quote:Moet je is voorstellen wat er gebeurt als je per een stuurfoutje maken.
Op woensdag 21 januari 2004 22:27 schreef ThaFreak het volgende:[..]
damm wat gaat dat hard zeg
had moeite met de autotjes bij te benen met kijken
*als je wilt voelen wat de auto dan voelt, neem een vlinke aanloop. En maak dan een snoekduik tegen de muur aan,......* ( Misschien is dit toch niet aan te raden om uit te proberen)
quote:Ja maar er bestaal altijd een kans, dat het niet aan de accu's van zender/ontvanger ligt. En dat het iets mechanisch is.
Op woensdag 21 januari 2004 22:28 schreef Loudje het volgende:[..]
Daarvoor bestaan failsaves, die werken zodra de verbinding tussen zender en ontvanger wat minder wordt. En zodra de ontvanger batterij opraakt. Als je een goed hebt in iedergeval.
quote:Geloof me daar wen je aan op een gegeven moment
Op woensdag 21 januari 2004 22:27 schreef ThaFreak het volgende:[..]
damm wat gaat dat hard zeg
had moeite met de autotjes bij te benen met kijken
[..]damm die lui hebben wel goede ogen zeg....
Voor een indruk download even de trailer van Frequency-RC Erg goed!
http://www.frequency-rc.com/movies/trailer.mpg
quote:Het schroefje met Locktite vastzetten! Dan kan hij ook niet lostrillen!
Op woensdag 21 januari 2004 22:34 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik zat eigenlijk eens te denken he, het ijzere staafje van de servo naar de caberateur hè. Die zit maar met een schroefje vast bij mij.
Wat moet je doen als die los schiet, dus als je geen controle meer hebt over je gas,..... Lijkt me namelijk niet zo fijn
quote:En dan zegt ie zeker weer op MSN tegen me: Nu mag jij al die topics beantwoorden hoor
Op woensdag 21 januari 2004 22:41 schreef MarkyB het volgende:
quote:
[22:44:54] ? Ma®k ? | (: Nu mag jij al die topics beantwoorden hoor
[22:45:05] LouD: hahaha
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:42 schreef Loudje het volgende:[..]
Het schroefje met Locktite vastzetten! Dan kan hij ook niet lostrillen!
quote:Gebruik wel locktite die je nog kan los schroeven
Op woensdag 21 januari 2004 22:54 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
zal ik eens doen,... voor het te laat is
![]()
THNX
quote:Protech heeft van die flesjes, moet je de roze nemen, die blauwe is minder sterk.
Op woensdag 21 januari 2004 22:55 schreef Loudje het volgende:[..]
Gebruik wel locktite die je nog kan los schroeven
Anders heb je een probleem
laat het potje niet op zijn zij liggen, mijne is al helemaal kapot, het dopje enzo.
quote:Zieke lui,... echt zonden.
Op woensdag 21 januari 2004 22:40 schreef Loudje het volgende:[..]
Geloof me daar wen je aan op een gegeven moment
Trouwens voor leuke filmpjes, bash/crash/kapot maak en race filmpjes etc moet je zijn op:
http://www.trilordy.com
http://www.frequency-rc.com
http://www.slapmafro.comVoor een indruk download even de trailer van Frequency-RC
Erg goed!
http://www.frequency-rc.com/movies/trailer.mpg
Maar wel vet als je geld over hebt
quote:Amerikanen he
Op woensdag 21 januari 2004 23:06 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
Zieke lui,... echt zonden.
Maar wel vet als je geld over hebt
quote:Ik heb al van die blauwe,... gebruik ik ook altijd om mijn wielen vast te zetten.
Op woensdag 21 januari 2004 23:00 schreef MarkyB het volgende:[..]
Protech heeft van die flesjes, moet je de roze nemen, die blauwe is minder sterk.
laat het potje niet op zijn zij liggen, mijne is al helemaal kapot, het dopje enzo.
Ik ken nog iemand van mn site, die heeft ook een serpent ding dat binnen 1 sec naar op 100km/u zit.
Hier staan 3 filmpjes van die auto (Racing_Sinclair_part_x.avi).
Ik heb 2 jaar terug een tijdje gereden met een u-can brandstof auto, maar die was binnen niet al te lange tijd compleet loss gereden (door een los getrilde besturing klapte ie volgas op een stoeprand en toen was t over met m) en nooit meer opgebouwd. T frame van die auto lag bij een maat van me thuis en die hebben we toen opgebouwd om ermee te rijden.
Maar nu begint t wel weer behoorlijk te kriebellen bij me om weer te gaan rijden, en dus moet er een nieuwe auto aangeschaft worden.
Kan iemand me een beetje advies geven over wat een goede brandstofauto is (merk e.d)
Ik heb me oog even laten vallen op een Pro-tec Clio 1:10
maar wil eerst even meer advies
quote:Pro-tec
Op woensdag 21 januari 2004 23:13 schreef Rallyfreak het volgende:
Wie kan mij wat info gevenIk heb 2 jaar terug een tijdje gereden met een u-can brandstof auto, maar die was binnen niet al te lange tijd compleet loss gereden (door een los getrilde besturing klapte ie volgas op een stoeprand en toen was t over met m) en nooit meer opgebouwd. T frame van die auto lag bij een maat van me thuis en die hebben we toen opgebouwd om ermee te rijden.
Maar nu begint t wel weer behoorlijk te kriebellen bij me om weer te gaan rijden, en dus moet er een nieuwe auto aangeschaft worden.
Kan iemand me een beetje advies geven over wat een goede brandstofauto is (merk e.d)
Ik heb me oog even laten vallen op een Pro-tec Clio 1:10
maar wil eerst even meer advies
Nooit van gehoord,... niet doen.
Ga voor een beter merk,... HPI, Carson, Serpent, Protech.... enz,...
Owh, of bedoel je Protech Domme ik.
Zijn misschien andere mensen die info kunnen geven, ik ben niet zo into protech 1:10
quote:Ik heb zelf een Carson, zijn meer beginners autootjes. Ik heb zelf dan een buugy, met 3,5 CC Force motortje.
Op woensdag 21 januari 2004 23:47 schreef Rallyfreak het volgende:
Oké evengoed bedankt
HPI heb ik ook veel goeds over gehoord, en over Carsson juist weer niet(slecht af te stellen enzo) dus daarom wil ik zoveel mogelijk advies vergaren
quote:Let wel op wat erbij zit.
Op donderdag 22 januari 2004 00:23 schreef Rallyfreak het volgende:
Oké
Ik zit al een hele tijd op marktplaats te kijken voor een mooie Protech of HPI maar kan er weinig tussen vinden. T zijn meestal buggy's en da's nou net niet wat ik zoek.
T liefst een DTCC uitvoering of Rally uitvoering maar dat lijkt ver te zoeken.
Heb 1 mooie Protech gevonden hier in NH maar dat moet 199 Euro kostte en voor ¤249 heb je een nieuwe 1:10
Tja en dan word de keus al weer minder moeilijk!
*slapen gaat*
quote:Ja dat is wel zo maar de rest van de atributen heb ik allemaal al Besturing/ gloeipluggen+ startpack
Op donderdag 22 januari 2004 00:44 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
Let wel op wat erbij zit.
Als die tweede handse compleet is met alle zooi is het nog goed te doen.
Want ik denk niet dat die 250 nieuw, compleet met starttoebehoren bezine enz. is, of wel?*slapen gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |