abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16102331
pure oplichterij... dat is het...
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:00:12 #52
36942 Proos
niet te verwarren met proost
pi_16102338
Nutz
Aantal posts op forum 7
Gem. aantal posts/dag 7
Frontpage reacties 0
Geregistreerd op 09 januari 2004

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:02:16 #53
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_16102408
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:58 schreef DaZilva het volgende:

[..]

ttssssssss

Niet leeglopen he?

Koekje van eigen deeg geven heet zoiets

pi_16102443
ik hoop dat je 'm total loss rijdt vlak voor je 'm verkoopt.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:03:32 #55
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_16102446
Hard achteruit rijden.
Signature
pi_16102539
bron:

http://bigdiet.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2067_940-47144,00.html

Kilometerfraude niet strafbaar?

Het terugdraaien van de kilometerteller is in Nederland niet strafbaar. Je bent pas strafbaar als je een auto verkoopt waarvan je weet dat de kilometerstand is teruggedraaid. Cees Bouterse van de Stichting Nederlandse autopas zegt daarover in Verboden in te Rijden: " Aan de auto is eigenlijk heel veel gereglementeerd, eigenlijk alles, alleen de kilometerteller niet. " Rob Boon van de Bovag vult hem aan: "Het merkwaardige feit doet zich voor dat er geen Europese richtlijn is waarin het hebben van een kilometerteller verplicht is en dus is 't ook niet bepaald wat die teller moet doen. Al loopt ie achterstevoren, 't zou allemaal kunnen."

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:08:17 #57
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_16102580
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:06 schreef nodisch18 het volgende:
...Cees Bouterse BROER VAN...? van de Stichting Nederlandse autopas zegt daarover in Verboden in te Rijden: " Aan de auto is eigenlijk heel veel gereglementeerd, eigenlijk alles, alleen de kilometerteller niet. " Rob Boon van de Bovag vult hem aan: "Het merkwaardige feit doet zich voor dat er geen Europese richtlijn is waarin het hebben van een kilometerteller verplicht is en dus is 't ook niet bepaald wat die teller moet doen. Al loopt ie achterstevoren, 't zou allemaal kunnen."
Signature
pi_16102628
ach, zo erg is ut allemaal niet.

niets van aantrekken nuts,
je weet nu hoe het moet, dus.......

suc6

Member off "The lords of the Ring" says : Wie later remt, rijd langer snel !
pi_16102643
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:06 schreef nodisch18 het volgende:
bron:

http://bigdiet.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2067_940-47144,00.html

Kilometerfraude niet strafbaar?

Het terugdraaien van de kilometerteller is in Nederland niet strafbaar. Je bent pas strafbaar als je een auto verkoopt waarvan je weet dat de kilometerstand is teruggedraaid. Cees Bouterse van de Stichting Nederlandse autopas zegt daarover in Verboden in te Rijden: " Aan de auto is eigenlijk heel veel gereglementeerd, eigenlijk alles, alleen de kilometerteller niet. " Rob Boon van de Bovag vult hem aan: "Het merkwaardige feit doet zich voor dat er geen Europese richtlijn is waarin het hebben van een kilometerteller verplicht is en dus is 't ook niet bepaald wat die teller moet doen. Al loopt ie achterstevoren, 't zou allemaal kunnen."

Zoals ik al zei:

Policy en Faq en Wetboek van Strafrecht en Nationale Autopas enzo.

Waar blijft de slotemaker, want het is in dit geval wel strafbaar En weer zo'n !@#$%Kloon)/

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:13:33 #60
17075 extreme
-wannahave-
pi_16102722
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:10 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zoals ik al zei:

Policy en Faq en Wetboek van Strafrecht en Nationale Autopas enzo.

Waar blijft de slotemaker, want het is in dit geval wel strafbaar En weer zo'n !@#$%Kloon)/

of je leest de rest van het topic ook even
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_16102772
Ik weet niet waar iedereen zich zo druk om maakt want mijn Ka ziet er nog als nieuw uit. Er is alleen op de snelweg mee gereden en daarom heel wat beter dan de gemiddelde Ka met een ton minder.
Ik wil ook niet extreem veel minder, gewoon 50.000 of zo, lijkt me wel reeel.
pi_16102842
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:36 schreef Nutz het volgende:
Oplichter? Het is volkomen legaal in nederland
Daarom registreren ze jouw kilometerstanden bij iedere APK ook heh?
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:19:39 #63
17075 extreme
-wannahave-
pi_16102885
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:18 schreef g1id het volgende:

[..]

dat is om het zeker te weten (Autopas verhaal) maar niet omdat het illegaal is om je teller terug te draaien.

is iedereen in dit topic dislectisch ofzo..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_16102903
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:37 schreef Nutz het volgende:

[..]

thanks.
Maar ik heb gehoord dat je dit ook zelf kunt met een boormachine of zo.
Kan iemand dat uitleggen zodat mijn vriend dit vanvond voor mij kan doen.

kilomtertellerkabel loshalen onder de motorkap >
kabel in boormachine zetten, even kijken naar welke
kant je moet draaien, en een paar min dat ding op
volle toeren laten draaien.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_16102908
extreme, het is in dit geval dus NIET legaal. Nuts wil de kilometerstand terugdraaien in verband met het verkopen van de auto, wat dus fraude/oplichting inhoudt.
En dan hebben we het nog niet eens over de morele kant van het verhaal. Persoonlijk hoop ik dat d'r motor uit elkaar valt als ze dit probeert.

Oh, en modjes, misschien iets doen aan de racistische opmerkingen?

pi_16102951
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:18 schreef g1id het volgende:

[..]

Maar ze doen niks als er bij de volgende APK ineens een halve ton minder op staat. Bij een eventuele verkoop is dit echter wel na te kijken en is het uiterst dubieus natuurlijk.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:23:26 #67
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16102984
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:52 schreef Nutz het volgende:
Iemand nog tips om dit zelf te doen bij een Ford Ka.
Misschien is het wel niet helemaal oke maar ik verkoop de auto toch niet aan een nederlander.
Smerig tuig.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16103000
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je kan ook net zo lang doorrijden tot ie weer op 0 staat.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:24:48 #69
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16103026
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:15 schreef Nutz het volgende:
Ik weet niet waar iedereen zich zo druk om maakt want mijn Ka ziet er nog als nieuw uit. Er is alleen op de snelweg mee gereden en daarom heel wat beter dan de gemiddelde Ka met een ton minder.
Ik wil ook niet extreem veel minder, gewoon 50.000 of zo, lijkt me wel reeel.
Ik wil minder van jouw soort verkopers hebben, dat lijkt me ook reeël, kruip alsjeblieft in een grot en blijf daar liggen, ik hoop dat je motor vernaggeld wordt.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:24:55 #70
17075 extreme
-wannahave-
pi_16103027
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:20 schreef Napoleonneke het volgende:
extreme, het is in dit geval dus NIET legaal. Nuts wil de kilometerstand terugdraaien in verband met het verkopen van de auto, wat dus fraude/oplichting inhoudt.
En dan hebben we het nog niet eens over de morele kant van het verhaal. Persoonlijk hoop ik dat d'r motor uit elkaar valt als ze dit probeert.

Oh, en modjes, misschien iets doen aan de racistische opmerkingen?

als je 1+1 optelt, m'n beste, dan had je de conclusie kunnen trekken dat pas ze pas fraude pleegt nadat ze de auto verkocht heeft, en als ze het bovendien niet heeft gemeld aan de nieuwe eigenaar.

oftewel, er is nog helemaal niks aan het handje.

pi_16103042
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:19 schreef extreme het volgende:

[..]

dat is om het zeker te weten (Autopas verhaal) maar niet omdat het illegaal is om je teller terug te draaien.

is iedereen in dit topic dislectisch ofzo..

Dyslectisch

En met de motieven van de TS is dit zeker illegaal en racistisch

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:25:34 #72
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_16103048
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:24 schreef extreme het volgende:

als je 1+1 optelt, m'n beste, dan had je de conclusie kunnen trekken dat pas ze pas fraude pleegt nadat ze de auto verkocht heeft, en als ze het bovendien niet heeft gemeld aan de nieuwe eigenaar.

Dus als iemand hier om een wapen vraagt om zijn buurman te vermoorden vind jij het ook in orde?
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_16103078
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:24 schreef extreme het volgende:

[..]

Het plannen van fraude is ook al strafbaar...
pi_16103080
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:20 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

kilomtertellerkabel loshalen onder de motorkap >
kabel in boormachine zetten, even kijken naar welke
kant je moet draaien, en een paar min dat ding op
volle toeren laten draaien.

dat was vroegaaaaaaaahhhhhhhhhh.......

Als je het op die manier doet, gaat je tellerstand oftewel helemaal niet veranderen, oftewel hij gaat juist nog verder.

Dit is omdat de kilometerteller werkt via magnetisch veld intern, en andersom is ook magnetisch veld.

Member off "The lords of the Ring" says : Wie later remt, rijd langer snel !
  vrijdag 9 januari 2004 @ 15:27:10 #75
17075 extreme
-wannahave-
pi_16103107
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:22 schreef slashme het volgende:

[..]

Maar ze doen niks als er bij de volgende APK ineens een halve ton minder op staat. Bij een eventuele verkoop is dit echter wel na te kijken en is het uiterst dubieus natuurlijk.

alleen als 'ie via een garage verkocht word merkt iemand dat (b.v als 'ie ingeruild is en als occasion weer de deur uit gaat) alleen word er dan geen autopas op afgegeven, en op die maneir weet je dat de tellerstand niet klopt.

note: ook voor particulieren kopers, noteer altijd het kenteken van de auto die je wil kopen, en laat voor 5e door een bevriende garagehouder even de autopas op halen, dan weet je het zeker.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')