quote:iets van sire oid
Op vrijdag 9 januari 2004 18:03 schreef Virus.NL het volgende:[..]
? reclame? heb ik zeker iets gemist
En waar ik bekend ben...daar geef k t goede voorbeeld .
quote:t is wel mogelijk
Op vrijdag 9 januari 2004 18:13 schreef NewOrder het volgende:[..]
Zelfs met een motor maak je geen kans. Zij hebben namelijk nog collega's op de weg, dus vroeg of laat pakken ze je toch wel. Meestal werkt de confrontatie met de videobeelden erg verhelderend.
ok zeer extraam MAAR het is mogelijk en daar heb je nieteens een zwaar opgevoerde hayabusa voor nodig maar een R1 of een Fireblade of iets in die trend doet al wonderen
(een CBR600 of een R6 oid waarschijnlijk ook al)
Ik rijd eigenlijk alleen op snelwegen te hard (okee, soms ook op 80 en 100 wegen) en alleen als het rustig is. Dan is het gewoon een kwestie van opletten (op de berm welteverstaan), meestal zie je ze ruim vantevoren. Nog maar 1x een bon gehad in 5 jaar (klopt af op hout)
Heerlijk om weer een paar mensen van het noodlot af te kunnen helpen en ze te waarschuwen. Verwacht ik wel dat ik dat ook terug krijg, maar goed. Elke bekeuring minder is weer eentje .
quote:Toen je turbo boost aanzette terwijl je van de Himalaya af kwam raggen?
Op maandag 12 januari 2004 14:54 schreef LteZ het volgende:
Ik reed vanmorgen 240 met mijn Fiesta! Echt mooi! Alles schudde!
quote:Heb je zeker wel een erg optimistische teller erin zitten
[Dit bericht is gewijzigd door BlackMagic op 12-01-2004 16:44]
Rij overdag meestal rustig, dan is het toch druk. 's Avonds laat als ik terug kom over de snelweg wil ik nog wel eens een stuk 200 rijden maar dat is een uitzondering, puur om ff achter iemand aan te haken als ik zin heb, en diegene is dan mijn detector op 300meter afstand
quote:Nee joh, hij bedoelt gewoon dat ie 240km reed.....per 3 uur
Op maandag 12 januari 2004 15:38 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Heb je zeker wel een erg optimistische teller erin zitten
werkt nog beter zelfs,
En moet ik weer stevig op dat middelste pedaal drukken
quote:Ik wist niet dat er in Need for Speed een Fiesta zat.
Overigens weet de KLPD snel genoeg of je een detector aan boord hebt, ook al is ie goed verstopt. Ze volgen je gewoon een tijdje, en als je precies bij de juiste palen afremt weten zij genoeg.
quote:Op een provinciale weg niet nee
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef dufi het volgende:
" Ik reed altijd al te hard zonder detector , detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten."Jaja... jij ziet een camera/flitpaal wel staan als je 140+ rijdt.
Duh......
Detector hangt nog altijd in de auto trouwens.
En zodra er op de snelweg een auto achter me gaat hangen, ga ik naar rechts om hem door te laten, en zo'n wagen met 2 zwarte (neej niet de huidskleur ) mensen, met her en der wat onbekende apparatuur herken je vlug als je voldoende in je achteruitkijkspiegel kijkt
quote:precies, als je geen boete wil moet je ook niet hard rijden.
Op maandag 12 januari 2004 19:17 schreef deliberator het volgende:
rij vaak genoeg te hard.
krijg ik een boete? jammer dan, niet zeuren en betalen.
ik kan ook hard rijden, dus dan kan ik ook de boete betalen
Kun je het binnenwerk van zo'n detector niet in het huisje van een mobieltje stoppen??
Dan het 'mobieltje' in een hands-free kit voor de voorruit, want je mag een mobieltje in je auto hebben.
Als ik iemand het idee geef voor een markt, wil ik een gratis exemplaar.
(of bestaat het al?? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |