quote:Idd., risico van het vak!
Op maandag 12 januari 2004 19:17 schreef deliberator het volgende:
rij vaak genoeg te hard.
krijg ik een boete? jammer dan, niet zeuren en betalen.
ik kan ook hard rijden, dus dan kan ik ook de boete betalen
Ik beschouw het persoonlijk altijd als een soort kat en muis spel, kijken of ik de palen weet te spotten
quote:OMFG!!
rij vaak genoeg te hard.
Niet weeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr
quote:maar ik let wel wat beter op. eergisteren tussen z'meer en den haag toch ff de teugels in gemoeten sinds ze fijn stonden te flitsen. net op tijd
rij vaak genoeg te hard.
quote:Als je dan zo flink bent om te hard te rijden, rij dan ook gewoon door als ze staan te flitsen!!!
Op dinsdag 13 januari 2004 10:40 schreef piere het volgende:[..]
maar ik let wel wat beter op. eergisteren tussen z'meer en den haag toch ff de teugels in gemoeten sinds ze fijn stonden te flitsen. net op tijd
Die debielen die te hard rijden en vol in de ankers gaan als ze een flitspaal oid zien zijn namelijk veel gevaarlijker dan die lui die alleen maar veel te hard rijden!!!
Onlangs werd ik s'avonds aan de kant gezet door de politie. Meteen dat ding eraf roppen en in je zak steken. Ze zagen gelukkig niets
Op snelwegen en provinciale wegen rij ik nu niet meer te hard. Verloren tijd haal ik nu in op smalle en gevaarlijke wegen binnen de bebouwde kom en in woonwijken, aangezien de pakkans daar nihil is...
Gisteren bijna geflitst.. Maar op het laatste moment zag ik hem staan.. Al schokkend kwam ik stil.. ABS werkte toch.. Weet ik oo weer waarom ABS op mijn wagen zit.. Om hard te remmen als ik iets zie
quote:Op een lasergun kunnen ze volgens mij aflezen of je een detector hebt of niet. Dus dan heb je aan verstoppen echt nix! Kost je alsnog 250 eurotjes.
Op maandag 12 januari 2004 17:20 schreef extreme het volgende:
detector zit nu achter de gril,werkt nog beter zelfs,
quote:Poe poe
Op vrijdag 9 januari 2004 17:37 schreef K3 het volgende:
Ik reed altijd al te hard ZONDER DETECTOR,
Als jij nou gewoon k3 gaat luisteren
Owja en 200 rijden gaat makkelijk ook overdag op de A 50 (2uur 's middags)
[Dit bericht is gewijzigd door Hans_worst op 18-01-2004 14:22]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |