stem is net een geile varken. (serieus)
en wat die harmonica er in doet moet ik ook nog ff zien te begrijpen..
de drum en gitaar klinken wel goed/grindcore.
En om een of andere reden zie ik dat stukje uit Braindead weer voor mijn oogleden voorbij trekken ;-)
Klinkt wel lekker dus en de naam spreekt me aan...
Ik lees hier wat commentaar op onze band. Er wordt o.a. gezegd dat mijn buurman (VEMP) als een geil varken klinkt en dat de harmonica er niet in thuishoort.
Dat eerste is absoluut waar, VEMP heeft ook een geheelonthouding van 4 dagen voor een optreden, wat zorgt voor een stemgeluid waarbij de rillingen over je rug lopen en wat bij veel mensen een gruwelijk gevoel van melancholie, diarree en agressie oproept.
Het tweede wat wordt genoemd is juist het vooruitstrevende cq. vernieuwende in onze muziek.Ik ben speciaal aangetrokken om eens te kijken welke richting de moderne Grind in kan slaan om te zorgen voor het uit de underground komen van deze muziek.
Er is speciaal voor mij gekozen omdat ik een neus voor trendy en hippe zaken heb.
Dat het nu nog wel heeeeeel erg modern en futuristisch klinkt kan ik inkomen, maar geloof me, over een paar jaar weet niemand meer anders, en het zel sneller gaan dan je denkt.
de harmonica-ist...
quote:ik ben er idd. ook niet weg van, maar dat komt meer doordat ik het zo vind klinken als een el cheapo keyboard (nofi!).
Op zondag 15 februari 2004 20:07 schreef NullPointer het volgende:
een mondharmonica stop je niet in grindcore, wat is jullie volgende stap, een tuba? maargoed, als jullie het leuk vinden, vooral doen enzow..
Grindcore met harmonica is wel een grappig concept, en het moet zeker te doen zijn. Helaas gaan ze in dit nummer niet echt goed samen.
quote:Klopt, dit nummer was pure improvisatie door een stel ras-muzikanten, alhoewel het voor mij de eerste keer was dat ik mondharmonica speelde
Op zondag 15 februari 2004 23:48 schreef Summoner het volgende:
De vocalen zijn iig wel lekker ziek.Grindcore met harmonica is wel een grappig concept, en het moet zeker te doen zijn. Helaas gaan ze in dit nummer niet echt goed samen.
quote:HAHHA! Dit is cool, echt grappig! HAHAHAHHAHA
Op vrijdag 9 januari 2004 15:18 schreef VEMP het volgende:
Zijn hier freaks die dit leuk vinden? We hebben dit pas opgenomen, luister hier naar een nummer: http://home.hetnet.nl/~fn/sengaia6.mp3. Onze band heet Sengaia.
En die stem HAHHA, ik krijg bijna buikpijn van het lachen!! Geniaal! Ik kan m'n lach bijna niet inhouden, die drumcomputer ook, super!
MEER MEER MEER
Grindcore kan ook grappig zijn, en dat bereiken ze zeker met die foute harmonica, geweldig! Is er tegenwoordig dan NIEMAND meer die lompe humor/zelfspot kan lachen, sjonge jonge.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-02-2004 00:45]
quote:Inderdaad, ik dacht dat de lompheid, foutheid en debieligheid en humor zo'n beetje de essentie waren?!
Op maandag 16 februari 2004 00:42 schreef Yokozuna het volgende:
Die zeikerds hier, pfff.Grindcore kan ook grappig zijn, en dat bereiken ze zeker met die foute harmonica, geweldig! En dan die vervorming van de harde opname, vet.
Is er tegenwoordig dan NIEMAND meer die op lompe humor/zelfspot kan lachen, sjonge jonge.
quote:Meld je meteen hier aan! Geweldig, je moet!: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=6648
Op maandag 16 februari 2004 00:47 schreef japeke het volgende:
En trouwens, bedankt voor jullie leuke reacties. Wat is er nu leuker dan met een bak bier de 'studio' ingaan, en ook nog een optreden geven ook! Er zitten trouwens meer optredens aan te komen!
Heehhe die harmonica, ik lach me te pletter, helemaal uit de maat enz. Echt goed.
quote:Die sample is soms uit de maat gemixed, maar das juist supergrappig! haha moet er weer om lachen, houden zo!
Op maandag 16 februari 2004 01:03 schreef japeke het volgende:
MONDHARMONICA UIT DE MAAT!? Gaan we provoceren of wat is hier de bedoeling manneke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |