben zelf Moderator op het forum van Dutch RCMT, dat is een nederlandse monstertruck/offroad club die probeert eens per maand ergens in nederland een meeting te organiseren, voor meer info kijk op: http://www.rc-racingcars.com

En dan nu wat fototjes van mijn wagens

HPI Savage (Mijn trots)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

HPI RS4 3SS
[afbeelding]

T2M Pruts
[afbeelding]

Het verschil in grootte
[afbeelding]
[afbeelding]

Die Savage . Volgende hop up voor je Savage zijn zeker HPI Dirt Bonz?
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:09:08 #120
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_16351851
Koop ook altijd een fatsoenlijke zenderset!
Het kost in het begin wel wat, maar dan heb je er ook heel lang plezier van!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_16351910
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:09 schreef daNpy het volgende:
Koop ook altijd een fatsoenlijke zenderset!
Het kost in het begin wel wat, maar dan heb je er ook heel lang plezier van!
Wat vind jij een fatsoenlijke zenderset?
Ik heb namelijk een Protech Skystar gekocht en moet alleen nog de zenderset kopen om hem vliegklaar te maken.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_16351987
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:59 schreef Fury_of_Elves het volgende:
HPI racing maakt een TVR kap. (zie image hieronder, van de HPI site.)

Erg goed trouwens die Diablo met Calvin & Hobbes theme

[afbeelding]

WoW... die is mooi.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:19:47 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_16352175
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Wat vind jij een fatsoenlijke zenderset?
Ik heb namelijk een Protech Skystar gekocht en moet alleen nog de zenderset kopen om hem vliegklaar te maken.

Eentje die de functies heft die je wil, en evt uitbreidingen.
Met een zenderset van ¤50,- met 2 kanalen heb je niet zoveel als je wil gaan vliegen, mss wel met je trainer maar als je stras echt wil gaan vliegen niet.

Hetzelfde met auto's, je hebt zelfs zenders met "ABS", die rondetijden bijhoudt en je max snelheid, wat je ook wil, daar betaal je dan natuurlijk wel voor.

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_16352309
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:17 schreef pwnd het volgende:
Ikzelf was tot vandaag in het bezit van een Tamiya TA03R Nissan Skyline [afbeelding]

Volgende week ben ik hopelijk in het bezit van een HPI Sprint GTi [afbeelding]
met de volgende onderdelen:

Team Trinity Speedgems 16x2 motor
Novak Hyperfet 610 HRV regelaar
volledig gekogellagerd
2x 2400mAH en 1x 1700mAH accu

Met wat voor R/C auto rijd jij rond (specs en foto toevoegen)?
Aub geen Nikko modellen vermelden alleen profesioneel spul.

hoe hard rijden ze
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_16352554
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:07 schreef pwnd het volgende:Die Savage . Volgende hop up voor je Savage zijn zeker HPI Dirt Bonz?
Neh
Ik wil eerst een wheelie bar en dan de volgende onderdelen:
Nova Race Pro Head For Ofna Picco .26 Outlaw
Nova HPI Savage Adjustable Positions Shock Towers
SavCentral Titanium Complete Tie Rod Set
A2-70 & A4-80 Stainless Steel Screws
Center Skid plate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')