quote:Cool Edit pro kan al heel wat leuke dingen met stemmen.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef NRK het volgende:
Kep ff 'n paar vraagjes.. ik zou graag wat willen expirimenteren met vervormers van stemmen... ehm.. kan dit software matig, of hardware matig? Zo ja, met welke apparatuur bijvoorbeeld? (geen 19" gevallen van 1000euro ofzo, beetje bescheiden)
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:47 schreef arexes het volgende:
het kan ook gratis, gewoon vragen of iemand even hard op je adamsappel wilt slaan
quote:idd
Op vrijdag 9 januari 2004 18:01 schreef IsaacD het volgende:
Helium heet zoiets
en he's mother fucking right!
quote:Ja, en andere kan het softwarematig ook met Cooledit, alleen dan niet realtime. (kun je meteen je stem verlagen/hogen etc.)
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef E_Motion het volgende:
Ik zou eerst beginnen met software, ff op google zoeken naar 'vocoder'
Misschien wil topicstarter dat wel? Real time vervorming? Of alleen achteraf vervormen?
http://www.tc-helicon.tc/VoiceModeler
Heb je eigenlijk wel meteen een van de beste!
Deze is ook beschikbaar in een 19"unit met nog meer mogelijkheden, de tc-helecon voicePrism+, maar die loopt wel net boven de 1000E.
Ik ben zelf nogal geinteresserd in de voiceworks van tc-helicon die een dezer dagen bij mijn muziekwinkel binnenkomt en die ik zeker even ga uitproberen, na de spetterende demo-cd gehoord te hebben!
quote:Vrijwel elke audio-editor kan pitchshiften. CoolEdit was al voorgesteld, daar kan het mee. Piece of cake
Op vrijdag 9 januari 2004 20:53 schreef NRK het volgende:
Achteraf vervorming, realtime hoeft nietik wil 'n beetje 'n zware stem, voor bijvoorbeeld een intro van een nummer
quote:Ja, volgens mij zit dat alleen op de uitgang en kun je dat dus niet direct opnemen zonder kabels en gedoe.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:31 schreef inspiral het volgende:
In elke fatsoenlijke soundblaster zit al zo'n optie.
Bovendien zijn dat volgens mij alleen maar een setje presets en kun je niks zelf instellen.
quote:Volgens mij zit er bij de soundblasters ook een opnameoptie op "wat u hoort" dus dan heb je geen kabels nodig om hetgene op te nemen.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, volgens mij zit dat alleen op de uitgang en kun je dat dus niet direct opnemen zonder kabels en gedoe.
Bovendien zijn dat volgens mij alleen maar een setje presets en kun je niks zelf instellen.
quote:Oh dat zou kunnen, ik heb eigenlijk al jaren geen soundblaster meer in m'n PC gehad
Op zaterdag 10 januari 2004 16:46 schreef --H-I-M-- het volgende:[..]
Volgens mij zit er bij de soundblasters ook een opnameoptie op "wat u hoort" dus dan heb je geen kabels nodig om hetgene op te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |