abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 14:32:48 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16101420
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:08 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

als het dier niet geleden heeft, als die gewoon goed geleefd is en daarna is pijnloos afgemaakt, dan kan ik hiermee nog leven.

maar niet zoals in vroegere kolchozen van sovietunie, waar je een kleine stier nam en dan met een supergrote hamer op zijn hoofd ramde. en als je beetje verkeerd sloeg moest je tweede keer slaam op de stuiptrerkkende en bloedend stiertje.

Keizersnede zonder verdoving
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:32:48 #102
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16101421
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het over dierenmishandeling.
Ik heb nog nergens gelezen dat hij tegen het eten van vlees is.
Het is niet nodig om dieren dood te slaan, of ogen uit te steken, of langzaam dood te wurgen.
Dat is namelijk laf.
En ik vind LoveHenk geen relkloon, het komt er een beetje rot uit, maar hij heeft zijn hart op de goede plek.

klik 'ns op zijn naam, of zoek 'ns (als de **** search het weer doet) naar zijn topics....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 14:33:16 #103
43556 miss_dynastie
pi_16101434
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:40 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

dus het doet je niets als jij die mishandelde beren ziet?

Nee, ik verzorg mijn dieren geweldig en dat doe ik dan liever dan dat ik geld geef aan een organisatie. Ik zie liefdadigheid liever op een andere manier terug
pi_16101455
quote:

[..]

Volgens mij heeft hij het over dierenmishandeling.
Ik heb nog nergens gelezen dat hij tegen het eten van vlees is.
Het is niet nodig om dieren dood te slaan, of ogen uit te steken, of langzaam dood te wurgen.
Dat is namelijk laf.
En ik vind LoveHenk geen relkloon, het komt er een beetje rot uit, maar hij heeft zijn hart op de goede plek.

dank je. ik doe zo aggressief uit de woede dat sommige mensen er non chalant over zijn "ja het hoort toch zo", "natuur heeft het zo bepaald".
pi_16101497
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:29 schreef Xtreem het volgende:

[..]

nooit gezien hoe een kat een muis vangt? een vos een kip vangt? laat staan alle mooie docu's over het afrikaanse 'wild life'

wat wil je ermee bereiken? zeker heb ik het gezien. een vos gaan niet eerst de kip pootjes breken en dagenlang martelen.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:35:43 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16101522
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:32 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

bio industrie is natuurlijk erg, maar lang niet zo erg als al die andere dingen. wat is je doel trouwens? wat is je mening? je probeert steeds tegensprekende zinnetjes uit mij te persen.

Hoef niemand moeite voor te doen. Want dat doe je zelf al perfect
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:36:25 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_16101542
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:32 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Met zijn kanker verhaal heeft hij bij mij toch geen punten gescoord, er zijn mensen voor minder geband trouwens

Dat ben ik met je eens, dat viel bij mij ook niet goed.
Maar toch blijf ik er bij dat hij het waarschijnlijk niet zo bedoeld.
Ik denk dat hij gewoon een beetje doorsloeg in zijn fanatisme, en hij geeft ook later in een reaktie aan dat hij daar te grof in was.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:36:26 #108
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16101543
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:35 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

wat wil je ermee bereiken? zeker heb ik het gezien. een vos gaan niet eerst de kip pootjes breken en dagenlang martelen.

nee, maar denk dat die vos het beest eerst dood vroeger noemde men dat nog 'kapot' maakt?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16101568
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:32 schreef _The_General_ het volgende:

Met zijn kanker verhaal heeft hij bij mij toch geen punten gescoord, er zijn mensen voor minder geband trouwens

Dat was mijn mening over hoe het zit met kanker. Natuurlijk is het een verschrikkelijke ziekte die ik niemand toewens.

PROBEER ME NIET EEN BAN AN TE SMEREN, WANT DAT WIL JE OVERDUIDELIJK

pi_16101585
quote:
laat me niet lachen, zodra je kankerpatienten niet meer in hun waarde laat, dan heb je geen (goed) hart
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 14:38:08 #111
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16101600
quote:

[..]

Natuur Filmpjes
pi_16101608
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:32 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Keizersnede zonder verdoving

Erg ja.
pi_16101617
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoef niemand moeite voor te doen. Want dat doe je zelf al perfect

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:38:48 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16101636
quote:

[..]

Heb je een kat?
Kijk even voor de gein wat die doet met BV een muis. Word eerst de rug gebroken zo dat hij niet weg kan lopen. Vervolgens word er leuk mee gespeeld.

Een leeuw gaat aan de prooi z,n keel hangen om die half dicht te knijpen. Collega leeuwen beginnen dan maar als vast met van achteren alles op te eten.

Een slang laat z,n prooi stikken.

Er zijn ook slangen die eerst wat gif in spuiten om vervolgens de prooi van binnen kapot te maken. En dan pas opeten.

Een piranja begint maar gewoon aan z,n levende prooi te eten.

Jep heel lief zijn ze voor elkaar

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_16101657
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:32 schreef Xtreem het volgende:

[..]

klik 'ns op zijn naam, of zoek 'ns (als de **** search het weer doet) naar zijn topics....

dus ik kan niet gelijktijdig beetje rellen en grappen maken en serieus zijn. beetje jaloers op me dat ik dat kan he? patser.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:39:47 #116
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_16101670
We kunnen nu met z'n allen de uitspraken van LoveHenk gaan analyseren op eventuele tegenstrijdigheden, maar de essentie van zijn posts -de ongelijke machtsverhouding tussen mens en dier- lijkt me duidelijk...

Ik stel dan ook voor om vanaf nu met z'n allen wat meer on-topic door te posten in plaats van ons onzinnig te gaan fixeren op kleine details, voor deze topic straks gesloten wordt.

Deal?

pi_16101711
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:39 schreef TheDon18 het volgende:
We kunnen nu met z'n allen de uitspraken van LoveHenk gaan analyseren op eventuele tegenstrijdigheden, maar de essentie van zijn posts -de ongelijke machtsverhouding tussen mens en dier- lijkt me duidelijk...

Ik stel dan ook voor om vanaf nu met z'n allen wat meer on-topic door te posten in plaats van ons onzinnig te gaan fixeren op kleine details, voor deze topic straks gesloten wordt.

Deal?

daar is het al te laat voor, plus dat er volgens mij al genoeg van dit soort topics zijn
pi_16101716
om terug te komen op de TS; volgens mij denk je niet helemaal na als je het zielig vind voor die beren, dat ze geslagen worden met stokken om te dansen...
Stel je voor; je woont ergens in the middle of nowhere in polen en het enige wat je hebt is een heleboel kinderen, een vrouw en een beer. Nou, dan is het toch logisch wat ze doen??
Dat is het probleem bij 9 van de 10 acties die door dierenactivisten worden ondernomen; ze kijken niet naar de oorzaak van de problemen.
Ook zoiets: gaan ze met een bootje een grote walvisjager tegenhouden. Ja, inderdaad, die zullen de komende 3 weken weinig walvissen jagen, maar de mensen die (door sociale omstandigheden gedwongen) op zo'n boot werken verdienen ook niks!
Zo creeer je alleen maar meer problemen. Tuurlijk, ik ben ook tegen alle vormen van diermishandeling, maar kijk aub eerst eens in het juiste perspectief naar de zaken.
- If I have seen further it is by standing on the shoulders of Giants. -
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:41:05 #119
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_16101720
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:39 schreef TheDon18 het volgende:

Deal?

Lijkt me een goed idee, want ik vind dit een mooi initiatief!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_16101726
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:36 schreef Xtreem het volgende:

[..]

nee, maar denk dat die vos het beest eerst dood vroeger noemde men dat nog 'kapot' maakt?

wat denk je dan wel? zeker maakt hij die kapot in 99 van de 100 keer. laats nog over ijsberen gezien, die gaan ook neit ff martelen, gewoon nek doorbijten. jij begint fictie te lullen.
pi_16101737
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:39 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

beetje jaloers op me dat ik dat kan he? patser.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16101787
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Natuur Filmpjes

quote uit dezelfde topic

Begin was wel vreet, maar duurt gelukkig kort, leeuwen grijpen dacht ik ook vaak meteen naar de keel terwijl hyena's de prooi meestal een langzame dood geven.....

en wat wil je zeggen? dat de mens nu ook zn gang kan gaan. Waarom plaats iedereen losse dingen zonder meningen?

pi_16101835
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je een kat?
Kijk even voor de gein wat die doet met BV een muis. Word eerst de rug gebroken zo dat hij niet weg kan lopen. Vervolgens word er leuk mee gespeeld.

Een leeuw gaat aan de prooi z,n keel hangen om die half dicht te knijpen. Collega leeuwen beginnen dan maar als vast met van achteren alles op te eten.

Een slang laat z,n prooi stikken.

Er zijn ook slangen die eerst wat gif in spuiten om vervolgens de prooi van binnen kapot te maken. En dan pas opeten.

Een piranja begint maar gewoon aan z,n levende prooi te eten.

Jep heel lief zijn ze voor elkaar

dat betekent niet dat de mens dit mag doen. en dat jarenlang en nog wreder. die beesten verliezen meestal hun bewustzijn of raken in shock waardoor ze niet voelen. jij moet niet zeiken.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:44:45 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16101836
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:41 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

wat denk je dan wel? zeker maakt hij die kapot in 99 van de 100 keer. laats nog over ijsberen gezien, die gaan ook neit ff martelen, gewoon nek doorbijten. jij begint fictie te lullen.

Je moet je echt in het dieren rijk gaan verdiepen hoor
Want aan walvis speelt eerst met het zee hondje eer hij het op eet. Dat beest vliegt meters de lucht in elke keer. Is net een voetbal.

Kijk prima dat je zegt dat er iets aan dierenleed gedaan moet worden. Mijn mening is ook daar dat wetten per land voor moeten komen.

Maar om het overtuigend over te brengen kan je dat beter aan een ander over laten. Want je bakt er niks van.

Je lult je zelf onwijs tegen.
Trekt er hele foute dingen bij.
En echt lief doe je ook niet tegen de mensen waar van jij hoopt dat ze je gaan helpen.

Wat dat betreft moet je nog wat gaan leren

pi_16101892
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:43 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

quote uit dezelfde topic

Begin was wel vreet, maar duurt gelukkig kort, leeuwen grijpen dacht ik ook vaak meteen naar de keel terwijl hyena's de prooi meestal een langzame dood geven.....

en wat wil je zeggen? dat de mens nu ook zn gang kan gaan. Waarom plaats iedereen losse dingen zonder meningen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')