hier verder...
quote:ej bedankt!
op vrijdag 9 januari 2004 15:13 schreef aernout het volgende:
tip for yozd:
in metastock kun je ook parameters automatisch varieren en zo de beste oplossing vinden. dit is een zogenaamde curve-fit, dus niet relavant omdat je dan een tradingsystem maakt dat alleen in het verleden werkt. maar je kunt in elk geval zien of er uberhaupt een goede oplossing bestaat.
ik was bij iemand thuis bezig met een project, dus kon er het laatste
uur niet bij zijn. toen maar de boel verkocht. nu kom ik thuis en zie ik dat ik ze precies op het goede moment kwijt ben (mjah, hij heeft nog even 0,70 gestaan... maar ach..).
dit is echt een van de weinige keren dat dat gebeurt bij mij!
[dit bericht is gewijzigd door yozd op 09-01-2004 17:19]
wat betekenen de punten van de beurzen altijd ?? ik zie dus altijd op het nieuws "aex gestegen met 3,2% en staat nu op 326"
maar wat houdt dat nu precies allemaal in?
quote:deze vraag is wel erg basic
op maandag 12 januari 2004 15:57 schreef squeak het volgende:
ik heb een klein vraagje....wat betekenen de punten van de beurzen altijd ?? ik zie dus altijd op het nieuws "aex gestegen met 3,2% en staat nu op 326"
quote:de handels beurs aex is een graadmeter van de nederlandse economie, de aex zelf zitten 25 bedrijven en daarnaast zijn er de mappen midkap, nmax, locaal gaat het goed met nl stijgen ze gaat het minder dalen ze. voor meer info
op maandag 12 januari 2004 15:57 schreef squeak het volgende:
ik heb een klein vraagje....wat betekenen de punten van de beurzen altijd ?? ik zie dus altijd op het nieuws "aex gestegen met 3,2% en staat nu op 326"
quote:- dollar stijgt weer een beetje
op maandag 12 januari 2004 17:24 schreef devilish1980 het volgende:
* putspreadje gekocht jan 340-345
verwacht toch wel een expiratie dicht rond de 340...
ik verwacht morgen een klein plusje, maar ben er niet heel erg zeker van (mijn ta software zegt niks...), dus wacht ik even .
quote:wilde profiteren van de flinke tijdspremie nog...
op maandag 12 januari 2004 22:48 schreef yozd het volgende:[..]
- dollar stijgt weer een beetje
- amerika lichtjes in de plus geëindigdik verwacht morgen een klein plusje, maar ben er niet heel erg zeker van (mijn ta software zegt niks...), dus wacht ik even
.
quote:denk het ook, of liever gezegt, ik denk dat de verwachtingen veel te hoog zijn. net zoals de new-jobs. +130k verwacht en maar +1k erbij. das nogal een verschil.
denk dat de groei gaat tegenvallen in amerika...
ik wacht deze week me putjes feb330 af......misschien wordt het nog wat.
quote:expiratie onder de 340 gok ik
op maandag 12 januari 2004 22:53 schreef devilish1980 het volgende:[..]
wilde profiteren van de flinke tijdspremie nog...
en denk dat de weerstand op 345-346 te zwaar is....
maargoed belangrijke economische cijfer eind deze week...
en denk dat de groei gaat tegenvallen in amerika...
quote:technisch gezien denk het wel, maar het is ook afhankelijk van de cijfers morgen:
op dinsdag 13 januari 2004 20:01 schreef devilish1980 het volgende:
dubbele top in aex op 346...
amerika lijkt nu ook flink te corrigeren...nu de echte daling dan???
quote:als die om "mysterieuze" redenen ineens weer meevallen, dan kan het zo ineens de andere kant opschieten. daarom ga ik altijd even schoon tijdens zo'n cijferpresentatie (vooral die uit de vs
0800 dl inflatie 0930u nl omzet/produktie 1030u vk inkomens/lonen 1030u vk werkloosheid 1430u vs handelsbalans 1430u vs producentenprijzen 2000u vs beige book
iemand nog in de calls gestapt van de week? ik heb momenteel helemaal niets. ik zat er de afgelopen 3 dagen hardstikke naast met mijn ta, dus wacht ik af. ik handel alleen dmv mijn eigen ta systeempje.
quote:de beurs is een beetje cijfer geil lijkt het wel
op vrijdag 16 januari 2004 13:44 schreef yozd het volgende:
sjonge jonge zeg, gaat lekker met de aex!iemand nog in de calls gestapt van de week? ik heb momenteel helemaal niets. ik zat er de afgelopen 3 dagen hardstikke naast met mijn ta, dus wacht ik af. ik handel alleen dmv mijn eigen ta systeempje.
quote:doet mee maar dan met putjes asmi 21apr en numico 23
op donderdag 22 januari 2004 01:01 schreef yozd het volgende:
vanmiddag in de februari puts aab 19,00 @ 0,20 gestapt.
ta-software geeft overbought en een kleine weerstand aan, ik ben
benieuwd.
quote:okay.....dan doe ik het ook. vanmorgen putjes fortis mrt04 18.00 genomen.......precies op het intraday topje......zou ik geluk hebben
op donderdag 22 januari 2004 11:31 schreef devilish1980 het volgende:[..]
doet mee maar dan met putjes asmi 21apr en numico 23
wacht af.... nu tot er weer richting gekozen wordt...
verwacht nog steeds een daling tot 305-315
vertrouw de stijging naar 360 gewoon niet gezien de enorme stijging van de nasdaq & dow de laatste tijd zal er toch correctie horen te komen maarja...
misschien een straddle'tje....
quote:dat zei aegon ook in 1999 en 2000
op vrijdag 30 januari 2004 22:41 schreef thewilliedocksaints het volgende:
aandelenlease is mooi
er is wel een kansje op herstel na de cijfers, dus ik hou ze maar, heb geen zin ze met verlies te verkopen, maar het zal wel weer even duren voordat een hernieuwd positieve impuls komt (tenzij de cijfers toch meevallen) veel zakken zullen ze ook niet, aangezien de toekomst van het bedrijf wel gegarandeerd is voorlopig. (wel weer een koopkans dus, al zie ik niet veel opwaards potentieel zolang er een aandelendump van 25 miljoen boven de markt blijft hangen)
zo zie je maar, ook als het niet goed gaat durf ik het te plaatsen..
[dit bericht is gewijzigd door bloodhoundfromhell op 31-01-2004 14:30]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |