quote:Gewoon goed opletten en op www.flitsservice.nl kijken
Op vrijdag 9 januari 2004 17:36 schreef Megumi het volgende:
De girotjes zullen nog wel in de bus vallen denk ik.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:37 schreef K3 het volgende:
Ik reed altijd al te hard zonder detector, detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten.
quote:ik zit altijd bovenop die flitspalen
Ik reed altijd al te hard zonder detector, detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten.
Jaja... jij ziet een camera/flitpaal wel staan als je 140+ rijdt.
Duh......
quote:Daar heb je weinig aan als er zo'n volvo met camera achter je zit.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Gewoon goed opletten en op www.flitsservice.nl kijken
Is trouwens wel logisch wanneer Pappa je een Porsche Carrera GT3 meegeeft om boodschappen te doen en naar school te gaan...... dusja.... nog geen boetes gehad dus ff afkloppen.... ons pa maak het niks uit hoe hard ik rij.... ik betaal ze zelf dusja.....
[Dit bericht is gewijzigd door schrama op 09-01-2004 17:43]
quote:Da's waar, maar daarom ook goed in de achteruitkijkspiegel gluren...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef NewOrder het volgende:[..]
Daar heb je weinig aan als er zo'n volvo met camera achter je zit.
quote:Bij 180
Op vrijdag 9 januari 2004 17:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Da's waar, maar daarom ook goed in de achteruitkijkspiegel gluren...
quote:En het maakt hem ook niet uit dat hij een keer in beslag wordt genomen als je een keer veeeeel te hard rijdt??
Op vrijdag 9 januari 2004 17:41 schreef schrama het volgende:
Standaard te hard... erg slecht maar gebeurt toch steeds...Is trouwens wel logisch wanneer Pappa je een Porsche Carrera GT3 meegeeft om boodschappen te doen en naar school te gaan......
dusja.... nog geen boetes gehad dus ff afkloppen.... ons pa maak het niks uit hoe hard ik rij.... ik betaal ze zelf dusja.....
quote:ja net of elke auto 250 gaat en net of dat hier in nederland makkelijk gaat.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:43 schreef E- het volgende:
boven de 250 km/uur trekt die het geloof ik niet meer...
quote:
quote:dan blaas je die toch ff gezellig weg
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef NewOrder het volgende:[..]
Daar heb je weinig aan als er zo'n volvo met camera achter je zit.
quote:Dat wel maar boven de 200 km ik toch bijna noit want dat is in Nederland echt niet reeel... Maar hij weet echt wel dat ik me af en te niet aan de max speed houdt en het is tegenwoordig zo dat ze je auto nooit mogen houden.... Ons pa is zelf ook een keer aangehouden omdat hij 220+ reed met zijn vorige GT2 en na een fikse bekeuring en kostten van het meenemen en bewaren mocht hij hem weer gewoon ophalen toen hij na 2 maanden zijn rijbewijs terugkreeg :S
Op vrijdag 9 januari 2004 17:44 schreef Virus.NL het volgende:[..]
En het maakt hem ook niet uit dat hij een keer in beslag wordt genomen als je een keer veeeeel te hard rijdt??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |