Samen gewerkt met een klein verhuis bedrijfje of hulp gehad van wat vage bekende? Meestal is het namelijk zo in dit soort gevallen dat de daders van te voren op de hoogte waren van de situatie al daar.
Daarnaast snap ik je frustratie.. Maar het gevloek zorgt er nou niet bepaald voor dat jij je tussen ons de 10% mag scharen
quote:eindelijk iemand die me begrijpt
Op vrijdag 9 januari 2004 14:11 schreef DiviNe- het volgende:[..]
grappenmaker
sukkel
quote:Ik zeg: Humor. He Sjaak, zulle we deze meejatte? Nee man, dat zoon oud pleurismodelletje, haalt alleen die kaartjes en die brander dr maar uit.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:08 schreef Lucille het volgende:
Vreemd dat ze een branden en diverse kaarten uit een PC jatten. Dan gaan ze dus eerst een kast openschroeven en zo, terwijl het veel handiger is om de hele PC kast mee te nemen.
quote:welk deel vind jij grappig? dat een stel dieven m'n moeders bedrijf duperen, of dat rival een stakker is?
Op vrijdag 9 januari 2004 14:13 schreef Flurry het volgende:
hahahaha grappig ditsukkel
quote:de enige stakker hier ben jij hoor!!!!
Op vrijdag 9 januari 2004 14:16 schreef DiviNe- het volgende:[..]
welk deel vind jij grappig? dat een stel dieven m'n moeders bedrijf duperen, of dat rival een stakker is?
jankerd!
quote:het grappige is dat je geen backup gemaakt hebt
welk deel vind jij grappig? dat een stel dieven m'n moeders bedrijf duperen, of dat rival een stakker is?
whehe... als het zo is, dan is het grappig inderdaad
quote:ik raad je aan om te lezen voor je op de 'reageer' knop drukt
Op vrijdag 9 januari 2004 14:15 schreef swenshady het volgende:
kleuter verhaal
zelfde gaat op voor indanesia.com
[Dit bericht is gewijzigd door DiviNe- op 09-01-2004 14:18]
quote:kijk maar es naar z'n eigen signature...
Op vrijdag 9 januari 2004 14:16 schreef rival het volgende:[..]
de enige stakker hier ben jij hoor!!!!
jankerd!
quote:ik raad je aan om het woord kanker te gebruiken waar het voor dient, en niet in een topic over een inbraak.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:17 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ik raad je aan om te lezen voor je op de 'reageer' knop drukt
quote:dat jij jezelf hier zo enorm laat kennen hier... normaal zou ik je triest vinden, maar je bent al gestraft.... poetic justice
quote:mooi toch
Op vrijdag 9 januari 2004 14:19 schreef Flurry het volgende:[..]
dat jij jezelf hier zo enorm laat kennen hier...
quote:volgens mij was het bedrijf van zijn moeder en is schuld niet overerfbaar, zeker niet met terugwerkende kracht.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:19 schreef Flurry het volgende:[..]
maar je bent al gestraft....
quote:Dus de dieven wisten dit ook. Er had immers ook een stil alarm kunnen zijn. En het feit dat de PCs open maken is voor mij een indicatie dat die dieven wisten waar ze moesten zijn. Ik gok er dus op dat het bekenden zijn.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:10 schreef DiviNe- het volgende:[..]
alle tijd he.. er was nog geen alarm geinstalleerd omdat ze er nog maar net in zat..
quote:true....
Op vrijdag 9 januari 2004 14:21 schreef ThE_ED het volgende:[..]
volgens mij was het bedrijf van zijn moeder en is schuld niet overerfbaar, zeker niet met terugwerkende kracht.
quote:hadden ze gekotst dan?
Op vrijdag 9 januari 2004 14:19 schreef ThE_ED het volgende:
Er is toch braakschade?
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:15 schreef swenshady het volgende:
Nou en is toch verzekerd boeiend kan gebeuren.
Dat je je zo druk maakt om wat pc's HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA STAKKER!!!
En dat je back-up is gejat is wel heel dom je moet back-ups altijd in een ander gebouw hebben liggen voorals er brand is of wordt ingebroken.
Amateur!!!
HAHHAHAHHAHHHAHHAHHA
[eigen mening]
Backups altijd extern bewaren en niet op een aparte partitie op je server zoals je thuis doet of in een kast naast de server ofzo, da's natuurlijk dom.
Je bent als huurder natuurlijk zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van het door jou gehuurde deel van een pand. Dat die eigenaar een onverhuurd deel niet goed afsluit is zijn zaak. Zolang er braakschade is moet de verzekering niet zo'n probleem opleveren. Verder veel sterkte.
[/eigen mening]
Gezien ik heb aangegeven dat bovenstaand mijn eigen mening is gelieve mij niet te bashen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |